LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Film og Musikk

      Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

      Star Wars ~ Offisiell tråd ~


      Siterer Marlboro Red:
      Kylo er HARDT skadd.
      Rey er meget force sensetive og relativt kapabel til å håndtere et "melee weapon"


      Vi "vet" at han er skadet fordi han er skutt av et meget kraftig våpen, men vi "ser" ikke nok til det under selve kampen. Men det er nok riktig at han egentlig ikke er interessert i å drepe Rey og at han undervurderer henne.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Men det er nok riktig at han egentlig ikke er interessert i å drepe Rey og at han undervurderer henne


      Javel. Men det er, inntil videre , rein spekulasjon. Rett og slett en teori.
      The gavel corrupts
      • 0
      Siterer Marlboro Red:
      Javel. Men det er, inntil videre , rein spekulasjon. Rett og slett en teori.


      Det er en teori, og det kan ende det ikke blir reelt før han merker hvor sterk hun er (når han tilbyr seg å trene henne). Who knows? Men han har nok langt MER lyst til å drepe henne nå
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Who knows? Men han har nok langt MER lyst til å drepe henne nå


      Ja. Og med god grunn. Jeg gleder meg som en unge til Desember.
      The gavel corrupts
      • 0
      I dag var det Star Wars v Harry Potter dag på mitt foretrukne tattoo studio. Jeg fikk med meg min datter så hun kunne bevitne sin far bli merket for livet med "Jedi symbolet"

      SW4Life ! bokstavelig talt.
      The gavel corrupts
      Siterer Marlboro Red:
      I dag var det Star Wars v Harry Potter dag på mitt foretrukne tattoo studio. Jeg fikk med meg min datter så hun kunne bevitne sin far bli merket for livet med "Jedi symbolet"

      SW4Life ! bokstavelig talt.


      Haha, såpass ja. Er nok ikke opptatt av det at jeg føler behovet for en tatovering selv.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      Nå har jeg sett Looper, som er regissert og skrevet av Rian Johnson (som nå holder på med SW: The Last Jedi).

      Meget god film! Ikke perfekt, men den er veldig interessant og tør å ta sjanser. Det liker jeg, og det lover godt for The Last Jedi. TFA er på mange måter en litt "trygg" film, som tar få sjanser og det kan ha fungert i filmens favør med tanke på at serien trengte en slags "reboot", men nå er jeg klar for en film som tør å gjøre noe litt annet. Gi oss mer av de gode karakterene fra TFA men også et mer originalt. Jeg vil ha i både pose og sekk. Kan Rian levere? Jeg krysser fingrene
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      Siterer Crazy Kraken:
      Kan Rian levere


      Jeg tipper han gjør det. Looper er slett ikke så verst den.

      Mitt personlige høyeste ønske for en regissør som burde fått utfolde seg i Star Wars universet er uten tvil Kathryn Bigelow.
      Det vil jeg krysse fingre for så lenge det er liv i en av oss
      The gavel corrupts
      Jeg er vel mest av alt ganske skeptisk til Colin Trevorrow som regissør for Episode 9. Det eneste store han har lagd er Jurassic World og det syns jeg er en drittfilm. Hadde ikke hatt noe imot hvis de hadde gitt muligheten til Kathryn Biglow istedenfor.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Jurassic World og det syns jeg er en drittfilm.


      Det er vel det man kaller en understatement.
      Jurassic World er en HÅPLØST dårlig film
      The gavel corrupts
      • Los
      • Los
      Jurrasic World var en skuffende film, men regien var god. Jeg tror nok at de som stepper inn i den rollen får en del hjelp av Kathleen Kennedy og co. De er nok ute etter kompetente regisørrer som kan levere en god film innenfor Star Wars/Lucasfilm/Disney rammene. Så jeg er ikke så bekymret. Episode 9 blir nok bedre skrevet enn Jurrasic World, og jeg føler det er en vis garanti for at den kommer til å passe inn i den nye SW-trilogien.
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      Siterer Los:
      Episode 9 blir nok bedre skrevet enn Jurrasic World,


      Det er jeg ikke det minste i tvil om.
      Jeg er helt enig med deg i det du skriver. E.9 blir nok bedre enn JW. Av flere grunner.
      Men jeg har stor forståelse for Krakens bekymring.
      The gavel corrupts
      Det skal selvfølgelig mye til at filmen blir like ræv som Jurassic World, men jeg er fremdeles veldig overrasket over hvorfor nettopp han fikk muligheten til å lage en så viktig film.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • Los
      • Los
      Fordi Jurrasic World tjente sykt mye penger, and thats all they see...
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      Siterer Marlboro Red:
      Liker denne Vanity Fair saken. Selv om flere sikkert allerede er obs på den.


      Fyldig, for å si det pent. Linken din fungerer ikke, forresten. Ligger uansett på forsiden av Vanity Fair.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      • Los
      • Los
      Det bilde av Luke og Leia! Så fantastisk, med tanke på Carrie Fisher..
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      Siterer The Cookiemonster:
      Linken din fungerer ikke, forresten


      Nå skal det funke.. Merkelige greier..

      Siterer Los:
      Det bilde av Luke og Leia! Så fantastisk, med tanke på Carrie Fisher..


      Helt enig..

      Men hele fargepaletten og tonen i bildene er både nydelig og interessant.
      Jeg liker også godt bildet av Laura Dern.
      The gavel corrupts
      • 0
      OK.. Phil Lord og Christopher Miller,er sparket fra Han Solo filmen. Og det etter nesten et halvt år etter selve innspillingen begynte..

      Noen tanker rundt det ?

      Personlig tror jeg det er et godt tegn når først avgjørelsen er tatt. Lawrence Kasdan og Kathleen Kennedy har nok hånden på roret og stødig kurs. Men hvis motsetningene var såpass som det kan virke som burde det nok vært tatt grep mye tidligere.

      Vil Ron Howard makte å rette skuten ?
      The gavel corrupts
      • 0
      Siterer Marlboro Red:
      Noen tanker rundt det ?


      Ja, at INGEN filmer noe i seks måneder med mindre noe har gått veldig galt. Som regel en fin oppskrift for katastrofefilm. Vi får se hva det blir til, men jeg har ikke store forhåpninger til filmen.

      Bare glad det virker å være rolig rundt The Last Jedi.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • Los
      • Los
      Jeg blir overrasket om dette ikke blir en av Star Wars Story filmene. Men dette er jo egentlig bare et rykte om at ryktene var rett.. Det er fortsatt ikke bekreftet offisielt. Så... still the same.
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      Siterer Marlboro Red:
      Ta-da !!!


      Nice. Vil anta at de får med seg Ewan på prosjektet. Han har tross alt holdt seg veldig bra de siste ti årene, så å gli inn rett etter Revenge of the Sith bør ikke være noe problem.

      Men som Los sier, får vente på noe offisielt. I mellomtiden venter man på The Last Jedi, som jeg stadig er hyped for.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      • Los
      • Los
      Oi...hadde ikke tenkt på det.. tenk om de IKKE bruker Ewan? Det går vel ikke? Det er ikke lov!

      Til og med jeg som ikke ser på prequelene som tellende Star Wars filmer syntes Ewan er en fantastisk Obi-Wan!
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      Siterer Los:
      Jeg blir overrasket om dette ikke blir en av Star Wars Story filmene.


      Det sier seg jo selv.

      Siterer The Cookiemonster:
      Men som Los sier, får vente på noe offisielt. I mellomtiden venter man på The Last Jedi, som jeg stadig er hyped for.


      Sant nok. Men The Hollywood Reporter er ikke så mye i ryktesprednings bransjen som de er i nyhets "knekkings" bransjen.
      Sannhetsgehalten i denne historien er nok skyhøy.
      The gavel corrupts
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!