Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Netflix-anbefalinger


Noen som kan anbefale noen virkelig hoppe i sofaen filmer på Netflix?
Er ikke så glad i Slasher filmer, men gir sjangeren en sjanse til hvis noen kan gi noen bra anbefalinger Ellers så foretrekker jeg skrekkfilmer om det Overnaturlige, de type filmene er egentlig de eneste som greier å gi meg frysninger og få meg til å skvette
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg anbefaler Spaced! Fantastisk britisk komiserie med Simon Pegg og Nick Frost
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Arrested Development
How I met your mother
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood...Jepp, det er faktisk hele navnet til filmen. En useriøs film for det som vil ha en grei latter.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
House of Cards seff.
  • 0
Priosn Break er ganske spennende.
  • 0
The Boondocks er ganske morsomt

Lagt til 2013-04-24 18:06:
Dere som bruker norsk netflix. Hvis dere bruker chrome så kan dere laste ned Hola Unblocker. Da kan man være på amerikansk netflix.
mah boi
  • 0
Parks and Recreation er veldig bra. Det kan virke litt kjedelig i starten, men det blir bedre og bedre etter hver episode.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har fått anbefalt dokumentaren «The Last Nazis» av en kamerat, men har ikke sjekket den ut enda.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen som har sett Hemlocks Grove på Netflix? Det skulle visst være eksklusivt der, handler om varulver og slikt, en serie om det. Noen som har sett serien og har meninger det ønsker å dele?
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Noen som har sett Hemlocks Grove på Netflix? Det skulle visst være eksklusivt der, handler om varulver og slikt, en serie om det. Noen som har sett serien og har meninger det ønsker å dele?


Jeg har sett traileren. Kommer nok til å gi den en sjanse. Virker som det var litt mer blood and gore , samt trivelige mengder innvoller. Det er jo et bra tegn.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Da har Expendables 2 ankommet Netflix. Ypperlig, folkens, ypperlig! Den skal jeg se nå om ikke lenge. Regner med at den kan anbefales til de som liker de litt oldschool hjernedøde actionfilmene.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Anbefaler dere å se på Paranormal Witness Er desverre ikke så mange episoder
De har den på amerikanske netflix i hvertfall, veit ikke om den er på den norske
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg anbefaler Mad Men. Til tross for at jeg kun har sett to episoder så er det veldig gjennomført.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg anbefaler Mad Men. Til tross for at jeg kun har sett to episoder så er det veldig gjennomført.


Ja, litt tung og treig i starten, men det er en god serie! Nå ligger også Lost på den norske Netflix hvis man ikke har fått med seg det. Den anbefales!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!