Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


Siterer JoEy_Odd:
What? Hvor mye må man røyke for å ikke like Pineapple Express.


Har ikkje sansen for slik film.

Siterer Predator:
Fast & Furious 6

Skuffet meg. Fast Five er jo et brilliant stykke action, men FF6 hadde altfor mye fokus på dårlig humor, poengløse hendelser og overraskende døve actionscener. Den hadde en god underholdningsfaktor, men den var for lang og for...dum, rett og slett til å være mer enn bare middels. Verdt å se på kino, men kan skippes ellers. Se heller Fast Five en gang til.

5.5/10


Wait... what?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Har ikkje sansen for slik film.


Slik film, som i komedier?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så på Super. Ikke min type film.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Slik film, som i komedier?


Noen komedier ja. Har meir sansen for eventyr og action filmer.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
action filmer.


Det skjønner jeg.
  • 0
Siterer gnyg:
Så på Super. Ikke min type film.


Den med Rainn Wilson og Ellen Page?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer LesMiserable:
Den med Rainn Wilson og Ellen Page?


Ja, den fra 2010.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ja, den fra 2010.


Den så jeg også her om dagen. Jeg likte den godt.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer xXAkresSXx94:action filmer.

Det skjønner jeg.


Indeed you do
  • 0
Django Unchained

Ah, så deilig det var å se denne igjen. Fremdeles en av de beste filmene jeg noensinne har sett - helt genial fra første til siste minutt.

10/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fått ny pc og har sett en del filmer, ah yeha.

Star Trek Into Darkness

Trodde jeg kom til å få et hjerteattack av alt som skjedde på skjermen. Konstant action, ALDRI noe dødtid, tøffe plottwister, DØDSKULE kamper og et formidabelt cast. Cumberbatch skinner som Khan (trodde Khan var inder etter The Wrath of Khan, enda dummere cumberbatch sier hele navnet sitt og han er hvit). Synes dog romansen mellom Spock og Uhura var en smule påklistret, verre enn i forgjengeren. Spoiler:Hun var helle ikke verdig til å putte ned Khan

9/10

Evil Dead (1981)

Hilarious. Filmen skriker lavbudsjett fra start til slutt, men likevel imponerer den svært mye. Morsomme karakterer, latterlig morsom slakt (fant meg selv le flere ganger) og herlige dialoger. Gleder meg til å se resten av serien og rebooten.

8/10

Arrested Development Sesong 1

Aldri vært stor fan av HIMYM og TBBT, så jeg trodde denne ikke kom til å falle i smak, I've never been so wrong. Ufattelig mange sjarmerende og minneverdige karakterer, ingen ble i overkant og fant ingen spesielt irriterende. Konge humor og herlig storyprogresjon.

9/10

Rain Man

Dustin Hoffman. Wow. Rørende film fra start til slutt, Tom Cruise gjør en storartet jobb og.

9/10

Lars and the Real Girl

Gosling er en storartet skuespiller, og jeg unner han ros med tanke på alle de valgene han tar av uavhengige filmer. Dette er en fin film absolutt. Elsker måten byen tar vare på Lars ved å gjøre dukken han tror er ekte ekte for dem og. Det er morsomt å se åssen alle pleier dukken som en av dem etter en god stund.

8/10

Alien Armageddon

Nei.

1/10

Thin Red Line

Muligens av mine favoritt-krigsfilmer, og Malicks beste. Filmen holder spenningskurven svært stabilt gjennom kampene, svært godt filmet og redigert. Filmen er og fylt med store navn, synd Brody ble kuttet helt ut nesten.

9/10

Moonrise Kingdom

En ekstremt sjarmerende film. Fantastisk filmet og redigert, virkelig kreativt. Elsket også Murray, Norton og Willis.

7/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Evil Dead (1981)

8/10


Blir så glad når folk liker den filmen.

Transformers: Dark of the Moon

Å se en film bare fordi en Victoria's Secret modell er med i den er en dårlig idé. Skulle ønske noen hadde fortalt meg det før jeg brukte 2 1/2 time av livet mitt på denne elendige filmen.

2/10
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hangover Part III

Uff, denne filmen var dømt til å bli dårlig. Det var ren tortur å sitte gjennom hele denne filmen fordi den ikke inneholdt én eneste morsom scene. Sammenlignet med eneren, så er den en ren skuffelse. Jeg syntes handlingen var svak og de prøvde altfor hardt å gjøre filmen morsom, og det endte med at den ikke ble det.
Nei, den var ikke verdt de 100 kronene.

2/10.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Camiija:
Hangover Part III

2/10.


Har ikke sett den, men dette er mine tanker om Hangover 3, det du skriver om filmen altså. Synes enern er litt oppskrytt egentlig, den er langt i fra så morsom som alle sier. Er mer vitser man forstår, men som man ikke kan le av.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Transformers: Dark of the Moon

2/10


Jeg vil faktisk påstå at Dark of the Moon er den verste filmen jeg har sett. Grusom!
1/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Django Unchained

Rett og slett en utrolig bra film! Storkoste meg gjennom hele film, så lett en av de beste filmene jeg har sett de siste åra!

10/10
  • 0
2:13

Nok en film som fortjener en plass på "Dårligste filmer jeg har sett" listen.
Hvis en slik hadde eksistert. Ideen i seg selv er ganske ålreit, men utførelsen er horribel. Skuespill, handling, manus og klipping er til tider forferdelig dårlig og det virker mer som jeg så en tilfeldig episode av en eller annen CSI aktig serie.

En spesiell del av slutten var også helt idiotisk. Spoiler:Morderen og noen av ofrene hadde møtt hovedpersonen når han var ca 12. De var da voksne. Likevel virker det som hovedpersonen som nå er voksen, tok dem igjen og er hvertfall 10-15 år eldre enn morderen, og ofrene ser ikke ut til å ha blitt en dag eldre i løpet av de 25-30 årene som minst må ha passert

Karakterer: underholdning 3/10 kvalitet 2/10
  • 0
Fast and the furious 6

Å herregud, for noe søppel. Jeg synes Fast 5 var svært underholdende, og jeg koste meg under hele filmer for ca 2 år siden. Men denne oppfølgeren er virkelig ille. Filmen starter med et meningsløst race som varer i 2 min, etter det kommer en forferdelig intro som viser klipp fra alle forgjengerne som er sentral for denne "storyen", introen for og smurt på en forferdelig rap som fikk meg til å holde for ørene. Orker ikke å gå inn på skuespillet, det er bare så utrolig forferdelig. Diesel og the rock er virkelig noen av de verste i bransjen, jeg og mine kamerater lo hver gang Diesel viste trynet sitt, og kjærlighetshistorien mellom han og Letty (som har den VERSTE bakgrunnshistorien noensinne) er virkelig a worse love story than twilight. Manuset er og noe av det verste dette tiåret.

Men, åssen var actionet? Var det i det minste bra? Nei. Biljaktene forble uinteressante gjennom hele filmen, racene var utrolig unødvendige og tullete. Den siste kampen var så ufattelig teit at jeg følte for å reise meg og gå ut av kinosalen. Selv om actionet var svært godt filmet og redigert, ga det virkelig ikke noe annet enn klisjè på klisjè og lite adrenalin.

Hele filmen er fylt med meningsløs dialog og dumme scener, påklistret humor og lite interessant action. Cliffhangeren gjorde at jeg grudde meg til neste sommer for oppfølgeren. Pluss for flott regi og filming.

2/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Ted

Har tatt meg en god stund nå, og jeg så frem til å endelig se denne filmen. Jeg lo ikke spesielt mye, men det kan ha noe med tidspunktet jeg valgte å se den på. Det var uansett en god og underholdende film som leverte mer eller mindre det jeg forventet.

8/10
  • 0
Epic Movie

Dårlig, dårlig. Humoren i filmen er på eit så lavt nivå at det er skummelt. Alt det der med etterligning av kjente skuespillere, dei tabber seg ut noko voldsomt. Ein komedie film som er blant dei verste gjennom tidene i filmindustrien. Den leverer ingenting, spennende er den ikkje, det er ein av dei verste filmene eg har sett.

2/10

Trolljegeren

Typisk norsk. Nordiske forteljinger om troll som vandrer i skogene og etterlater seg merkelige spor. Ingen inviklet film, den er derimot spennende, genial, morsom. Ein av dei norske filmene som virkelig viser oss gamle forteljinger om troll og myter.

7/10
  • 0
Kung fu panda

Overraskende kul storyline med morsomme karakterer og kamper. Stemmeskuespillerne gjør en fabelaktig jobb under denne filmen. Anbefales.

8/10

Kung fu panda 2

Ikke like bra som eneren, men scorer godt på de samme kvalitetene som i film en. Mye mer kamper under denne filmen, og det går litt ut over filmen. Likevel en veldig god film, som var moro å se på.

Hørt på film: Skeduche

Svak 8/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Creteck:
Jeg vil faktisk påstå at Dark of the Moon er den verste filmen jeg har sett. Grusom!
1/10


Rosie er fin å se på. Ergo +1.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Bayton outlaws. Kjempe film, anbefales! 9/10
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Rosie er fin å se på. Ergo +1.


Best argument ever!

Scream 4

Vet ikke helt hva jeg skal si. En så som så film.
4/10
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!