Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jau jau! da er det jaggu meg tide for bursdag her i huset igjen. Madammen blir 22 i morgen og dette skal selvfølgelig feires storslagent med både kake og gaver! Ettersom jeg er det surrehodet jeg er fikk jeg selvfølgelig ikke kjøpt de siste gavene før i dag. Disse er for øyeblikket hemmelige, da jeg vet at hun lusker innom her en gang i blandt også.

Men til anledningen har jeg altså bakt kake. Jeg har neppe bakt etter fyllte ti, så det var en spennende opplevelse. Det er stort sett jeg som tar meg av kjøkkenpliktene her i huset, da jeg elsker å lage mat, men jeg må vel ærlig si at jeg neppe hadde fått et fagbrev i baking.

Ettersom den ikke ble så pen , var det bare å ta den helt ut :) Resultatet kan dere se under :D

(den ser kanskje litt random ut, men det står faktisk "marte 22" på den ) :P
  • 0
Gratulerer til madammen da!
Hvis du ser nøye nok etter så ser du at det står "Marte 22" på kaka.
  • 0
Så flott kake Flinke nasum Så jo med engang hva som sto på kaka da, uten å lese hva som egentlig sto der Gratulerer til henne
  • 0
Bra blogg!;)

Kaken så veldig god ut!
  • 0
Gratulerer til henne.
Kaken så utrolig god ut.
Nam....kake.....mmmm
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Gratuler henne fra alle oss da og dere får kose dere med den fine kaken.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
kake = pønk vet dere ;)
  • 0
OMG fikk lyst på kake!!! Spesielt den kaken

Bra tiltak, hun ble nok glad
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
hehe.. egentlig mer oppgitt tror jeg, for det er mulig jeg sølte litt mer en hva som var nødvendig. Heldigvis er det som tidligere nevnt jeg som har kjøkken ansvaret :p
  • 0
Grattis!!!

Har du oppskriften den så digg ut::!!
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
kaen så veldig god ut gratulerer!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
kaken ser d-i-g-g ut
BF2....
  • 0
du var jo gannske flink
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!