Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Doctor Who


Jeg er i sjokk.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg er i sjokk.


En god type sjokk håper jeg?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
En meget god type sjokk. 50th kan ikke annet enn å bli enormt awesome.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
En meget god type sjokk. 50th kan ikke annet enn å bli enormt awesome.


23. November blir altfor lenge å vente, faen ta Moffat for å tease så enormt.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg satt igjen med en ganske tom følelse etter å ha sett den siste episoden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
De kommer nok aldri til å si hans virkelige navn...
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg satt igjen med en ganske tom følelse etter å ha sett den siste episoden.


Det er vel greia til Moffat for tiden. Love noe massivt og så bare dytte det vekk til en senere episode.

Siterer gilliankrueger:
De kommer nok aldri til å si hans virkelige navn...


Forventet egentlig aldri at de skulle det. Ville kastet bort flere tiår med Doctor-myten, og Moffat er ikke så dum.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Det er vel greia til Moffat for tiden. Love noe massivt og så bare dytte det vekk til en senere episode.
Det var ikke nødvendigvis en negativ tom følelse da. Må se episoden igjen for å avgjøre.

Siterer JoEy_Odd:
Forventet egentlig aldri at de skulle det. Ville kastet bort flere tiår med Doctor-myten, og Moffat er ikke så dum.


Det var som forventet ja, selvom jeg i et halvt sekund lurte på om navnet hans var "Please". Men det har vel egentlig mest vært en gag i serien frem til Moffat gjorde det til en stor myte, så man kunne forventet at han gjorde noe mer utav det kanskje.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hvorfor episoden har fått det navnet den har får vi vite i siste replikk:

Spoiler:"Hurt: What I did I did without choice.
Doctor: I know...
Hurt: In the name of peace and sanity.
Doctor: But not in the name of The Doctor!"

Navnet på episoden er med andre ord bare et virkemiddel i hypinga til 50th.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Hvorfor episoden har fått det navnet den har får vi vite i siste replikk:
Spoiler:"Hurt: What I did I did without choice.
Doctor: I know...
Hurt: In the name of peace and sanity.
Doctor: But not in the name of The Doctor!"

Navnet på episoden er med andre ord bare et virkemiddel i hypinga til 50th.


Hele sluttscenen var bare utrolig.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Noen som har sett ryktene om den hvem den nye Doktoren er? Er skikkelig spent om en av de tre mest sannsynlige kandidatene blir valgt.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Såå.. Peter Capaldi er den tolvte doktoren, tanker til det?

Gleder meg veldig til In The Loop/Doctor crossoveren.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Vel, jeg så "The Day of the Doctor" på kino igår og wow, det var fantastisk. Føles bare som fanservice hele veien og det hadde jeg virkelig ikke noe imot. En verdig 50-års dag for Doctor Who.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Dr. Who = nei.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Dr. Who = nei.


Så fint at du bruker denne tråden til slike kommentarer. Hvor mange episoder har du sett?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Så fint at du bruker denne tråden til slike kommentarer. Hvor mange episoder har du sett?


Jeg har sett drøyt 2 minutter.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg har sett drøyt 2 minutter.


Nettopp.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Nettopp.


Du skjønte at jeg skrev det bare for å forsøke å provosere deg? Er faktisk en serie jeg seriøst vurdert å begynne å se på, siden det ser utrolig episk ut.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Finnes det noe sted jeg kan se sesong 7 lovlig?
Liker ikke å henge så langt etter, og den dukker vel ikke opp på Netflix før om et år eller to.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Finnes det noe sted jeg kan se sesong 7 lovlig?

Canadisk Netflix har første halvdel av sesong 7. Hvis ikke så har jeg ei veninne som på mystisk vis har greid å skaffes seg BBC iplayer. Kan alltids finne ut av hvordan det skjedde.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Endelig tatt igjen serien, etter å ha pløyet gjennom sesong 7 og de tre første episodene i sesong 8. De siste delene av sesong 7 var veldig solide, men serien har fremdeles enormt varierende kvalitet fra episode til episode. Enten er det veldig bra, eller så er de et steg unna dørgende kjedelig å se på.
Vet ikke helt hva jeg syns om Capaldi enda, må se hva han får til utover i sesongen.
  • 0
Michelle Gomez - beste som har hendt Doctor Who på lenge.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!