Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Musikkchat


  • gnyg
  • gnyg
^Nero: Takker så meget, skal ta en titt på de når jeg igjen er i kassegitarhumør.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Tyranus:
Rockstar har laget spillelister på Spotify og iTunes for hver eneste radiokanal fra GTA serien! http://www.rockstargames.com/newswire/article/49411/official-gra
nd-theft-auto-radio-playlists-on-spotify-and-itunes.html
Det er ganske stilig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer Tyranus:
Rockstar har laget spillelister på Spotify og iTunes for hver eneste radiokanal fra GTA serien! http://www.rockstargames.com/newswire/article/49411/official-gra
nd-theft-auto-radio-playlists-on-spotify-and-itunes.html
Det er ganske stilig.

Ganske stilig, ja. Sjelden man ser at spillutgivere gjør sånt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Pink Floyd - Comfortably Numb - Pulse
Feil tråd.

http://www.gamereactor.no/forum/?forum=11&thread=13316
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Feil tråd.

http://www.gamereactor.no/forum/?forum=11&thread=13316

Oh sorry, glemte bort at det var blitt to tråder.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg har fått skikkelig sansen for David Bowie i det siste. Har alltid elsket "Space Oddity", og bestemte meg for å høre den andre Major Tom-sangen "Ashes to Ashes" som falt i god jord. Jeg har ikke rukket å høre så alt for mye enda (må gjerne høre albumene flere ganger før de gjør skikkelig inntrykk), men sanger som har utmerket seg er blant annet "The Man Who Sold The World", "Starman", "Life on Mars?" og "Ziggy Stardust".
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
For tiden hører jeg mest på musikk som Weightless av Marconi Union som er veldig beroligende og bidrar til å senke hjerterytmen osv. Det er god musikk mens jeg arbeider siden det føles som om jeg får gjort mer på kortere tid. Er ganske interessant at musikk kan brukes slik.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jeg har fått skikkelig sansen for David Bowie i det siste.


The Rise and Fall of Ziggy Stardust er fantastisk. Du bør sjekke ut (hele) plata. Rock 'n' Roll Suicide er personlig favoritt. Har 394 plays på last.fm av bare den låta, så det sier vel litt.
  • 0
Beatles >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Pink Floyd
  • 0
Siterer fantomena:
Beatles >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Pink Floyd


Jeg respekterer din mening, selv om den er teit.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Citerer fantomena:Beatles >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Pink Floyd

Jeg respekterer din mening, selv om den er teit.


Tusen takk.
  • 0
Nesten alle spillelistene mine består av klassisk musikk.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Tyranus:
Jeg respekterer din mening, selv om den er teit.


This ^. Pink Floyd > The Beatles.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Nadja, Boris, Sunn O))) og Earth > Pink Floyd og resten av bunchen med politisk korrekt musikk fra tidsalderen alle som er fjorten år ønsket de levde på.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Nå fikk jeg lyst til å høre på Boris...
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Nå fikk jeg lyst til å høre på Boris...


Har du noe favorittalbum? Feedbacker må være min favoritt, deretter Flood (selv om Flood er et skikkelig tiltak å høre på fordi man nesten er nødt til å høre gjennom hele albumet for å få noe ut av det).
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Nadja, Boris, Sunn O))) og Earth > Pink Floyd og resten av bunchen med politisk korrekt musikk fra tidsalderen alle som er fjorten år ønsket de levde på.


Du er den største musikkelitisten jeg vet om.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Du er den største musikkelitisten jeg vet om.


Haters gonna hate. Faktisk hører jeg på Pink Floyd og har tre av albumene deres på vinyl. Jeg liker bare å hate fordi jeg liker å provosere på internett.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Haters gonna hate. Faktisk hører jeg på Pink Floyd og har tre av albumene deres på vinyl. Jeg liker bare å hate fordi jeg liker å provosere på internett.


Problemet med det er at nå kjenner folk her deg såpass godt at det ikke fungerer så effektivt lenger.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Ikke at jeg har albumene deres for noen annen grunn enn at jeg kan vise at jeg er «engasjert i musikk å sånn å bare digger det» når jeg får besøk av jenter.

Siterer Ole-Christian Johansen:
Problemet med det er at nå kjenner folk her deg såpass godt at det ikke fungerer så effektivt lenger.


Neida, får jo støtt og stadig reaksjoner på det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
når jeg får besøk av jenter.


Folk lyver så mye på internett.

Siterer The Heretic:
Neida, får jo støtt og stadig reaksjoner på det.


Å få noen kommentarer på det kan vel knapt kalles noen voldsom suksess.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer The Heretic:
Har du noe favorittalbum? Feedbacker må være min favoritt, deretter Flood (selv om Flood er et skikkelig tiltak å høre på fordi man nesten er nødt til å høre gjennom hele albumet for å få noe ut av det).


Har egentlig ikke noe favorittalbum nei. Egentlig ikke noen stor fan i det hele tatt, men fikk likevel lyst til å høre på dem når du nevnte det. Har hørt Feedbacker, Pink og Akuma no Uta...ja også var jeg faktisk på konsert for noen år siden.

Var et av de bandene jeg snublet over når var helt i japan transe og nesten kun hørte på musikk fra Japan, anno sånn 2006-08. Likte dem ikke i det hele tatt da, men nå kan jeg like det i rett stemning.

Siterer Ole-Christian Johansen:
Å få noen kommentarer på det kan vel knapt kalles noen voldsom suksess.


På GR må det nesten kalles for en suksess (dog kanskje ikke en voldsom en) hvis en får mer enn en reaksjon på noe en skriver, litt avhengig av tema.
This is great banter, it really is.
  • 0
Har de siste dagene begynt å høre mye på Hollywood Undead. Overasket over at jeg ikke har hørt på dem før for de har utrolig bra musikk.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!