Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Game of Thrones (GOT) -tråden


Siterer Crazy Kraken:
Jeg likte første episode ganske godt! Dette lover veldig godt syns jeg.


Indeed, samler trådene fra sesongavslutningen og bygger videre på de. Så nå begynner den virkelig ille ventetiden på en episode hver uke fremover.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så nå begynner den virkelig ille ventetiden på en episode hver uke fremover.


Den virkelig ille ventetiden er jo å vente 1 år mellom sesongene, spesielt etter cliffhangerne fra forrige sesong.
  • 0
Siterer SirThomas:
Den virkelig ille ventetiden er jo å vente 1 år mellom sesongene, spesielt etter cliffhangerne fra forrige sesong.


I starten ja, men når en kommer over det og går videre etter noen uker, så er jo ikke lengselen like stor, før noen uker før. Så 1 ukes ventetid på hver episode er per nå mye mer ille, enn ventetiden på et år etter sesong slutt. Kan nok allerede nå love at jeg mener det motsatte når vi er ferdig med denne sesongen.
  • 0
Jeg har virkelig ikke ord.
  • 0
Spoiler:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Predator.
  • 0
Har troen på at sesong 6 kan overta tronen som den beste sesongen.
  • 0
Holy shit. The hype is real.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg er seriøst helt lamslått av denne episoden. De sa det var en mulighet for at dette kom til å skje, og det gjorde det. Feel the hype
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Deilig.
The D' is silent.
  • 0
Faen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer SirThomas:
Har troen på at sesong 6 kan overta tronen som den beste sesongen.


Det to første episodene har ihvertfall hatt ekstremt høy kvalitet! Fyfaen episode 2 var jo bare helt sjuk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Fyfaen episode 2 var jo bare helt sjuk.


Neste episode kan virkelig ikke kom fort nok!
  • 0
Sett sesong 1 jeg.... Ekstremt spennende, men har så mange andre baller i luften for tiden.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer ElGamer:
Neste episode kan virkelig ikke kom fort nok!


Enig! Gleder meg som en liten unge til mandag
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Sett sesong 1 jeg.... Ekstremt spennende, men har så mange andre baller i luften for tiden.


Det er noe med følelsen av å ligge etter, right?

Siterer Crazy Kraken:
Gleder meg som en liten unge til mandag


Mandagene blir ikke det samme uten. Tror aldri jeg har sett min mor engasjert i en episode før, startet samtalen på face med dette:

Spoiler: HELVETE.. Episode 2... Sluttet nesten puste... Yes Yes Yes.. more Snow - Var egentlig deppe over å se videre. . Men gjenstår se hva mer nå som skjer, du og du..... Og vente en heeeel uke. Og kan ikke si noe spoile. Tante Gro vil se den når den er halveis. . Ja ja...vente i spenning.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Enig! Gleder meg som en liten unge til mandag


Så mange steder det blir spennende å følge, så mange ting en føler en enda ikke har sett. This season will be good!
  • 0
Om sesongen fortsetter som den alt har gjort, blir ventetiden mellom hver episode, bare jævligere og jævligere.
  • 0
Spoiler:Dayum, overraskende å se Rickon igjen. Han virker forsåvidt temmelig fucked...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Luls, denne sesongen tar av.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Luls, denne sesongen tar av.


For å si det mildt.
  • 0
Fantastisk episode!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
5 episoder sett, 5 episoder igjen. Halvveis gjennom sesong 6 og hvilken sesong det har vært så langt.

MÅ IKKE LESES FØR EPISODEN ER SETT!!!
Spoiler:Så kommer de siste 10 minuttene av denne episoden og bare dreper all gleden du har følt så langt. Faen så jævlig har jeg ikke hatt det siden jeg leste om The Red Wedding i bøkene. RIP Summer og Hodor #HoldTheDoor
  • 0
Nok en fantastisk bra lagd episode med veldig mye spenning. Det blir ikke lett å vente en hel uke til neste episode.

Spoiler:Men slutten på denne episoden gjorde meg veldig trist. Huff! How could they?!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Lett den beste episoden hittil.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!