Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Avenged Sevenfold


Noen her som har hørt om det bandet? Jeg liker det hvertfall utrolig godt! Tror ikke egentlig det er så utrolig kjent.

Ett par linker:

www.avengedsevenfold.com - offisiell side.
http://en.wikipedia.org/wiki/Avenged_Sevenfold - info om bandet.

Jeg har bare hørt litt på det nyeste albummet i grunn og vet derfor ikke om jeg egentlig liker de gamle så godt, men har tenkt å prøve det ut en dag. Grunnen til at jeg ikke vet er at jeg leste på wikipedia at de hadde forandret stilen på det nyeste albumet (city of evil).

Etter å ha lest på wikipedia så jeg også at de har musikk i veldig mange spill, desverre ingen av de jeg eier Veldig mange av spillene var EA. Noen av de viktigste titlene tror jeg var NFS: MW, SSX on tour og Guitar hero 2, men også mange flere.

De er også kjent under navnet A7X eller bare sevenfold. Jeg skal ikke skrive så veldig mye mer info siden dere kan sjekke wikipedia selv hvis dere er innteresert.

Annbefaler hvertfall å prøve dette bandet hvis du liker den typen musikk.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
a7x er jo drit famous! sykt bra band
om du har hørt 'the river' med good charlotte så er m, shadow (vokalist) og synister gates (gitarist) med i den sangen
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
HAHA! Artig å se at jeg faktisk fikk noe svar på denne tråden, husker jeg vnta dritlenge og ingen svarte, bekreftet egentlig bare det jeg trodde om at ingen viste om dem Tror nok du tar feil når det gjelder at de er kjent altså. Har nå også hørt en del på de eldre melodiene, bra de også, men helt klart det nye (hvor de delvis byttet sjanger) som er best. Nå som jeg drar frem igjen denne tråden igjen er det jo bare å se om noen fler har hørt om dem i mellomtiden
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
tar ikke feil nå jeg sier de er kjent
de gikk på mtv2 konstant for en liten stund tilbake.
er bare norge som er sabla treig med musikk
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
hehe, da så. Hm, vi skulle egentlig hatt MTV nå også, men tror ikke den er søkt inn, får gjøre det når jeg får digital motaker selv. Skulle ønske den forbanna møkk-kanalen the voice kunne sende litt skikkelig musikk også (har egentlig vist lite om MTV, men de seendte jackass, south park o.l. )
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
mtv2 og mtv urban er tingen vettu

liker du foresten unholy confessions og beast and the harlot?
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
detta er vel ett av favoritt banda mine personlig liker jeg sounding the seventh trumpet best, selv om city of evil og waking the fallen albumene er sinnsyk bra de også favoritt sanga må vel være : And all thing will end, epic of time wasted og shattered by broken dreams ++++++++++

Lagt til 2007-06-08 17:37:
glemte second heartbeat og streets
we can`t skate in the trees, that`s impossible..
  • 0
mine favoritter er vell beast and the harlot bat country og unholyn confessions
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Har hørt en god delpå A7X og som deg har jeg bare hørt City Of Evil som er ei drit bra plate.
Spiller nå: The Witcher, Mass Effect og Garry's Mod
  • 0
Siterer zollid:
Har hørt en god delpå A7X og som deg har jeg bare hørt City Of Evil som er ei drit bra plate.


da kommer du garantert til å like de andre også
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Jag tycker dessvärre att dem är oerhört tråkiga, visst, jag tycker dom rockar stenhårt dem två första låtarna, mens edan tröttnar så jävla fort, usch vad enformigt
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
  • Missing Avatar
  • pee2
HaHa!! søkte på forumet og fant
endelig noen som virkelig digget dette
bandet!
Han derre synyster gates er jo en skikkelig
kløpper med den gitaren sin.
Beast and the harlot og unholy confessions, walk osv...
Life is dangerous...You will never get out alive
  • 0
A7x Eier!

Litt av grunnen til at de ikke er veldig kjent i
norge er nok at de to første albumene ikke
er gitt ut her..

Bare city of evil! (Selv om den er FET!)

Bra det finnes en a7x tråd foressten
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
jeg har hørt the beast and the harlot fra G.H. 2
my name is no one and no one is perfect
  • 0
ser på tråden at det ikke har vært så mye aktivitet i det siste....
rart egentlig, siden er ett veldig kreativt band....

men ville egentlig informere om det nye abumet som er i stores 30. oktober, hvertfall er det releasen i USA...

også er det litt morsomt at jeg har albumet allerede

etter å ha hørt igjennom det ett par ganger, så blir jeg mer og mer glad i albumet... shadows sa riktig når han sa det ikk var en coe 2 eller wtf 2, dette er spesielt... og anbefaler å sjekke det ut hvis du liker bandet...
men dessverre er all skrikinga borte, selv om the rev gauler ett par strofer i ett par sanger

ps: bli overrasket, sangen a little piece of heaven vil overaske deg MYE...
..
we can`t skate in the trees, that`s impossible..
  • 0
har også ny albumet. veldig enkelt med pirat nedlasting...
har forøvrig også fårhondsbestilt albumet så jeg får originalen når det kommer
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
jaja, selvfølgelig skal jeg ha albumet jeg å, men orka ikke vente så lenge, får det på bursdagen serru
we can`t skate in the trees, that`s impossible..
  • 0
jeg lastet det bare ned
Jaha ja....
  • 0
De er ganske kjent ja. Når det er sagt, så må jeg få si at jeg hater emo musikk.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Siterer ReDRuM:
De er ganske kjent ja. Når det er sagt, så må jeg få si at jeg hater emo musikk.


mener du at a7x er emo da?
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Ja. De er emo. Det kan man ikke snakke seg rundt. De har blitt mindre emo nå. Men før var de fullt ut emo.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
uenig med deg der redrum... men la oss ikk ødelegge tråden med dette emo crappet
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Du kan nesten ikke nekte for at de var emo før. Emo-core hvis du vil pynte på det da.

De er like mye Emo som Immortal er Black Metal.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Duh....
Jaha ja....
  • 0
Whoach, her har det ikke vært diskusjon på en stund!

Må si at jeg elsker musikken dems. Spesielt Bat Contrey, Afterlife, Chapter Four og resten av "Waking the Fallen"-albumet
En Fuego!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!