Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja. Da var endelig ferien tilbake i sitt rette element, og nå får de fleste av oss 8 deilige uker hvor vi kan slappe av og ikke tenke på noe som har forbindelser med skolen. Deilig, ikke sant?

Men hva skal jeg gjøre i sommerferien. Det er en helt annen sak. Ettersom xboxen min er på et eventyr jeg liker å refere til som "Dust Collecting 2", hvor den en gang i blant kun trenger litt billig vedlikehold, minsker mulighetene mine på ting jeg kan gjøre, når solen ikke lenger er å observere på himmelen. Vel, jeg har jo tenkt på å investere i det jeg trodde skulle bli sommerens hit, nemlig Alone in the Dark. Men etter at jeg har lest diverse anmeldelser, har jeg blitt en smule skremt. 3/10 er virkelig en lav karakter. Men i tillegg så har jeg sett et par anmeldelser hvor karakteren har vært 5/5, så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal tro lenger. Det beste hadde jo vært å ignore alle kritikker og bare kjøpe spillet, men igjen, jeg har ikke lyst til å kaste bort 500 potensielle ferie penger.

Jeg sitter på min falleferdige datastol og dagdrømmer om at EPIC Games kunne spontant ha annonsert en veldig tidlig release av deres fantastiske oppfølger. Men. Det kommer jo aldri til å skje. Men kanskje er det på tide å dra fram Gears Of War 1 igjen, slik at jeg kan knuse noen amerikanske drittunger som tror de er konger.

Uansett, noe må jeg finne på i ferien.
God sommerferie ihvertfall!
Jeg sparker rompe
  • 0
Jeg må også finne på noe. Kjapt. Driver og søker febrilsk etter skrivejobber, men på regntunge sommerdager har jeg ihvertfall Viva Pinata.

God sommer!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Har hatt ferie siden mandag
Jeg tar teori-kurs på bil jeg, så jeg har noe å gjøre

Bra blogg, om et ekstremt viktig tema! Trodde aldri jeg skulle holde ut helt til ferien!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
"Forestillingen" / Tingen klassene skulle vise ble avlyst pga: regnvær. Så ingen fikk sett flausen deres :]
Vi spiste kake og is, og drakk brus fra 2 mnd'r siden. Stakk innom Norli for å selge bøkene, Sanjin fikk 809.50,- kr tror jeg

Jeg vil spille WoW i ferien ._.
Du er ond som sier jeg er hektet xO
Men det er moro og tar mye tid, du har jo ikke akkurat brukt liten tid på Halo/GoW da ;D

Kjøp deg "In The Dark" Bjørn, det ser moro ut!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
  • ES
  • ES
Det er mye du kan gjøre i sommerferien!

Når det er dårlig vær kan du være inne å slappe av, se film, være med venner, høre musikk, se serier, anime som jeg ser du liker, trene eller liknende. Det er mye en kan gjøre. Eller så kan du sove mye, lese en bok eller lære deg desimaler av pi.

Når det er fint vær kan du trene, sykle, svømme, skate, spille fotball, være med venner og dra på friluftstur!

"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Må en dag til på skolen før jeg kan begyne å nynne på "schools out for summer"
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har hatt ferie i en uke nå

Uansett så er det utrolig deilig å ha sommerferie!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • TWF
  • TWF
hva med og gå på stranda, båtur og sånn?
  • 0
Siste dag i morgen! Kosetime har vi, godteri og film.. Etter det er det helt chill fram til 18 August med Tv, musikk, camping, sol (forhåpentlighvis) og 360'n. Skal skaffe meg Bf: Bc når det kommer!!

Dette blir en strålende sommer!
So long suckersssssss.........
  • 0
Jeg skal masse ut med båt i alle fall, deilig med regn nå da...Øver mye på gitar, er akkurat som ES sier
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Det er nå godt med sommer og ferien skal nytes på beste måte regner jeg med

Jeg for min del skal kun ha 14 dager ferie. Kan ikke ta ut mer ferie enn det. For uten annonsepenger til GR, blir det heller ikke noe blad

Men de 14. dagene skal nytes godt sammen med familien

God sommer til deg også CeroX
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!