Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Den tristeste filmen du har sett


Siterer Predator:
Når Aragorn er konge, også snur han seg til Frodo, Sam, Merry og Pippin, og de bukker for han. Men Aragorn sier at de ikke skal bukke for noen, også bukker flere tusen mennesker for de fire. Det


Du er langt ifra alene... Får alltid tårer i slutten av den av mer enn en grunn... Den du nevnte der... Helt i slutten når frodo joiner gandalf og tanken at det ikke kommer mer
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Enig i at slutten på Ringenes Herre er trist ja, men Død Snø er enda tristere. Bare tenk på alle de hovedpersonene som dør fordi de har blod rundt munnen og ser sultne ut. Mens resten av salen satt og lo av udøde som ble ødelagt av motorsager, satt jeg og prøvde å holde tårene inne for harde livet. De hadde sikkert familier som ventet på mat på bordet, og bare fordi den maten innebærer ferske hjerner, synes jeg ikke det er for mye forlangt å opprettholde en viktig menneskerett. Den filmen sier noe om hva vi mennesker har blitt til, og jeg blir trist av å tilhøre denne arten mens jeg ser den filmen.

Naow, over to some serious shit:
Istid. Sier ikke mer (tulla, kommer til å skrive noen setninger til). Når våre tre helter leverer ungen til menneskene, og man tenker over alle minnene de fikk gjennom filmen, og eventyret, er jeg på nippet til å felle en tåre (iblant). Spesielt første gangen jeg så den slo dette sterkt inn.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Avatar, jeg ble skikkelig lei meg da jeg fant ut at jeg hadde kasta bort over 2 timer av kvelden på noe så kjedelig da den var ferdig.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Avatar, jeg ble skikkelig lei meg da jeg fant ut at jeg hadde kasta bort over 2 timer av kvelden på noe så kjedelig da den var ferdig.


hahahahahhaha! Avatar var OK... veldig bra lagd verdenen og alt men altfor over hypa...

Mulig jeg har nevnt den før men syntes Gladiatoren er utrooolig trist...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ikke le av det jeg skriver nå!

SPOILERS FRA TV-SERIEN "FRIENDS"

Yep, la til enda en ting til min offisielle grineliste i går kveld. Før det var det tre filmer der: E.T, The Lord of the Rings: The Return of the King og The Green Mile. Og igår ble enda en lagt til: Dobbelepisoden "The Proposal" fra Friends. Har sett den før, men fulgte ikke så godt med da & shit. Så den igjen i går, og da Chandler og Monica frir til hverandre i et skikkelig velspilt og trist øyeblikk, begynte plutselig tårene mine og trille. Uff. Hadde det ikke vært for det forbanna publikummet som ler av alt, hadde øyeblikket vært enda sterkere. Men, "The Proposal" kan nøye seg med en vel fortjent plass på grinelista mi.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Los
  • Los
The Road

Det er den tristeste filmen jeg har sett tror jeg.. Herre, den slo meg i bakken! Mest på grunn av at jeg lenge har vært "fan" av post-apokalyptiske filmer og spill. Denne filmen viser hvordan det virkelig er, og hvor grusomt det vil bli ved enden. Fallout 3 blir nesten ikke gøy lengre når man ser prøvelsene og tilstandene ved den virkelige verdens ende.. Grusomt trist film..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
En jeg kjenner begynte å gråte av Shrek.
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
Siterer cosmo-kramer94:
En jeg kjenner begynte å gråte av Shrek.


trist da. når alt klikker.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
The Elephant Man
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Synes det var så trist i Gudfaren 2 da Michael og moren snakket om å miste familien og slik
We could have arranged to have you carried
  • 0
Husker ikke så mye av denne filmen, men ble ganske trist når jeg såg Grave of Fireflies.
...But our princess is in another castle!
  • 0
Requiem for a Dream, LOTR 3 og Tristan er de eneste jeg ikke kunne holde meg fra å gråte for. End of Evangelion var også trist... da det skjedde med Asuka.
du må høre ordentlig etter
  • 0
Den eneste filmen jeg har grått av, kommer til å gråte av. Grave Of The Fireflies.
Relasjonen du etablerer med de 2 hovedpersonene er insane.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Den tristeste filmen eg har sett må være The Elephant Man.
  • 0
Ray charles faktisk og begynte vel nesten i click på slutten..
Go ahead, make my day
  • 0
Teller det at du ler og gråter?
  • 0
Star Wars Clone Wars fikk meg til å felle masse tårer
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siste episode i sesong 8 av scrubs fikk meg til å tåre opp.. Siste skikkelige episoden Zach Braff spilte i i den serien...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Savner J.D....
Love will tear us apart.
  • 0
Mulig jeg har postet det i denne tråden tidligere, men jeg sier det igjen. The Secret Garden er filmen som beveget meg mest. Det har nok mye med at jeg var ganske liten da jeg så den, but still.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Savner J.D....


De skulle bare avsluttet serien den episoden.. Sesong 9 var bare ikke det samme og det ente opp med at serien ble kansellert som jeg syntes var irriterende..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Sesong 9 er rett og slett forferdelig dårlig, og synes ikke sesongen fortjener å gå under navnet "Scrubs". De burde gitt seg da J.D. slutta, ja.
Love will tear us apart.
  • 0
Slutten av Ringenes herre atter en konge holdt jeg neste på å gråte av. Utenom den har jeg helst ikke vært i nærheten av å gråte.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
ikke se Marley & Me! får deg til å tute big time
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
ikke se Marley & Me! får deg til å tute big time


etf var trist i den??? kan ikke huske noe jeg ihvertfall..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!