LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Kingdom hearts 3 har vært ute i en god stund nå. Så jeg håper at alle har klart å spille det nå. Og jeg tror at alle har sett at den ikke har noe Final Fantasy figurer i den.

      Før dere leser listen min så vil jeg at dere skal vite at jeg er egentlig ikke sur for at den ikke hadde noen Kingdom Hearts 3 figurer. Jeg er litt skuffet selvfølgelig. Men det ødela ikke for meg.

      Men som en stor Final Fantasy fan så vil jeg innrøme at det er 5 Final Fantasy figurer jeg ville ha likt å se i Kingdom Hearts 3. Og det er disse 5.

      Men før dere ser. Husk at dette er min mening. Fortell meg gjerne hvilken figur dere ville likt å sett i kommentar feltet

      5: Squall Leonhart Final Fantasy VIII

      Ja jeg vet. Squall har alerede vært med i Kingdom Hearts 1 og 2. Men grunnen for at jeg vil ha Squall med er fordi han har hatt en viktig rolle i Kingdom Hearts serien. Spesielt siden han er lederen for Hollow Bastion/Radiant Garden restoration committe. Så jeg ville ha likt å se han en gang til. Jeg vil heller ha Squall i telefonen istedenfor Ienzo.

      4: Zidane Tribal Final Fantasy IX

      Zidane er en av mine favorit protagonist i en av mine favorit Final Fantasy spill. Og ja jeg ville ha likt å sett han i en Kingdom Hearts spill for jeg vet at han og Sora ville ha kommet godt overens med hverandre. Og jeg vile likt at han ble en party member i en av verdene for eksempel The Caribbean. Men jeg vet Tetsuya Nomura er mer glad i å bruke sine egene Final Fantasy figurer. Siden Zidane var skapt av Toshiyuki Itahana. Så skjansen at han vil bli med er ikke stor.

      3. Steiner Final Fantasy IX

      Ja jeg vet. Det er egentlig ikke noe stor skjanse at noen figurer fra Final Fantasy IX vil være med. Men det forandrer ennå ikke det at jeg vile ha likt at Zidane og Steiner ble med. Men hvorfor Steiner? Fordi jeg vet at det ville ha vært en veldig komisk scene men Steiner og Donald Duck. Det er egentlig mest fordi jeg ville ha likte å sett Steiner i samme scene med Donald.

      2. Kefka Final Fantasy VI

      Kefka er jo skurken. Så hvorfor han? Vel Sephiroth er også en skurk men han fikk også en rolle i Kingdom Hearts. Jeg ville ha likt at Kefka ble med som en hemmelig boss og hvorfor kan ikke en av de beste skurkene i serien også få lov til å bli med? Jeg har ennå ikke forståt at Kefka ikke har vært med i Kingdom Hearts ennå.

      Nå før dere leser nummer 1 så vil jeg at dere skal få se en liten bonus liste.

      Rinoa Heartilly Final Fantasy VIII

      Barret Wallace Final Fantasy VII

      Terra Branford Final Fantasy VI

      Edgar Roni Figaro Final Fantasy VI



      1: Vincent Valentine Final Fantasy VII

      Ja da er vi til nummer 1 og det er selvfølgelig Vincent Valentine fra en av mine favorit Final Fantasy spill og han er en av mine favorit Final Fantasy figurer. Jeg ville likt at de gjennskapte han introdukjson at du finner han i en gravkiste og kan bare tenke deg å se han sammen med Sora, Donald og langbein det ville følt ekstremt rart spesielt å se en sånn deprimert figur som Vincent henge ut med en sånn positiv figur som Sora. Det ville vært en kamp som vincent ikke ville klart å vinne. Vincent er den figuren jeg ville likt å se mest i en Kingdom Hearts spill.

      Vel det er listen min og jeg håper at dere syntes det var intresangt og si meg hva dere mener burde ha vært i en kingdom hearts spill
      • 0
      Barret hadde vært gøy å ha med, om ikke av andre grunner enn at han kunne gått rundt og bannet blant en masse Pixar-figurer.
      Final Fantasy-figurene i KH ble nok først og fremst inkludert for å "dra i gang" serien og skape interesse. Etter hvert har serien introdusert sine egne, originale karakterer og det er tross alt historien til disse karakterene som nøstes opp i KH3. Og det er i grunn mange nok som det er, så å dra inn flere karakterer i KH3 tror jeg hadde blitt et sammensurium uten like.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!