Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mange liker gutter med langt hår.

Jeg hadde langt hår selv og opplevde til og med at folk lo av meg og kommenterte håret mitt høyt i klasserommet. Klipte meg senere og da presterte folk å klage over at jeg ikke hadde langt hår lenger. Stakkars, nå kunne de jo ikke kommentere det hver dag lenger. Hadde folk latt meg være i fred da jeg hadde langt hår så hadde jeg fortsatt med det. Nå sparer jeg til halvlangt sånn at jeg kan headbange litt på Motörhead i desember

Lagt til 2008-10-23 17:24:
Siterer Wingsolider:
Egentlig så er langt hår for å merke forskjell mellom gutter og jenter.
Så det ser veldig femi ut.


Sprøyt. Klarer du ikke så forskjell på en mann og en kvinne som har like langt hår, så er du ikke særlig god til å legge merke til de fysiske forskjellene.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Selvfølgelig klarer jeg å legge merke til det.
Men for Gutter og Jenter er forskjellige så er det ikke noe jeg sier som jeg mener.
Men det er for at vi alle skulle kunne se for eksempel: det er en mann og det er en jente.
mr.Doxtor
  • 0
Jammen det ser vi jo uansett.
Er nok bare du som ikke er vandt til å vanke sammen med gutter med langt hår.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • BaM
  • BaM
Sparer langt her og. endel ukjente folk som kommer bort og skryter av at eg har så fint hår

så, langt hår FTW
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
Folk skal få lov til å ha håret sitt åssen de vill, men det ser aldri bra ut med gutter med langt hår i mine øyne.

Håret blir alltid så tynt og pistrete, ligger bare rett ned.
Verste er Black Metall folk som har langt hår, svart, fett og pistrete- ikke kultXD
  • 0
Det har gått i perioder her helt siden jeg konfirmerte meg. Klipper meg kort, lar det vokse nokså lenge (vært rundt 50 cm på det lengste), for så å klippe meg kort når jeg blir lei igjen. Det er mye herk med langt hår, men jeg føler meg naken og blottlagt med kort hår, som om jeg har gått ut uten å ta på meg buksa.

Angående dette med å se forskjell på gutter med langt hår og jenter så er det min erfaring at det ikke er alle som er så flinke til det. Det kommer selvfølgelig an på mye annet enn håret, men hvis man ikke har et utpreget maskulint utseende skjer det fort misforståelser. I en offentlig dusj for noen år siden opplevde jeg at en gutt spurte faren sin hvorfor det var en jente i guttedusjen. På t-banen satt jeg overfor en jente som spurte bestefaren sin om jeg var en gutt eller jente (han ble rimelig beklemt). En annen gang på t-banen ble jeg konfrontert med en fyllik som var svært usikker på kjønnet mitt.
  • 0
Sistnevnte lyder ganske kjent, jeg hater slike situasjoner som det. Du føler deg litt som en som er utstøtt fra samfunnet, er ikke alltid like greit å ha langt hår, men vi får bare avfinne oss i det. Folk som dømmer en person etter noe så latterlig som lengden på håret kan bare leve i sin eget naive bilde av verden, jeg bryr meg ganske enkelt ikke lenger...
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!