Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


Men in Black II

FOR EN LATTERLIG FILM. Sorry caps-lock der. Men følte for det.
Filmen er noe av det latterligste, dårligste og kjedeligste jeg har sett.
Lurer på hvorfor jeg sovnet 20 siste minuttene.

1.5/10
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
The Photo, veldig bra film fra Østen.

8/10
"get poor die tryin"
  • 0
Fisken de kaldte wanda

Bvadr.... 2/10
Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
  • 0
Austin Powers i: Mannen som kom ut av fryseren

Til tross for at tittelen er drita lang (og kanskje litt feil skrevet), så er filmen gull! Austin Powersfilmene er fulle av gags og parodier på spionfilmer. Og du får aldri nok av det Når du har sett denne vil du se de andre!

Terningkast: 4
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Big-Boss:
Fisken de kaldte wanda

Bvadr.... 2/10


Du trenger vel ikke å skrive det på det norske forumet? Og det filmen er uansett fantastisk! Jeg ville gitt den bortimot toppkarakter, mer geniale komedier skal du lete lenge etter...
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer ShananaFarCry:
Citerer Big-Boss:Fisken de kaldte wanda

Bvadr.... 2/10

Du trenger vel ikke å skrive det på det norske forumet? Og det filmen er uansett fantastisk! Jeg ville gitt den bortimot toppkarakter, mer geniale komedier skal du lete lenge etter...


Wordness. Uansett:

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

Kul, kul, kul film! Johnny Depp + Tim Burton = <33. En av årets beste filmer!

Terningkast: 6
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street.

En absolutt fantastisk film.

Alle personene spiller og synger utrolig bra, og sangene er rett og slett fantastisk å høre på. Ikke kjedelig et sekund.

Det er typisk Tim Burton, det her. Den er filmet med veldig mørke farger, og det er nesten ikke noen "glade" farger. Den eneste "glade" fargen er alt blodet som spruter rundt når Sweeney er i aksjon.

Hvis du ikke allerede har sett denne, så for all del: Gjør det.

En av det beste filmene jeg har sett. Ingenting i denne filmen er dårlig.

Selv om Tim Burton ikke har lagd musikal før, så har han laget denne filmen så bra at det ser ut som han har gjort det mange ganger før.

Fantastisk!

Terningkast: 6.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Spy hard.......

Dette er en film spruta med tankene fra ute liggere som tenker de er en super helt, som sier.........


nei da

Denne filmen har humor som alle har sett før så det blir aldri noe nytt liksom så den får vel et minus og et pluss et par steder.

Terningkast: 3.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Du trenger vel ikke å skrive det på det norske forumet?


Hæ? Hvorfor?
Heihei
  • 0
Final Destination 2
Denne filmen er en av de morsomste jeg har sett i hele mitt liv!
Alle uhellene som skjer med "De utvalgte" er bare så tilfeldige at det er morsomt! Du må nesten se filmen for å skjøne hva jeg mener.

Og en ting til, jeg lo AV filmen, ikke MED.

3/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Paulie:
Citerer ShananaFarCry u trenger vel ikke å skrive det på det norske forumet?



Hæ? Hvorfor?


Er jo unødvendig at en dansk fyr kommer på det norske forumet og skriver hvilken film han så.
Men han om det.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer KlM:
Eurotrip, blargh, husker alle gikk rundt i 8 klasse og sa at den var så jævla bra. Jeg lånte den av en kompis og syntes den utrolig teit.




Eurotrip og American Pie er noen av daarligste filmene jeg har sett.

Jeg foretrekker litt eldre filmer, egentlig.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Alvin and the Chipmunks.

Engelsk versjon.

Faktisk en fin film, dette. Alvin og de to andre har kule stemmer.

Terningkast: 4.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Taxta:
Er jo unødvendig at en dansk fyr kommer på det norske forumet og skriver hvilken film han så.
Men han om det.


Åja, trodde han var norsk jeg.
Heihei
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Krizzi:
Eurotrip og American Pie er noen av daarligste filmene jeg har sett.

Jeg foretrekker litt eldre filmer, egentlig.


Helt enig. Mange av kompisene mine maser hull i hodet mitt om hvor bra American Pie, Dukes of Hazzard, Superhero Movie etc. er. Jeg for min del kan ikke fordra den typen filmer.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Å si at Superhero Movie er bra er vel å dra den litt langt.
Men må innrøme at Amerikan Pie filmene får meg til å le en del. Noe av det de gjør er bare kvalmt da, men ellers så er det gode filmer å se sammen med kompiser på en bursdag eller noe slikt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
har sett den nye narnia filmen i dag og skal se HOT SHOT Nå
_________________________________
  • 0
Siterer Predator:
Alvin and the Chipmunks.

Engelsk versjon.

Faktisk en fin film, dette. Alvin og de to andre har kule stemmer.

Terningkast: 4.


Synes den fortjener en 5 jeg. Mange kule sanger, kanskje en litt for forutsigbar slutt, men en god film for det.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Eurotrip

En morsom film som egentlig ligger på samme strek som american pie filmene. Det den gjør forskjellig er at den ikke fokuserer mye på sex.

Filmen handler om frustrerte scotty som blir dumpet av kjæresten, han finner ut at brevvennen hans er en dame og blir forelsket. Han klarer såklart å drite på draget og må helt til tyskland med bestekompisen, barndømsvennina og broren hennes for å finne henne.

Jeg vil si 4.....
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Eurotrip

En morsom film som egentlig ligger på samme strek som american pie filmene. Det den gjør forskjellig er at den ikke fokuserer så mye på sex.

Filmen handler om frustrerte scotty som blir dumpet av kjæresten, han finner ut at brevvennen hans er en dame og blir forelsket. Han klarer såklart å drite på draget og må helt til tyskland med bestekompisen, barndømsvennina og broren hennes for å finne henne.

Jeg vil si 4.....



Scotty doesen't know, Scotty doesen't know!


Jeg ville gitt den filmen 1 .


Hvorfor har saa mange sett den filmen akkurat naa, forresten?
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Fordi den nettopp gikk på TV.
Filmen sucker så hardt!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Fight Club

En god og smart film som virkelig får deg til å bruke hjernen.

Gidder ikke å sette noen karakter.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
The Punisher

Den eneste av Marvel sine figurer bortsett fra Iron Man som har blit filmatisert på en bra måte mener nå jeg. Karakter blir ikke satt siden jeg ikke gidder.
Tungur Knivur
  • 0
Chaos

En grei film. Begynner med et bankran, og derifra utvikler historien seg til en normal Hoollywood action film. Helt grei underholdning på en Søndags kveld.
Men så kommer plot tvisten(e). De var verdige The Usual Suspects.
De tvistene reddet filmen ganske bra.

Terningkast: 4
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer dark samus nemesis:
Final Destination 2
Denne filmen er en av de morsomste jeg har sett i hele mitt liv!


Jeg og kompisen min satte på replay i den scenen hvor han kisen ble most av den digre vinduruta, så han bli knust ca 30 ganger. Herregud som vi lo...

gjorde det samme med "The Hills Have Eyes" hvor eieren av bensinstasjonen blåser av seg huet med en hagle. happytimes!

herregud vi er syke i huet.... HAHAHA!
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!