Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Halla!!! I dag er jeg happy. Vet du hvorfor?

1. Det er helg.

2. Fordi i dag har jeg runna assassin's creed på pc. Det ruler noe helt sinnsykt. Jeg hoppet av glede når jeg tok sisteboss. Stakkars Pondus(marsvinet mitt). Han ble helt skremt. Men jeg hadde ikke klart å runne det uten et nytt grafikk kort som storebroren min kjøpte. Så takk han. Assassin's creed var lett å runne. Men takket være det gamle grafikk kortet så tok det litt lengre tid til å runne det. Men jeg fikk runna det. Det er jo kjempebra. Men mer hadde jeg ikke å si(eller skrive). Da sier jeg(eller skriver). Good Bye
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Gratulerer! Hils Pondus...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
takk
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Gratulerer! :3

Nice nick btw. x)
(Litt groteskt, men..)
www.tendografen.net
  • 0
Gratulerer potetmosgutten - respekt til deg for bragden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
takk
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
du suger

Lagt til 2008-05-25 14:11:
bare hyggelig
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
Gratulerer med å ha runnet spillet
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
gratulerer med et ferdig runet spill
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!