Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg går på en skole som streiker, kult sier mange. Men hvis denne streiken fortsetter helt til freien (som jeg har startet tidligt), betyr det at karakterene fra jul er de som teller for meg, og jeg skal begynne på videgående nå... Det kan ødelegge hele opplegget for meg...

Men det var ikke det jeg hadde tenkt å skrive i denne bloggen.

I ferien skal jeg til danmark i vårt nye hus. Åsså skal jeg en tur til tyskland i ett selskap.

Jeg lurer egentlig bare på hva dere andre GR brukere skal i sommerferien:P
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
  • TWF
  • TWF
min skole streiker også nå. håper den er slutter før feriefor vis jeg får julekarakterene på standpunktnå så har jo all jobbing og forbedringene mine vært til inge nytte.

i ferien skal jeg chille har ingen planer enda og i høstferien skal jeg en uke til danmark.
  • 0
min skalo streiker ikke, men det må hvære deilig å få litt exstra ferie da
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
jepp, det er det så sannelig;P
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Man får ikke julekarakterene til standpunkt. Julekarakterene påvirkere derimot karakterer man vipper på der man ikke får tatt vippeprøven sin.

Samtidig er det er Lov som sier at streik ikke skal gå utover elevene og dermed må lærerne vippe opp de fleste av karakterene man vipper på da elevene kanskje skulle hatt en siste sjanse. (Vippeprøve)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
tyskland, sverige notge, italia.... det skal bli så chill!
BF2....
  • 0
  • ES
  • ES
Skal gå den kinesiske muren, besøke Japan en tur, og padle i den svenske skjærgården.

Det blir digg.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Skal ingenting i sommer untatt en tur til Trondheim ( bor i Oslo )
Skal bli ferdig med siste tentamen i morra og da har jeg planer om å chille ut max
God sommerferie til alle selvom den ikke begynner for meg før den 21.Juni

GOD SOMMER TIL ALLE!!!
So long suckersssssss.........
  • 0
Skal ta et veterantog fra Oslo til Stockholm og se på masse spennende der. Ellers er det jobbing i butikk og med en objektsamling i biologi. Skal kjede meg masse også. Seff! Digg å kjede seg.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Skal til Kreta og kanskje Danmark
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Kreta, høres kult ut
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Jeg blir nok å arbeid litt på tvers av å tilbringe litt tid på stranden om været skal bli bra. Dessverre skal vi ikke på ferie i år grunnet babyen på kun to måneder, men til neste år bærer det i vei på ferie
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hehe, kjekt med en liten baby i huset også
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Satser på å jobbe en god del, og så skal jeg en uke til Portugal for å møtte slektninger.
  • 0
Skal til Malta, jeg.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
I sommerferien skal jeg riktig kose meg på toalettet. Jeg skal ta meg god tid og bruke en hel masse med tørkerull!!.
  • 0
hehe, ja... det er vell bare sånn du er
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Siterer ES:
Skal gå den kinesiske muren, besøke Japan en tur, og padle i den svenske skjærgården.

Det blir digg.


DET hørtes kult ut!

Så sykt digg det blir med ferie Skal til Sverige en tur, og så 4 uker til USA
  • 0
Skal campe litt i sommer, men jeg skal kanskje til japan i høst for jeg håpe. Ellers så skal jeg være mye med venner å ta et par turer til sverige og danmark
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
japa, kina, turkia, dassen og mye mye mer vi normenn reiser vell og mye
Arne Jakob, you have been activated. Your compliance is vital.
  • 0
Jobb, jobb, jobb, Jazze, jobb, jobb.
Blir forhåpentligvis ikke mye ferie Vil tjene penger.
Men skal nok på en road-trip til Sverige eller noe.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!