Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jepp. Her på GR er det mange kjempegode brukere, som jeg har stor respekt for. Og synes de på bloggen din fortjener den plassen så mye som overhode mulig. Problemet er at vi har mange idioter her. Som ødelegger gode tråder m.m.

Men heldigvis har vi gode moderatorerer som klarer og fjerne slike brukere. Jeg er forøvrig ikke den mest aktive her inne. Men runder snart 500 innlegg og det forøvrig på ganske kort tid. Er kanskje ikke den mest aktive her inne. Men gjør så godt jeg kan. Og håper jeg blir sett på som en god bruker Jeg har hatt mine tider der jeg tigget om stjerne, det var bare teit .

For stjerner betyr ingenting. Eller det viser kanskje at du er godt likt. Men stjerner er bare en visuell effekt. Ikke en automatisk menneskekjenner greie. Men så burde nyebrukere og gamle brukere som jeg f.eks bli flinkere til og skrive lange innlegg. For i en lang tråd som opphøver til lang diskusjon blir det jo teit og si. Joda, er enig. Men heller utdype godt hvorfor akkurat du faktisk mener det.

Men heldigvis eksisterer det ikke mange idioter her på GR.
  • 0
Siterer RDB:
Spesielt med tanke på det som har blitt mye diskutert i det siste: Idioter som skriver korte innlegg, og har idiotsamtaler med andre idioter, som drukner alle de gode innleggene.


Er ikke den som skriver lengst av alle her, men jeg tar meg fatt i kortfattethet. Jeg bruker en del ironi og muligens litt sarkasme for å få frem meningene. Og jeg argumenterer kort og presist uten noe unødig dilldall. Men selv om jeg ikke vil kalle meg selv en idiot, så har jeg nok bidratt med å komme med korte innlegg som drukner de lange og gode. Derfor har jeg prøvd å berømme de som bruker å skrive langt i bloggen min.

Siterer RDB:
Likevel flott at noen tar seg tiden til å føre opp dette her.


Det er skittarbeid, men jeg liker å ha litt oversikt.

quakecry: Stjernesystemet er veldig buggede og jeg anbefaler å bry seg mist mulig om det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Kan ikke si det sikkert, men tror GR 3.0 ble plublisert i løpet av 2006. Spør LuXe eller Maggot hvis du vil vite nøyaktig.

Mener å huske at denne GR-siden kom i begynnelsen av oktober 2006 eller noe. Vet ikke hvorfor jeg husker det, men tror det var nesten akkurat 2 år siden nå.

Ellers så har jeg ca 2800 innlegg nå, så ligger ikke så alt for langt bak de på denne listen. Spesielt på Film/TV og Musikk-delen av forumet.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Shit.
Viste ikke at jeg var på så mange topp lister
Nr 4 samenlagt og på topp i playstation forumet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Levaiathan:
Mener å huske at denne GR-siden kom i begynnelsen av oktober 2006 eller noe. Vet ikke hvorfor jeg husker det, men tror det var nesten akkurat 2 år siden nå.


Clue? http://gamereactor.no/nyheter/105974/Gamereactor+2.0+endelig
+lansert/

Du har helt rett!

Kronoz: Jeg tror du er den som har vært mest aktiv (flest innlegg) her på GR, fra et halvt år siden. På den forrige listen var du ikke på topp 15 engang!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
quakecry: Stjernesystemet er veldig buggede og jeg anbefaler å bry seg mist mulig om det.


Det rådet kan jeg gå god for
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Damn, hadde havnet på andreplass med god margin om det ikke hadde vært for at jeg ufrivillig måtte bytte bruker

Er vel forresten flere enn Jonas A D som har skrevet på klanforumet.

Men uansett, 2000 innlegg siden sist. Er fornøyd med det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
The Heretic: hvorfor laget du ny bruker egentlig? Glemte du passordet elns?

Klanforumet er latterlig lite brukt, så jeg orket ikke å finne ut hvem som hadde 56 og 55 innlegg der. En Førsteplass burde være nok.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
The Heretic: hvorfor laget du ny bruker egentlig? Glemte du passordet elns?

Jeg har alltid på automatisk innlogging, og jeg husket helt klart passordet og alt det, men av en eller annen grunn gikk det ikke ann å logge seg inn i det hele tatt. Jeg fikk sendt nytt passord på e-post adressen min også, men gikk fremdeles ikke. Aner ikke hva som gikk galt, prøvde på flere PCer, på forskjellig nettverk osv, men fikk samme feilmeldingen hver gang. Til slutt hadde jeg ikke noe annet valg enn å lage en ny...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer remote:
Klanforumet er latterlig lite brukt, så jeg orket ikke å finne ut hvem som hadde 56 og 55 innlegg der. En Førsteplass burde være nok.


Kronoz har ca. 100 innlegg der, så han tar andrplassen tror jeg.
  • 0
Siterer kneipen:
Citerer remote:Klanforumet er latterlig lite brukt, så jeg orket ikke å finne ut hvem som hadde 56 og 55 innlegg der. En Førsteplass burde være nok.

Kronoz har ca. 100 innlegg der, så han tar andrplassen tror jeg.


Kronoz har 35 innlegg der

Siterer The Heretic:
Til slutt hadde jeg ikke noe annet valg enn å lage en ny...


...Weird.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Herregud som jeg surrer Jeg så det var en som hadde skrivd mye på forumet der må ha vært en annen...Skal slutte å blande meg inn i ting jeg tydeligvis ikke har peil på ..
  • 0
Bah, selv om jeg snart er en veteran på forumet er jeg milevis unna de der
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Siterer kneipen:
Skal slutte å blande meg inn i ting jeg tydeligvis ikke har peil på




Siterer Spillpwnern:
Bah, selv om jeg snart er en veteran på forumet er jeg milevis unna de der


Det med veteran kan diskuteres. Jeg har vært her i snart to år, men vil heller ikke kalle meg for en veteran. Hvis jeg nevner f. eks LuXe og Maggot, som har vært her mye lengre, så tenker jeg på GR-veteraner.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg må si jeg er skremt over de gamle innleggene mine. I begynnelsen skrev jeg på dialekt og brukte for mange utropstegn. Tror jeg har blitt mer voksen siden jeg lagde bruker. Hehe, jeg har skrevet 190 innlegg totalt. Det er jo ingenting i forhold til de andre. Suppeelsker har vært veldig aktiv på GR ser jeg.
  • 0
Wow. For en gangs skyld er jeg med på ei liste.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer saminnlogg:
Jeg må si jeg er skremt over de gamle innleggene mine.


Da er vi to. Jeg brukte ikke stor bokstav og skjønner ennå ikke hvorfor

Siterer Ikki-kun:
Wow. For en gangs skyld er jeg med på ei liste.


Og når man har spam... skrevet så mange innlegg, så fortjener man jo også det
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jo flere innlegg har jo ikke noe å si på kvalitene på de. Fleste er jo i chat 3.0 tråden også ^.^
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Andzel:
Jo flere innlegg har jo ikke noe å si på kvalitene på de. Fleste er jo i chat 3.0 tråden også ^.^


nja, innlegga i chat 3.0 tråden forsvinn så fort tråden når 5000, så det ligg nok ikkje så veldig mange innlegg i den tråden
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Nei, men de fleste innlegene er jo der og da faller mye innlegg også xD
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Det er morsomt å lese gjennom listen nå og se alle de som er forsvunnet og de som faktisk er her ennå.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det er morsomt å lese gjennom listen nå og se alle de som er forsvunnet og de som faktisk er her ennå.


Predator forsvinner aldri.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fascinerende å lese denne bloggen nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Predator:
Predator forsvinner aldri.


Til nå har det i alle fall stemt!

Siterer Kronoz:
Fascinerende å lese denne bloggen nå.


Enig! Husker forresten at du ikke var med på den første jeg laget, men gjorde et kvantesprang opp på denne.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ja, jeg hadde en periode hvor aktiviteten min var enorm.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!