Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg får hodepine av å lese folk som skrive om hvilken som er best. Det er alt for mange fanboyer som krangler om akkurat dette, derfor har jeg laget 3 punkt som alle fan-boyer bør lese.( Punkt 4 er min mening og ganske useriøst.)

Punkt 1:
PS3 og 360 er ca. like gode, de har en del forskjelder men begge er veldig gode kjøp.

Punkt 2:
Det er ikke konsollen du burde bry deg om, det er spillene.

Punkt 3:
Slutt å hakke ned på folk med andre meninger det er barnslig.

Punkt 4:
Jeg liker 360 best, siden jeg liker spillene og kontrollene. (Ja jeg vet at mange av spillene eksisterer på begge konsollene. Jeg tenker selvfølgelig IKKE på disse spillene)

(punkt 4 er redigert fra "360 er best".)
WAR is coming
  • 0
  • eppi
  • eppi
du kjøper den du har lyst på. selv vil jeg helst ha ps3.
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Så lenge dette forumet og mesteparten av gaming verdenen er befolket av 13-åringer som tror de vet alt, vil dette skje.
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
  • eppi
  • eppi
godt sagt pekey
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Helt enig, alle har en favoritt, og folk burde respektere det...360 er billigere enn PS3, men man får mer med ps som man kan kjøpe på 360 seinere(mye av det)

Min personlige favoritt er 360, men jeg begynner å tvile, nå er den fucka igjen
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Xbox fanboy

"Jeg får hodepine av å lese folk som skrive om hvilken som er best."

hvorfor leser du det når du får hodepine av det



pekey:

Jeg fyller 13 år i juli og møter for det meste 15 åringer på live/psn/internett. så hva får deg til å si at det er flere 13 åringer enn voksne som spiller
  • 0
har begge 2 selv og jeg vil si at ps3 er en mye mer gjennomført maskin. ikke dermed sagt at den er best, for det som avgjør om hvilken konsol som er best er spillutvalget og der leder 360 rimelig godt enda fordi på ps3 så har ikke de store tittlene til sony kommet enda. selv ser jeg meget etterlengtet etter 12 juni og mgs4 og etter det så blir det ff serien, god of war osv.... men ms har etterhvert fått opparbeidet seg en stor spill samling de også
  • 0
XBOX 360 og PS3 ble lansert på forskjellige tidspunkter og følgelig har PS3 nyere teknologi, og trolig en større kapasitet, bare spillutviklerne lærer maskina å kjenne.

Velg maskin utifra spill, behov og lommebok. Det morsomste er selvsagt å ha begge, men det har man veldig ofte ikke råd til.

To gode maskiner, og hvem man foretrekker er en smakssak. Jeg har ikke bestemt meg hvem jeg liker best. Jeg har en 360 som jeg er fornøyd med, men ønsker meg en PS3...
@chubbyviking
  • 0
"Jeg fyller 13 år i juli og møter for det meste 15 åringer på live/psn/internett. så hva får deg til å si at det er flere 13 åringer enn voksne som spiller"

Så du mener de personene du møtter representerer alderen på internet?
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Siterer Shavis:
Jeg fyller 13 år i juli og møter for det meste 15 åringer på live/psn/internett. så hva får deg til å si at det er flere 13 åringer enn voksne som spiller

Han sa ikke noe om hva det var mest av, men heller noe om at det finnes så forbanna mange veslevoksne trettenåringer.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hvis dere ser litt på spill som kommer ut eksklusivt senere i år og til neste år leder PS3
Grundig... Sant det at spillutviklerne må lære seg maskinen å kjenne
$py!-!unt£r
  • 0
Siterer Spyhunter:
Hvis dere ser litt på spill som kommer ut eksklusivt senere i år og til neste år leder PS3


Hvilke spill mener du da?
Hvordan kan du si at de leder? Høl i hodet!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
360 er da en god del eldre konsoll enn PS3 så det sier seg jo selv at den har ett mye bredere spekter av spill. Det er bare logisk det.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Det vil alltid være diskusjoner, men ps3 og 360 har omtrent de samme spillene, så hvorfor krangle slik????
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
om jeg syntes ps3 er best så skal folk drite i det, men jeg skal helst argumentere for det vist jeg har noe som helst forhåninger om å bli tatt seriøst på et spillforum...
  • 0
Så du lager en blogg om hvor mye Fanboyisme plager deg, og avlsutter bloggen med Fanboyisme? Hjelper fint lite i mine tanker at du skriver at punktet er usæriøst, for det ror jeg nemlig ikke at det er.
Fanboys er bare personer med hjernekapasitet på linje med tannsteinen til bever'e. Ingen vits i å bry seg uansett.
Square Enix.
  • 0
The fight will go on in eternety! We will never rest until PS3 wins! Viva la PS3!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
er riktig 360 er best ;D
og spillene som er på 360
dead people don"t talk
  • 0
Jeg valgte 360 fordi jeg digger kontrollene, men også spillutvalget. Kanskje sleipt av Microsoft å slenge sånn med lommeboka, men så lenge jeg får de spillene jeg vil, ser jeg ingen grunn til å velge en annen maskin med spill jeg ikke vil ha, eller spill som 360'en ikke har.
Grunnen er vel at jeg ikke har spilt så mye Ff og Mgs, som er ps3 sine eksklusiver. Det er spill som ikke jeg har tenkt over å glede meg til engang.
Tror hvis jeg hadde satt meg inn i begge spillene,ville jeg digget de, (og da kanskje kjøpt en ps3) men jeg orker ikke
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer tarkan:
Jeg valgte 360 fordi jeg digger kontrollene, men også spillutvalget. Kanskje sleipt av Microsoft å slenge sånn med lommeboka, men så lenge jeg får de spillene jeg vil, ser jeg ingen grunn til å velge en annen maskin med spill jeg ikke vil ha, eller spill som 360'en ikke har.
Grunnen er vel at jeg ikke har spilt så mye Ff og Mgs, som er ps3 sine eksklusiver. Det er spill som ikke jeg har tenkt over å glede meg til engang.
Tror hvis jeg hadde satt meg inn i begge spillene,ville jeg digget de, (og da kanskje kjøpt en ps3) men jeg orker ikke


godt sagt, og jeg er veldig enig
  • 0
En fin ting for meg som har PS3 er at de fleste eksklusive spillene på 360 kommer på PC snart, noen har kommet som Gears of war...
Dessuten er det fler Nye spill som kommer til PS3 enn det kommer til 360...

F.eks.
MGS4
Killzone 2
Final Fantasy XIII
Gran Turismo 5

Det kommer og er jo mange spill til begge konsollene og...

GTA IV
COD4
Battlefield: Bad company
SW: The force unleashed
Far cry 2
Prototype
The elder scrolls V: Shadowrealm
Gothic 4
osv.

De som er usikker på hvilken konsoll de skal kjøpe, her er en liten oversikt...

BRA PC: KJøp PS3

Dårlig PC: kjøp Xbox 360, men kjøp gjerne PS3 for 360 har kanskje de beste spillene for øyeblikket men det kommer "MANGE" nye spill til PS3

Lagt til 2008-05-09 21:30:
Gleder meg til mass effect og bioshock kommer til PC

Lagt til 2008-05-09 21:31:
Glemte noe....

Sony's spill kommer ikke på PC..

så kjøp PS3
$py!-!unt£r
  • 0
Siterer Spyhunter:
En fin ting for meg som har PS3 er at de fleste eksklusive spillene på 360 kommer på PC snart, noen har kommet som Gears of war...
Dessuten er det fler Nye spill som kommer til PS3 enn det kommer til 360...

F.eks.
MGS4
Killzone 2
Final Fantasy XIII
Gran Turismo 5

Det kommer og er jo mange spill til begge konsollene og...

GTA IV
COD4
Battlefield: Bad company
SW: The force unleashed
Far cry 2
Prototype
The elder scrolls V: Shadowrealm
Gothic 4
osv.

De som er usikker på hvilken konsoll de skal kjøpe, her er en liten oversikt...

BRA PC: KJøp PS3

Dårlig PC: kjøp Xbox 360, men kjøp gjerne PS3 for 360 har kanskje de beste spillene for øyeblikket men det kommer "MANGE" nye spill til PS3

Lagt til 2008-05-09 21:30:
Gleder meg til mass effect og bioshock kommer til PC

Lagt til 2008-05-09 21:31:
Glemte noe....

Sony's spill kommer ikke på PC..

så kjøp PS3

Hva med å slutte med idiotien og stoppe å sette PS3 fans i et dårlig lys?
Det er så veldig frustrerende at det finnes så sykt mange arrogante PS3 fanboys, som skal drive å brife med konsollen sin hele tiden.
Hva med heller å stoppe før du blir kastet ut av forumet?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Hva med å slutte med idiotien og stoppe å sette PS3 fans i et dårlig lys?
Det er så veldig frustrerende at det finnes så sykt mange arrogante PS3 fanboys, som skal drive å brife med konsollen sin hele tiden.
Hva med heller å stoppe før du blir kastet ut av forumet?


Det hn skrev var da ganske sakelig ...

Siterer Spyhunter:
The elder scrolls V: Shadowrealm


aldri hørt om.Kilder takk
  • 0
Fanboyisme er bygd opp av sjalusi, mye av det ihvertfall.. FOR EKSEMPELLLLL!!1: En Wii fanboy er sur fordi Xbox 360 og PS3 har spill som er bedre grafiskt o.l. og kompenserer derfor med en haug av bullshit.

Trenger ikke bare være dette.. En PS3 fanboy kan være sur pga. Gears of War og en Xbox 360 fanboy kan være sur pga. Final Fantasy. Now STFU and enjoy your consoles, motherf*ckers.
  • 0
En som liker konsollen sin rakker ikke ned på andres konsoller

Lagt til 2008-05-09 21:55:
Og hvorfor er ps3 fanboys oftere under 13 år?
Musikk > Film > Spill
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!