Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Beklager å måtte skuffe dere som ikke visste om denne messa og ikke fikk vært der, men jeg har altså vært på en drit kul Sci-fi messe i dag i lillestrøm.
Han som spiller Darth Vader var der og skrev autografer, i tillegg til han som spiller Gimli og han som spiller Jason i Friday 13th.
Det var rååååå kult :D
En venn av meg betalte 200 kr for en autograf fra Vader, men jeg syntes det var litt for dyrt, så jeg slo av en prat med han isteden :)
Det var gratis å snakke med dem men autograf og bilde sammen med dem kosta skjorta av deg.
Vader var ikke fullt så snakke salig men Gimli snakka som en foss, han spurte til og med om hvordan det gikk på skolen og sånt :P
Jeg fikk meg et bilde av alle skuespillerne og en 5 minutters film av meg og Gimli som snakker sammen, et legendarisk øyeblikk for meg på tape med andre ord :D
Messa hadde også masse sjeldne ting fra både filmer, spill og tegneserier. Blant annet Aragorn sitt sverd, Draco Malfang sin tryllestav og mange andre samle objekter til en skikkelig fan :D
Jeg så blant annet mange folk som hadde kjøpt seg en hel Stormtrooper drakt som de løp rundt utenfor med(man blir visst fort revet med :P)
Det var mange bra tegneserier der både fra
X-Men, Spider-Man, Conan, Nemi, M, Bat Man OSV
Det var et konge spill utvalg der og masse rart å se på.
Eneste kjipe med messa var prisen, jeg så et skikkelig heftig sverd fra ringenes herre , men jeg ombestemte meg fort når jeg så prisen på 1800 kr.
Alt i alt var det en konge messe, holde deg oppdatert på nettet angående messer så kanskje du kan få dratt på en du også :D
Det anbefales!!!!

P-Dude
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
  • KlM
  • KlM
pew pew
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Faens heldiggris! Hadde vært utrolig kult å få en prat med filmskuespillerne. Kult at "gimli" tok seg tid til deg da
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Siterer P-Dude:
"Jeg så blant annet mange folk som hadde kjøpt seg en hel Stormtrooper drakt som de løp rundt utenfor med(man blir visst fort revet med )"
Sikker på at du ikke blander med 501st Legion - Nordic Garrison? De var de eneste jeg så i drakter, og de var der som en del av messen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det var 501'st legion. Snakket mye med dem der. Gleder meg til jeg blir 18 (halvt år sånn circa) så jeg kan joine dem=)
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Jeg skulle mer enn gjerne ha vært der, men med bursdag og gode greier ble det litt vanskelig. Men håper at det blir en ny runde neste år - det hadde vært fett

BTW - var du innom Gaming Zone P-Dude?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Faen!!

Hvorfor var ikke JEG der!!

GOD!!!

God blogg
My Brain...
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Venter till den elektro messa på lillestrøm 11-16 november.

God blogg
Hasta la-vista baby!
  • 0
Legg ut vid på youtube
  • 0
HeHe har alerdede tenkt på å legge ut vid på youtube
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Eh... Bor ikke du i moss? Er ikke lillestøm og moss litt langt fra hverandre? innrømmer jeg ikke er no særlig i geografi da...
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
det var ca. en times kjøring, så ikke så det var ikke så alt for langt unna.
Moss ligger i østfold
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
er det SÅ nærme. ja da ser du hvor god jeg er i geografi... Jeg trodde det lå i Nord Norge en plass jeg hehe... bor i kongsvinger jeg seru
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Lol nord-norge
Den var god
Følg med i geografi timene
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
bra blogg P-dude, Men hvem var det egentlig som sørget får at du havnet der hææ nææ jeg bare tuller vi er gjo gode venner så det var en selvfølge at jeg spurte deg . Messa var drit bra den, syns jeg virkelig... kunne vært større, men man blir aldri helt fornøyd jeg er bare glad jeg fikk autografen til vader jeg.

PS autografen var vert vær krone samma med statuen til 600 kr
With money, You can get a lot, but money doesnt do that you like thegame
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!