Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Game of Thrones (GOT) -tråden


Episode 9 har vært noe spesielt hver sesong. Sesong 6 derimot. Velger å føre det til nye høyder! FY FAEN FOR EN SYK EPISODE!
  • 0
Siterer ElGamer:
FY FAEN FOR EN SYK EPISODE!


Ladies and gentlemen, vi har i natt vært vitne til tidenes sykeste og beste Game of Thrones-episode, noensinne.

Spoiler:Personlig hadde jeg aldri trodd at det skulle komme fra meg.
  • 0
Fantastisk episode, men hvorfor i helvete - Spoiler:Løpte ikke Rickon zig zag? Eneste jeg har å klage på, sykt irriterende å se han løpe rett frem.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Spoiler


Fordi han er et ti år gammelt barn?
  • 0
Føler jeg kanskje er i ferd med å bli forsynt med Game of Thrones. Merker ikke noe til wow-følelsen mange ser ut til å ha denne sesongen. Dagens episode var helt ok, men ikke noe høydepunkt hverken i sesongen eller serien som helhet.

Spoiler:Men så har de store slagene heller aldri vært spesielt interessante for min del
  • 0
10/10 would watch again immediatly.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det brygger til krig, men den dukker vel neppe opp i denne sesongen. And that makes me a sad, sad elf.


Luls, just kidding.

Siterer TK Art:
Dagens episode var helt ok, men ikke noe høydepunkt hverken i sesongen eller serien som helhet.


Da kan jeg trygt si vi er heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt uenige.

Spoiler:Men, så har de store slagene alltid vært interessante for min del.

Det beste med hele episoden var naturligvis: Get. Fuckings. Rekt. Ramsayyyyy. Yehaheayheayehayeah.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Spoiler:Jeg håper det blir litt lesbisk action mellom Khaleesi og Yara, for å virkelig styrke alliansen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siterer Finalfantasyfrelst poiler

Fordi han er et ti år gammelt barn?


Som en tiåring så er han den siste som burde løpt rett. Han burde hatt maur i ræva og løpt helt crazy tilbake.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Som en tiåring så er han den siste som burde løpt rett. Han burde hatt maur i ræva og løpt helt crazy tilbake.


Du får huske å lære ungene dine det, Spoiler:Når en sadistisk sosiopat står bak deg og ber deg løpe mens han skyter piler etter deg, så må du løpe zig-zag. Viktigste livs leksa du kan lære han

Siterer Predator:
Spoiler


I think we will get it!

Siterer Predator:
10/10 would watch again immediatly.


10/10 would watch it again after that too.
Ah, vet ikke hva annet jeg kan si enn at dette er saker jeg kan se på flere ganger. Hele episoden var god, men slutten tok helt klart kaka.

Spoiler:Looks like the dogs of house Bolton is enjoying some nice ram today, beaten bloody and cooked medium rare by some sick Sansa buuuurns.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fucking yes. Fantastisk episode. Fikk en Braveheart/Ringenes Herre feeling.

Spoiler:My man, Jon Fucking Snow.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Spoiler


Spoiler:Uten tvil noe av det mest tilfredsstillende jeg noen sinne har sett, når hundene går til angrep. Ååå, det var bare herlig!
  • 0
11 timer og 25 minutter igjen til sesong finalen da! Sitter på følelsen av at noe jævlig kommer til å skje, og at ventetiden til neste sesong kommer til å bli helt latterlig ille.
  • 0
The Finale is Now.
  • 0
Hvordan skal en klare å vente et helt år nå da? HVORDAN? Neh, jeg gir opp, dette ble bare for mye. Det ble bare så altfor mye å fordøye. En kunne forvente at vi fikk en god avslutning på sesongen, men at den skulle være så ekstremt at du sitter målløs til tider, eller halvveis skriker som en idiot fordi ting skjer, det hadde jeg ikke forventet. For jeg er fortsatt i sjokk, og det fra bare det som startet hele episoden. Og i dette sjokket, lurer jeg på om jeg skal kalle den både den beste Game of Thrones episoden som er laget, og samtidig si at den er tidenes serie/film øyeblikk. Så ekstremt var dette.

Spoiler:Og det er bekreftet! TEORIEN ER BEKREFTET! De som vet hva jeg refererer til, skjønner hva jeg mener
joa. var ålreit den.
  • 0
Herregud for en episode! Dette er jo bare helt rått
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
THE KING IN THE NORTH!

Bare helt fantastisk finale. Gåsehud all the way.

Spoiler:Da er det offisielt da. Jon Snow er Stark/Targaryen
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Off, denne sesongen her ass.. Blir helt melankolsk av å tenke på hvor langt serien har kommet.

Spoiler:Vet jaggu ikke hva jeg ser mest frem til i neste sesong. Men blir spennende å se hvilken innvirkning Arya og Bran kommer til å få.

Nå som Walder Frey har tatt kvelden, er vel også de fleste psykopatene borte. Bortsett fra Cersei da, GoT's egen sith lord.


Nei, tjohei kjøtt og bolledeig. Man får vel bare smøre seg med to tonn tålmodighetskrem og kanskje vurdere astmamedisin til neste sesong, for dette kommer til å bli noe heftig ass shit.

Spoiler:I vote all in for THE KING IN THE NORTH!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Fyfaen for en sesong, folkens!

KING IN THE NORTH! HURRA, HURRA, HURRA!

...Utover det, fantastisk sesong etter den mer dulle sesong 5. Min nye favorittsesong, etterfulgt av sesong 4. Bare å dope seg ned i søvn til April 2017 da, sjallabais!
The D' is silent.
  • 0
Siterer ElGamer:
. Og i dette sjokket, lurer jeg på om jeg skal kalle den både den beste Game of Thrones episoden som er laget, og samtidig si at den er tidenes serie/film øyeblikk. Så ekstremt var dette.


Ææhh...

Særdeles god episode. Noen underveldende partier, selv om de store øyeblikkene, da spesielt Spoiler poiler poiler:Arya sin store reveal gjorde episoden en skikkelig god avslutning på sesongen og setter opp den neste sesongen på voldsomt spennende vis. En av de beste sesongavslutningene vi har fått, det er det hvertfall.

Spoiler poiler poiler:Liker virkelig ikke Sansa, forøvrig, merket at hun skal drive å plotte med Littlefinger mot den klare KING IN THE NORTH nå, så kjipt det blir.

Neste sesong kommer til å eksplodere. Beste episoden var det ikke, men en god sesongavslutning med nok innhold og sjokkerende øyeblikk til å kompensere for litt dødtid her og der.

Spoiler poiler poiler:Jon og Arya er jo forøvrig mine favorittkarakterer, spesielt etter at the TRUE King in the North, Robb Stark, døde. Så å se de gjøre det så bra nå gir meg stor tilfredsstillelse.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fy flate, denne episoden var klasse.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det var jo også en måte å Spoiler:tynne ut persongalleriet
Greit at jeg ville de skulle få ræva i gir og nøste opp tråder, men det får da være grenser.
Ålreit avslutning på en sesong som har vært ganske trøtt overall.

Kan ikke si jeg er utålmodig i forhold til fortsettelsen da. Har ingen mening om hvem jeg vil skal vinne lenger, for ingen av "hovedrollene" har vært spesielt interessante å følge de siste sesongene.
  • 0
Likte de fleste scenene i denne episodene, men min favoritt må være:

Spoiler:Når Jon og Sansa snakker om at vinteren endelig er her. Den Winterfell musikken kommer på. Og Jon sier "Well, father always promised didn`t he?". Må innrømme, ble veldig emosjonell der. The feels were real.

Og for de som ikke har hørt den;

https://www.youtube.com/watch?v=tkUU3roBHYs

Soundtracket fra dagens episode. Herlige greier.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!