Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag ringte jeg igjen Komplett support for å snakke om problemene med den skraphaugen av en PC. Der møtte jeg en vegg av stahet og manglende forståelse. Den duden på supporten klarte til og med å trekke inn at en SKRIVER kunne være problemet med PCen. Er vel ikke så mye annet å si enn LOL! Jeg har forresten ingen skriver koblet til PCen..

Komplett-folket sa videre at det kunne være programvarefeil. Jeg sa at jeg ikke hadde noe piratkopiert, men de sa det kunne være Windows. Jeg sa naturligvis at jeg hadde kjøpt Windows av de også, så derfor er jo de selger og jeg kjøper. Skal ikke de gi meg ny Windows da? Den karen på supporten klarte til og med å lire ut av seg at feil med Windows ikke var Kompletts ansvar, siden de ikke tilbyr support på Windows! Holy fuck!

Om jeg selger noen av dere på forumet en PC så står jeg vel fortsatt ansvarlig for feil, selv om jeg ikke tilbyr support på produktet!!

Nå er jeg like sur og forbanna som jeg pleier etter at jeg har vært i kontakt med Komplett, men en ekstra dose depresjon er lagt til i blandinga. En ting er i hvert fall sikkert: Jeg skal faen ikke gi meg!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Faen ta de skumbananene nedpå der, altså!
Jeg føler din frustrasjon og sinne i alle mine årer, Suppeelsker.
Just say the wørd and ai vill mutterre intu søm hevvy månster.

IDIOTER!
  • 0
''komplett'' idioter

føler med deg Suppeelsker.
  • 0
Maggot: Vatt vørd, Maggot? Do itt!

Master_bandit: Hadde vi bare funnet et passende skjellsord. Muterte apepungfitte kanskje?

Lagt til 2008-01-28 18:03:
Nå funker forresten PCen som normalt. Dessverre vet jeg av erfaring at den sikkert klikker igjen
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
"Nå funker forresten PCen som normalt. Dessverre vet jeg av erfaring at den sikkert klikker igjen "

Lykken har snudd. Skjebnen begynner å like deg.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Det er det værste jeg har hørt!
Jeg kan være med når du ringer igjen(hvis), og da kan jeg frivillig prompe i røret hvis de er dumme....Fy fader for noen kødder.
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
  • ES
  • ES
Den der er lei.

Skjønner frustrasjonen din.

Har alltid trodd at Komplett har vært så gode og profesjonelle, har selv bestilt produkter av dem. Virker på meg som at de er greie så lenge ting funker, support er kanskje ikke deres sterke side...
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Bare stå på Suppeelsker
( får du ikke penger tilbake eller?)
  • 0
Med den samtalen fikk du all rett til å klage til Forbrukerrådet..
Keep going...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
vet egentlig noen av dere hvor vanskelig det er å drive support over tlf? selfølgelig har ikke komplett ansvar for windows support, det sier seg selv! og orginal xp linsens klikker like mye som pirat linsens.

man kan desverre heller ikke enda se hva brukeren har tilkoblet til sin pc, eller automatisk finne ut hva som er feil med den over tlf. jeg var selv akuratt ute for at jeg hadde service på en pc hvor brukeren klagde på at den hang seg under oppstart. vel tok den med på kontoret og kobla den til og alt virka som det skulle, formaterte den siden det var en del dritt på den og leverte den tilbake. 2 dager senere får jeg tlf om at den har samme feil! sjekker og begynner med å trekke ut kabler mens den starter opp og da viser det seg at det er en usb mus som lager krøll!

så slutt og klag, whiin eller hva du vil kalle det og snakk heller ordentlig med han stakkars mannen hos komplett og svar høflig på hva han spør om!
  • 0
Det har han da sikkert gjort. Men etter flere ganger så blir man veldig lei...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Du setter opp kameraer på komplett butikken og sjekker om folk med lignende problemer får støtte, og får de det så tar du med deg en portabel dvd spiller og owner dem rett i trynet.

TV2 hjelper deg.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Til nukers1234: Tror du suppeelsker har vært slem med de fra komplett fra første stund? Jeg VET at han har prøvd med andre metoder, men når de ikke klarer noen ting er det ikke rart man blir litt sur vet du!

Dessuten synes jeg at hvis man synes det er så vanskelig å sitte i telefonsupport, så burde man ikke gjøre det, og Komplett burde oppdage en feil i maskinen som det tydeligvis er. Eller tror du samme ledningen lager krøll igjen?

Komplett burde foresten også ha ansvaret for det de selger kunden, uansett hva.
Er ikke noe annet å si enn at dette er komplett sin skyld, dessuten sier jo Suppeelsker at han med møtt med stahet og manglende forståelse...En som driver med support burde ikke mangle forståelse, de burde kunne det de driver med....
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Jag blir så trött när jag läser om sådant här. Tur att det inte var jag som höll i telefonen för då hade jag definitivt överreagerat.

Jag menar, det är väl klart som fan att det är deras ansvar om programvaran som DE har sålt INTE fungerar? Annat vore ju befängt. De vill alltså att du, som köpt en dator hos dem, skall fixa problemet själv och kontakta utvecklaren av programvaran? Nu får de ju för fan ta och ge sig!

Jag tycker att du skall göra så här; Ring till de inkompetenta jävla idioterna och säg att du skall ha pengarna tillbaks, du som konsument skall inte behöva leva med den skiten. Deras datorer levereras ALLTID med tre års garanti där datorn skickas in av kunden, och om de sedan vill att du löser det själv, efter att du redan försökt installera om datorn, så kan det ta sin jävla dator och köra upp någonstans!

Hoppas att det löser sig dock och du skall veta att du har mitt medlidande!
Good hunting, Stalker.
  • 0
Foresten regner jeg med du ikke ville klaget litt om det samme skjedde med deg?

Lagt til 2008-01-28 21:25:
Totalt enig RaZman!

Lagt til 2008-01-28 21:43:
Også heter det vel "lisens", og ikke "Linsens" nukers?
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Jeg har reinnstallert Windows nå. Den funker foreløpig..

Thraxes: Den funker akkurat nå, men jeg tør ikke å få noe håp

Jon_melon: Jeg hadde ledd meg halvt i hjel over reaksjonen til han på supporten hvis du prompa i røret!

ES: Supporten deres ser ut til å variere. Noen ganger er det greit, noen ganger er det ikke det. Det virker som om noen av dem er litt inkompetente.. Jeg trodde Komplett var seriøse jeg også, men det synes jeg ikke lenger!

Ahmedpro: Penger tilbake kan jeg nok se langt etter..

Kronoz: Jeg håper de kan hjelpe meg med noen gode råd i hvert fall. Jeg nekter å tape 13 000 på dette!

Nukerdude: Så Komplett har ikke noe ansvar for en Windows-kopi de har solgt meg? Jeg hadde ledd den dagen DU kjøpte et produkt som ikke fungerte og selgeren skrev seg fra ansvaret..
Takk for tipset om USB-musa btw. Jeg skal trekke ut tastatur, mus , osv. og prøve igjen

Jeg har IKKE vært uhøflig eller slem mot mannen i supporten. Mannen var hånlig og stønnet og bar seg da jeg spurte om ting, så det er ikke meg noen skal klage på!

Wrecker: Får håpe det går, selv uten kameraovervåkning

RaZman: Tusen, tusen takk. Det var godt å høre Jeg synes også det er helt idiotisk!


Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Can't believe it Suppeelsker. Nei, her burde de ha bøyd seg i støvet og sendt den en flunkende ny PC som tort og svie. For de er dette kun snakk om småpenger likevel i det store og hele. Det viktigste er jo at kunden er fornøyd. At det er noe galt med Windows er bare sprøyt. De formaterte jo om på maskinen og når den da kommer med samme feil, så er det noe annet som er galt...

Jeg har troen på deg Suppeelsker og ville nok ha kontaktet TV2 Hjelper Deg bare for å høre hvilke krav du har og se om de kanskje er interesserte...!

Lykke til i alle fall og synes samtidig at det er trist at de i Komplett ikke ser at de kan gjøre noe så enkelt som å bytte maskinen din med en ny...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ja, Bernt Erik.. Jeg leste på Wikipedia at fjompenissene har en omsetning på mer enn 2 milliarder i året (per 2006)!! Da er det 13 000 småpenger deluxe!

Jeg har snakket med Forbrukerrådet, og de rådet meg til å kontakte deres nærmeste avdeling. Tror det er i Drammen fra her jeg bor.. Hadde vært greit å snakke med noen.

Jeg synes de burde ha sendt meg en PC ja, men uansett hva de gjør så får de aldri meg tilbake som kunde!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Uff, samme problemet selv, bare med Elkjøp. Kjøpte en bærbar PC med XP, men nå har den tatt kvelden bga. OS'et (ifølge Elkjøp). Og Elkjøp vil jo heller ikke ta ansvar for feil med Windows, sikkert en følge av alle feilene det er med det. Personlig har jeg gått helt over til Ubuntu nå, og har ikke en eneste PC med Windows (Delvis begrunn av den bærbare, men også litt bga. den gamle XP'en som krasja og den andre som brukte en halv time på å starte opp. Men aller mest er det vel fordi Ubuntu er konge og gratis! ).
www.tendografen.net
  • 0
Ubuntu? Hadde ikke hørt om det en gang jeg!
Komplett har reinnstallert OS'et da, men den klikka med en gang den kom hjem
Fungerer nå etter siste formatering, men gud veit for hvor lenge
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!