Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


Siterer Predator:
Hvordan var Tom Hardy?


Utrolig overbevisende.
Anbefaler deg å se filmen, men antar at du allerede har planer om det.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Anbefaler deg å se filmen, men antar at du allerede har planer om det.


Ja, den skal sees så fort den er ute på DVD.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer remote:
A Clockwork Orange

Rar start. Hele filmen er rar, selvsagt. Men den andre halvdelen var mye bedre. Jeg klarte å lese mye mer ut av filmen da. Det før var bare mange rare hendelser.

7/10


Blir bedre nesten gang du ser den, hvertfall sånn jeg erfarte det. Nå er det en av favorittene mine. Kubrick var genial.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Siterer Decyfer:
Utrolig overbevisende.
Anbefaler deg å se filmen, men antar at du allerede har planer om det.


Skal se den nuh! Kommer med tanker imorgen.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Skal se den nuh! Kommer med tanker imorgen.
Siterer Decyfer:
Warrior (2011)

Oppdaget denne filmen tidligere i dag. Og den tok meg på senga. Troverdige karakterer, masse fet MMA-fighting og en uforutsigbar historie.


This. Bare jeg gir den 8/10.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Om ti dagers tid skal vi samle en vennegjeng og se Predators. I den forbindelse var det noen av oss som hadde behov for å se den første Predator-filmen, så det tok vi oss tid til i går.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Hvis dere vil ha en god latterkrampe, så ser dere Predator 2 også, Ingar. Perfekt for en gjeng som liker å le av drittfilmer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvis dere vil ha en god latterkrampe, så ser dere Predator 2 også, Ingar. Perfekt for en gjeng som liker å le av drittfilmer.


Det er sånn jeg er uheldigvis syntes ikke vennene mine det er morsomt at jeg ler meg skakk av shittynessen som er en av favorittfilmene deres..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Men som hater kvinner og jenta som lekte med ilden

Dette er film tolkingen av suksess bok serien. jeg hadde mine forventninger og da jeg først fikk sett den første (MSHK) ble jeg ekstremt overassket av hvor fantastisk filmen egentlig var. Sterke scener, voksen historie og fantastisk skuespill.

10/10

Men oppfølgeren Jenta Som Lekte Med Ilden var dessverre ikke like bra, det var en skuffende oppfølger og jeg føler at det var unødvendig med en oppfølger.

8/10

Jeg er spendt på om den siste filmen i serien vil bli en verdig avslutting.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Predator:
Hvis dere vil ha en god latterkrampe, så ser dere Predator 2 også, Ingar. Perfekt for en gjeng som liker å le av drittfilmer.


Nå kom jeg til å tenke på Starship Troopers. En av favorittfilmene mine, men det finnes da ikke tvil om kvaliteten...
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Luftslottet som sprengtes

Da har jeg sett helle Stieg Larssons film serie, og jeg må si dette er den beste svenske film serien jeg noen gang har sett!
Jeg likte ikke så godt filmen: jenta som lekte med ilden for den levde ikke opp til forventningene, heldigvis var den siste filmen nesten like bra som den første. Og den får film nr. 2 til å faktisk være bedre.

9/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Decyfer:
Nå kom jeg til å tenke på Starship Troopers. En av favorittfilmene mine, men det finnes da ikke tvil om kvaliteten...


Den er dritkul, men ikke en jeg liker å le av. Den beste "så dårlig at den er fantastisk" filmen er selvfølgelig Commando med Schwarzenegger. Elsker den!

The Holiday

Og der var julefilmsesongen offisielt igang. Denne synes jeg er utrolig sjarmerende og setter stemningen rimelig fort. Den er ikke nevneverdig bra eller noe, bare underholdende hele veien og som jeg sa, sjarmerende.

7/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Den er dritkul, men ikke en jeg liker å le av. Den beste "så dårlig at den er fantastisk" filmen er selvfølgelig Commando med Schwarzenegger. Elsker den


En av tidens beste action filmer
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Predator:
Og der var julefilmsesongen offisielt igang.


Awhhh yeah!

Home Alone

4 dager, 4 hjemme alene filmer. Så 1eren igår og det er vel klart en av de beste julefilmene ever, tror ikke jeg trenger å si mye annet..

8/10
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Sons of Anarchy sesong 4

Klart den beste sesongen til med masse av spenning og drama gjennom hele sesongen.

9/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Home Alone 2

Ikke like bra som eneren, men den er fortsatt ikke dårlig. Bra stemning and all that jazz.

6/10
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Saving Private Ryan

Første gang jeg har sett denne filmen, og den er fantastisk. Krigsfilm deluxe. Omaha Beach-delen var bare helt utrolig. Involverende og godt skildret. På en side er det underholdende, på en annen er det groteskt fordi det har skjedd i virkeligheten, og da med enda verre omstendigheter.

10/10
  • 0
Transformers: Dark side of moon:
Bra film, litt for mye slow motion. Historien var utrolig bra designa med mye konspirasjoner. vil gi den 7/10
What is dead may never die
  • 0
Siterer Hopetify:
Transformers: Dark side of moon:
Historien var utrolig bra designa med mye konspirasjoner.


Can't tell if serious or just retarded...
  • 0
Boyz n the Hood

Impressive! Veldig bra skuespill, overraskende nok(Ice Cube), og en god realistisk feeling over hele filmen. Filmen har også lite hjernedød skyting og action, og når det først skjer, så føles det veldig ekte. San Andreas hentet garantert mye fra denne filmen.

8/10
Heihei
  • 0
The Book of Eli

Hadde hørt både gode og dårlige ting om den, men jeg digget den. Stemningen og settingen generelt var helt konge og Denzel er awesome. Og Gary Oldman er 100% usympatisk, som vanlig. Mila Kunis har jeg også fått sansen for som skuespiller, og ikke bare utseendemessig.

God historie og flott fotografi også.

8/10
Heihei
  • 0
New Year's Eve

Den er så bra som den ser ut som.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ble nettopp ferdig med Samurai Champloo. En veldig god anime med mye humor, fete actionsekvenser, god musikk, og en saftig røre. I en tid hvor Japan møter vesten på den tiden hvor det fantes samuraier så finner vi også innslag av zombier, baseball, og grafitti for å nevne noe. Anbefales sterkt. 9/10.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Boardwalk empire sesong 2

Veldig bra. Startet forrykende og klarer å holde et høyt nivå gjennom hele sesongen. Magisk sesongfinale

Svak 9/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Predator:
New Year's Eve

Den er så bra som den ser ut som.


Et mesterverk med andre ord? :>

Under Siege

Steven Seagal er cool som alltid, men Tommy Lee Jones og Gary Busey stjeler showet. Det er jo en Steven Seagal-film, så man vet jo hva man får, men her er actionscenene virkelig bra og filmen er faktisk spennende hele veien.

Sterk 7/10

Planes, Trains and Automobiles (For sjette gang)

Elsker den! Slutten blir ekstra vemodig pga. at John Candy er død. En av mine favoritt-komedier og filmer generelt.

9/10
Heihei
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!