Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Techno anbefalinger?


http://youtube.com/watch?v=hp53EBLkacs

hørte mye på denne før jeg fikk sansen for rock og metal
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
  • Los
  • Los
Anbefaling er: HOLD DEG UNNA TECHNO!!!

Det spiser hjernen din og gjør den til grøt! Du vil begynne å gråte blod! Og du ha mareritt om kattunger som blir på kjørt av trailere!

Du er nå blitt opplyst om faren.. Om du fortsatt bestemmer deg for å gå for det vil siste utvei bli å høre intensivt på "vanlig" musikk i 30 dager å netter. Etter det er dosen 3 timer døgnet, resten av ditt liv.

Glad for å kunne informere!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Mine favorittsjangre er nærliggende Techno, hører svært mye på Drum'n Bass og Electronica.

Asian Dub Foundation,
Weapons of mass creation,
London Elektricity,
Kraftverk,
Electric Six og
Mindless self indulgence
er band som anbefales på det varmeste

Lagt til 2007-10-23 17:54:
Siterer Los:
Anbefaling er: HOLD DEG UNNA TECHNO!!!

Det spiser hjernen din og gjør den til grøt! Du vil begynne å gråte blod! Og du ha mareritt om kattunger som blir på kjørt av trailere!

Du er nå blitt opplyst om faren.. Om du fortsatt bestemmer deg for å gå for det vil siste utvei bli å høre intensivt på "vanlig" musikk i 30 dager å netter. Etter det er dosen 3 timer døgnet, resten av ditt liv.

Glad for å kunne informere!


Mange metallnerder er under den oppfatningen uten videre bevis som kan backe opp påstandene. De mest intelligente menneskene jeg kjenner, hører på techno og electronica. Har det noe å si?
  • 0
*bass* *bass* *bass* *bass* *bass* *bass* *bass* *bass* *bass* *bass* ... Fatter ikke at folk like techno, noen som kan forklare meg hva som er bra med det?!?!?!? Fatter det bare ikke... hører heller på death metal... har lagt merke til at de som det ikke funker så bra for i livet ofte hører på rap, techno eller er ekte death metal folk, er det abre jeg som ser det? Er så jævla mange retards som bare hører på techno og det er ikke mange retards på skolenb vår bortsett fra de, men det varierer vell..
Buuuuuuurn!
  • 0
Greit nokk at mange av dere ikke liker tekno!
Men kan dere ikke bare drite i å sitte å komme med påstander hvorfor vi ikke skal høre på det?


Hører på ALL slags Metal og Rock, men iblant er det godt med litt variasjon i livet også....
Så Rock, Metal Og Tracne Ftw!
Og ingen bryr seg hva dere mener, om dere mener Rock/Metal er best hør på det da og DR*T i å spam techno trådene..
Er så lei av det, at man ikke kan gjøre som man selv vil uten at folk ska fortelle at det suger BA**ER fordi det ikke passer dem....

Og går for det meste Atb og Prodigy her^^
Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain or live and fight your sorrow!
  • 0
Hva kom først mht. musikk? Melodi eller rytmer? Satser på at de fleste klarer å innse at det er rytmer, og at Techno dermed er en helt naturlig del av vårt fantastiske musikalske mangfold.

Og hvis det er teknologien man er imot, burde dette innebære at også band hvor det benyttes el-gitar får kraftig kritikk. Og det forbauser meg stadig at gamere fremstår som en gjeng metall hoder, da alt som har med spill å gjøre er teknologi av ypperste plan. Og musikken i samtlige spill før Playstation sitt inntog var elektronisk, så syntes det er merkelig at dette ikke gjenspeiler seg i gamerne i dag. Men jeg har en snikende mistanke om at alderen spiller en stor rolle her...
"Rated R for sadistic violence, strong sexual content, language and drug use"
  • 0
  • eppi
  • eppi
ATB er bra musikk!
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Siterer sakkosekken:
*bass* *bass* *bass* *bass* *bass* *bass* *bass* *bass* *bass* *bass* ... Fatter ikke at folk like techno, noen som kan forklare meg hva som er bra med det?!?!?!? Fatter det bare ikke... hører heller på death metal... har lagt merke til at de som det ikke funker så bra for i livet ofte hører på rap, techno eller er ekte death metal folk, er det abre jeg som ser det? Er så jævla mange retards som bare hører på techno og det er ikke mange retards på skolenb vår bortsett fra de, men det varierer vell..


Ok, regner med at du hører på metal... hvis du spør meg virker det som metal-fansa er mest "retard" her. At dere har så lite liv at dere kommer å roper og skriker over hvor dårlig techno er... det er så jævla lavmål!

Patetisk.
  • 0
Jeg er ikke metal, hard rock som Deep Purple. Desverre har jeg den uvanen å trykke ned Techno og FRP'ere Beklager på det varmeste


Men On-Topic, den eneste annledningen jeg liker techno er til lan, noen annbefalinger til FPS/RTS?
Buuuuuuurn!
  • 0
Så jeg lurte på om dere hadde noen anbefalinger på techno litt innenfor samme sjanger som sanger nevnt ovenfor?? hihihih hahaha hohohohooh Techno

Men seriøst lzzm BASSHUNTER ER KUL DA!!!



  • 0
Ja, hardstyle er bra Showtek har mye kul musikk innen hardstyle sjangeren!

Siterer MaiztRo:
Så jeg lurte på om dere hadde noen anbefalinger på techno litt innenfor samme sjanger som sanger nevnt ovenfor?? hihihih hahaha hohohohooh Techno

Men seriøst lzzm BASSHUNTER ER KUL DA!!!


Taper...
  • 0
Siterer Hint-Hint:
Ja, hardstyle er bra Showtek har mye kul musikk innen hardstyle sjangeren!


Syntes det til tider blir litt for mye bass, og litt lite melodi, men har funnet en del bra Donkey Rollers og Showtek er yndlingsartistene innenfor Hardstyle ihvertfall.

Donkey Rollers - No One Can Stop Us
  • 0
Ja, enig i det. Gjelder å finne de gode artistene!
  • 0
dreamnation har noen bra sanger. Har ikke lastet med så mange enda, men daggmask og buffelmarch er de 2 beste jeg har hørt av dem hittil.
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer 12431:
Mange metallnerder er under den oppfatningen uten videre bevis som kan backe opp påstandene. De mest intelligente menneskene jeg kjenner, hører på techno og electronica. Har det noe å si?



Liker ikke metal... Hører på nesten alt av musikk jeg. Men techno å metal er ikke noe bra. Som sagt Techno=bass bass bass og Metal er=Bråk hyl bråk.. Og nei, Techno har ingenting WHAT SO EVER med intelligens å gjøre og det at du sier det viser meg at du ikke vet så mye.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Liker ikke metal... Hører på nesten alt av musikk jeg. Men techno å metal er ikke noe bra. Som sagt Techno=bass bass bass og Metal er=Bråk hyl bråk.. Og nei, Techno har ingenting WHAT SO EVER med intelligens å gjøre og det at du sier det viser meg at du ikke vet så mye

Erhm-.- Det finnes så sinnsykt mange sub-sjangere for begge deler at det du sier bare høres tilbakestående ut. Tipper det er mange Techno folk som er smarte... ser dog ikke mye til intelligens på skolen min Metal er ikke bare skrik og hyl! Har du hørt Iron Maiden eller Metallica? Hva med Sonata Arctica?

Nei... Sorry for OT folks Har egentlig ikke så mye jeg kan si om techno da mine kunnskaper er veldig små. Den greia Maggot posta var ganske kul though :p
Blå...
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
Citerer Maggot:Ehm... Er du Nazist? Det er artisten vigrid anbefaler til alle sine "sønner og døttre" ... -.-

Du skjønner kanskje ikke teksten, men Dj Adolf er nazi musikk til tusen.

Sorry, men jeg elsker "beaten"! er ikke nazist, og liker ikke de "talene" midt inni sangene, men kan ikke for at jeg digger sangen...


Vel, hvis du liker "beaten" og ikke liker talene, så er det DJ Panda - It's a dream du sikter til. DJ Adolf har bare tatt den sangen (It's a dream) og lagt på de "talene" midt i sangen. Det er vel det han har gjort på de fleste sangene sine; ødelagt gode technosanger med dårlige nazitaler.

Foreslår at du hører denne, som er originalen: http://www.youtube.com/watch?v=PKdAbNipitI
It's 4.30 in the morning, it's always 4.30 in the morning.
  • 0
Hva med Nightcore? liker Rainbow av dem! Eller er de mer Trance?

Lagt til 2008-06-04 21:30:
BTW de har den pipende syngestemmen xD
So long suckersssssss.........
  • 0
Les dette først!:
Jeg respekterer fult ut alle som liker Techno og og at de liker den type musikk

Men personlig:
Jævla smørje dritt fra H******s avgruner!, klarer ikke å høre på det!
Er det noen musikk sjanger jeg HATER så er det Techno.

Får vondt i hodet av det:
BOM! TCHA! BOM! TCHA! over og over igjen!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • KlM
  • KlM
Det er mye tekno der ute jeg ikke liker, men det er da dog noe jeg liker...

http://www.youtube.com/watch?v=IHeI4TRoKvo ( vet ikke helt hva denne heter)

http://www.youtube.com/watch?v=f9oKv0jGrxQ&feature=related
(The) Crystal Method

http://www.youtube.com/watch?v=KQsdfnbOevM
Asian Dub Foundation er også bra
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Du har nokk rett KlM men jeg trykker ikke på linken din om jeg så får penger for det #D

Når man sitter inne på et klasserom og noen Jævla sosse jenter som hører på den smørja hvert eneste friminut. Da kan selv den sterkeste få nokk...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer dark samus nemesis:
Du har nokk rett KlM men jeg trykker ikke på linken din om jeg så får penger for det #D


er du redd for å bli rickrolla?

Siterer dark samus nemesis:
Når man sitter inne på et klasserom og noen Jævla sosse jenter som hører på den smørja hvert eneste friminut. Da kan selv den sterkeste få nokk...


Det er trance du snakker om, det suger ræv uansett hvilken vinkel du ser det fra.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Nei.
Jeg er redd for å måtte høre ufrivilig på techno, hører heller på en elg med orgasme en techno for å beskrive min nøyaktige følelse for sjangeren techno.

Lagt til 2008-06-04 21:58:
Siterer KlM:
Citerer dark samus nemesis et er trance du snakker om, det suger ræv uansett hvilken vinkel du ser det fra.


Trance og techno.
Kan ikke fordra noen av dem.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer dark samus nemesis:
Nei.
Jeg er redd for å måtte høre ufrivilig på techno, hører heller på en elg med orgasme en techno for å beskrive min nøyaktige følelse for sjangeren techno.


så hvorfor er du her da? Hvis du absolutt hater tekno så slutt å oppsøke den og ikke skyld på oss om en haug med fjortiss fiser spiller av trance på telefonen sin.

Jeg hater liste hiphop, alikevell er det føkking idioter på skolen min som tror at ALLE liker den musikken og synes det er kult å spille det på Claas Olson høytalerne i bilene deres.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!