Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Star Wars: The Force Awakens


Siterer stikox93:
Vi ser en metallhand i traileren som rører R2D2, jeg tror det er han, og det er vel Mark Hamill som snakker i første traileren. Så han er nok med på en måte


Er Mark Hamill i den første teasern ja, og den metallhånda er nok Luke sin. Så vi får nok definitivt sett han. Men så klart, trailern og plakaten skaper jo rykter.
  • 0
5 dager igjen.....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
5 dager igjen.....


Ååååååååå yeeeeeaaahh
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Har kjøpt billett til 16. desember. Dette blir bra.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hadde fått for meg at tilnærmet alt var utsolgt her, men jaggu greide jeg nettopp å sikre noen gode billetter til den 16.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Hadde fått for meg at tilnærmet alt var utsolgt her, men jaggu greide jeg nettopp å sikre noen gode billetter til den 16.


2D eller 3D?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
2D eller 3D?


2D, selvsagt. Velger alltid det om jeg har muligheten.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
2D, selvsagt. Velger alltid det om jeg har muligheten.


Samme her
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Grallen:
2D, selvsagt.


Godt valg. Ser alltid filmer i 2D. Misliker 3D veldig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har ikke bestilt billetter, men satser på å se den på premieren for det. Har vel enda til gode å se kinoen her stappfull.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Har vel enda til gode å se kinoen her stappfull.


Har sett det her selv ved en anledning. Og siden jeg vet at kinoen her fylles opp sånn plutselig, og at det ellers bare er 18 seter i kinoen som er greie å sitte i, så ble en sittende å vente i 5 timer på at det nye systemet skulle vise seg å være latterlig ræva, så jeg uansett måtte reise opp og kjøpe billettene. Gode nyheten er at jeg fikk de beste plassene i salen.
  • 0
Så, hvor mange her har fått sett den til nå?
  • 0
Siterer ElGamer:
Så, hvor mange her har fått sett den til nå?


*raises hand*

Veldig tilfreds, den levde opp til forventningene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Wow, for en film. Tror jeg har en ny favoritt i serien.
( Revenge of the sith var forrige, yes, judge me. )
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
( Revenge of the sith var forrige, yes, judge me. )


http://shamenun.com/

Neida, greit valg vel. Jeg har aldri vært medlem av den prequel hater-gjengen uansett.

Siterer ElGamer:
Så, hvor mange her har fått sett den til nå?


Jeg har ikke fått sett den enda. Fikk ikke rota meg til å gjøre det i går. Har også et par kompiser med skakkjørte arbeidstider, så jeg drøyer nok til i morra og ser med dem.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
NB: Hvis noen poster spoilere på live feed eller noe sånt skal jeg finne ut hvor du bor og spise opp alt julegodteriet ditt.

Har satt mesteparten av internett i karantene til jeg kommer meg hjem og får sett den, men må innom GR to get my buzz, maaan (og sjekke julekalenderen, yay free stuff )
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Så filmen i går. Det er en stund siden jeg har hatt det så gøy i en kinosal. Folk klappet og atmosfæren var herlig. For en fantastisk måte å få Star Wars tilbake på. Jeg liker også de nye karakterene veldig. Det er selvfølgelig noen problemer med filmen som alle andre, men jeg er tilfredsstilt. Star Wars er tilbake!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Revenge of the sith var forrige, yes, judge me.


Don't worry, var favoritten min når jeg var mindre. Samt at jeg aldri har forstått hatet av prequelsa. Mulig fordi jeg så de først.

Siterer Grallen:
Veldig tilfreds, den levde opp til forventningene.


Uten tvil.

Siterer Glorfindel:
Har også et par kompiser med skakkjørte arbeidstider, så jeg drøyer nok til i morra og ser med dem.


Ditch Your friends, you must. Star Wars you need to see.

Siterer Lt Mactawish:
NB: Hvis noen poster spoilere på live feed eller noe sånt skal jeg finne ut hvor du bor og spise opp alt julegodteriet ditt.

Har satt mesteparten av internett i karantene til jeg kommer meg hjem og får sett den, men må innom GR to get my buzz, maaan (og sjekke julekalenderen, yay free stuff )


Skal hjelpe med å finne spoiler folk, bare at jeg er litt mindre snill. Så lover å ikke spoile noe.

Siterer albaga:
Folk klappet og atmosfæren var herlig


Aldri skjønt greia med klapping i kinosalen, selv om det skjedde her og. Men atmosfæren under filmen. Så klart skal jeg ikke si noe om når den var sykest, for det blir for mye spoiling.
  • 0
Da har jeg fått sett filmen også. Er vel egentlig litt positiv overrasket jeg da. Har vært litt sånn: "er det nødvendig med flere filmer?" på forhånd, men synes den leverte sakene bra. De nye karakterene var interessante, selv om det er litt åpenbart hvor de er dyttet inn i denne serien. (Ja, hei Rey, aka: Spoiler:"Luke, I am your daughter".). Ellers naturligvis enig med ElGamer sin "kjipe del", selv om det i grunn var noe jeg forventet kom til å skje.

Men gud bedre så gamle Ford, Fisher og Hamill har blitt. Var vel nesten bare Han Solo som lignet på seg selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ellers naturligvis enig med ElGamer sin "kjipe del", selv om det i grunn var noe jeg forventet kom til å skje.


Forventet ikke helt det der, men når det begynte så forsto jeg fort.

Siterer Glorfindel:
Men gud bedre så gamle Ford, Fisher og Hamill har blitt. Var vel nesten bare Han Solo som lignet på seg selv.


Åra har flydd forbi. Men Ford som Han Solo var jo som gamle gode Solo, bare eldre. Ellers må jeg gi creds til Hamill for å ta av drøye 20 kilo bare for rollen som Luke igjen.
  • 0
Fikk da til slutt rotet meg til å få sett denne og ble stort sett positivt overasket. Selv om den gikk mye i fotsporene til de tidligere filmene så var karakterene i filmen rimelig sympatiske og det var noen scener som var meget humoristiske.

Så den dessverre i 3D (which is cinema cancer), i teorien kan 3D være interessant for noen filmer men dybden er gjennomgående feil noe som ødelegger dybdefølelsen helt. Vurderer dog å se den i 2D i romjulen.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Så den dessverre i 3D (which is cinema cancer), i teorien kan 3D være interessant for noen filmer men dybden er gjennomgående feil noe som ødelegger dybdefølelsen helt. Vurderer dog å se den i 2D i romjulen.


Skulle gjerne ha sett den i 2D selv, men er ikke en mulighet her. Alt av storfilmer med 3D blir vist i 3D. Ingen bønn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!