Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

Captain amerika for han er best han gjør mye bra
  • 0
Ironman! kule verktøy og sånn, og han bruker teknologi som superkrefter! har sett alle filmene, de er dritgode. Har ønsket meg en PS4 lenge, men koster så mye penger
  • 0
Hulken... Han er rett og slett bare herlig i rage-mode.
@chubbyviking
  • 0
Det må jo vere spider-man.

Smart kar som har mistet mykje og som plutselig får superkrefter og bruker de til å hjelpe andre over egen vinning. Står respekt av det
  • 0
Da må jeg svare Hulk. Har gode minner fra oppveksten på 80 tallet, hver måned var det tur til min lokale Narvesen for å se om det nyeste Hulk bladet hadde kommet. Det var det ukepengene gikk til.
  • 0
  • murf
  • murf
Thor, liker den norrøne mytologien.
  • 0
Det må være "Clint Barton / Hawkeye" i Jeremy Renner's skikkelse. En utrolig skuespiller og han er helt rå med bua si
224
  • 0
Captain America/Steve Rogers. Han er den mest rettferdige og den med mest viljestyrke. Selv når han var liten og spinkel, så gir han seg aldri og viker ikke fra en kamp. Selvom det er mange øyeblikk som har gitt meg gåsehud og tårer i øyekroken, så er det kun 2 øyeblikk jeg får det av hver gang. Når vi ser Cpt America med Mjølnir i Endgame og siste fighten i Endgame når alle kommer tilbake og han sier en siste gang "Avengers assemble".
  • 0
Min favoritt er Scarlet Witch/Wanda Maximoff, hun er den desidert "sterkeste" av alle i avengers i form av kreftene. Hun har også mistet mye i livet sitt og fortsetter å kjempe for hevn.
  • 0
Captain america! Holder på med alle avengers-filmene for første gang. Ser dem i kronologisk rekkefølge og var totalt hekta allerede!

Ps 4 hadde også vært supert å prøve!
  • 0
Hulk. Elsker dynamikken mellom Banner sin monstrøse alter-ego og at du kan frykte helten i historien like mye som skurken.
  • 0
Må bli spider-man. Alltid underholdene med spider-man, tegneserier, film og spill.
  • 0
Hvis jeg ikke tenker på filmene og spillet, så må nok favoritten av Avengers karakterene bli Ant-Man som origianlt var en av de fem første i avengers comic boka sammen med the wasp, iron man, hulk og thor. Men hvis jeg måtte valgt av filmene eller spillet så blir det nok thor. Han har det kuleste utseende og er rett og slett bare helt sinnsykt episk!!!
  • 0
Spider-Man. Har alltid vært det, helt siden jeg var et barn. Han var folkelig, smart, hadde interessante villains og gjorde at jeg følte meg litt tryggere ved å tenke at det fantes gode mennesker som ham.
  • 0
Captain America er min favoritt på det grunnlag at han var en underdog. Han kom ikke inn i militæret på grunn av astmaen sin, men grep en mulighet som endte opp med å gjøre han til en av de superheltene med det aller største hjertet. Han bryr seg virkelig om andre. Han kommer også fra litt mer normale strøk i motsetning til Tony Stark som har vært en del av en velstående familie siden tidenes morgen.

Altså jeg liker Captain America fordi han er et forbilde for absolutt alle og enhver. Har du satt deg et mål så får du det til om du bare jobber hardt nok.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Mitt valg må være Ms.Marvel av den enkle grunn at hvis jeg noen gang fikk muligheten og ferdighetene til og lage mitt eget cosplay,så er hun en av mine Topp 10 favoritter jeg ville gått offentlig rundt som!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Hulken!! Morsom, smart og så og si uslåelig!! Digger i avengers filmen når Banner sier at jeg er alltid sur også kommer hulken frem!! Grrrr..
  • 0
Spiderman, ingen helter bortsett fra batman kan måle seg med variasjonen av historier og skurker. Liksom halloen, Spiderman Noir. Har nick overalt på internet basert på den beste skurken ifra Spiderman serien så valget åpenbart!

Spidermans rolle i avengers er også åpenbart viktig i tegneseriene, han gikk fram på Stark sin side i sokovia regelen og viste seg selv uten maske og fikk dype konsekvenser av dette. Han er alltid den helten som ender opp med å få mye motgang og beseirer de til slutt, noe som er viktig å lære av i dette året
*MacGyver Theme*
  • 0
Wolverine. Avengers trenger en som ikke er så skinnhellig og som faktisk tør ta de harde avgjørelsene. I tegneseriene var han en meget viktig brikke i flere omganger. Det å ta menneskenes standpunkt mot mutantene i Dark Phoenix sagaen er jo bare en av de harde avgjørelsene han må ta. Så har et bitte lite håp om å se han i spillet etter hvert også.
  • 0
Jeg må si Iron Man. Kommentarene hans er morsomme, han er generelt en kul fy og det faktum at han har "skapt seg selv" gjennom sine teknologiske ferdigheter og ikke har blitt "gifta" superkreftene sine gjør han til min favoritt!
Jeg har virkelig sansen for Thor. Han er vittig og tøff. Hva mer kan man ønske? ;)
  • 0
Det må være Iron Man. En litt mer menneskelig superhelt uten superkrefter og skiller seg dermed fra de fleste andre. Han har menneskelige svakheter og lærer av egne feil. Men et pågangsmot, smartness og personlighet som gjør karakteren til den viktigste av The Avengers. Uten Iron Man hadde det heller aldri blitt et så suksessfullt MCU.
  • 0
Min favoritt er Captain America. Alt det han har gått igjennom og ofret, og fortsetter å ofre er imponerende. Han er en virkelig helt
  • 0
Phil Coulson. Ferdig snakka.

Er han en ekte Avenger? De lærde strides kanskje om det, men jeg bryr meg verken om hva Wikipedia, redaksjonen eller Nick Fury måtte mene. For meg er Phil the real MVP of the MCU.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Min favoritt er spiderman, fordi han har gjennomgått mange av de samme tingene som meg. Han har også gjennomgått tap av familie, venner osv. Noe som gjør han mere jordnær. Han er også den Marvel superhelten med best humor og han har et godt hjerte. Tusen takk for en sjanse til å vinne den kule PS4!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!