Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

jeg så ihvertfall noe jeg ikke kan forklare en gang.

på rommet mitt,
kl 2 om natten.
Gardiner foran vinduet ( og utenfor var det et annet hus, null veier og huset var ubebodd)

jeg så lys som kom fra døra. ikke utenfra, men det så ut som en kule som svevde, dette var skarpt, hvitt lys. det svevde foran døra mi. Så forsvant det med et lysglimt.

noen som har en teori?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Jeg tror det ikke før jeg ser det, og hvis jeg noen gang ser et spøkelse så ringer jeg Ghostbusters.... Så stor er sannnsynligheten for at jeg noen gang skal se et spøkelse
  • 0
Pussig hvordan en liten blogg som dette har utviklet seg til en stor diskusjon om livet og universet. Et tegn på kreativitet
  • 0
Jeg er ikke i tvil om at vi har ånder rundt oss til enhver tid,spørsmålet er mer hvilke ånder velger vi å ha kontakt med eller lytte til
Personlig er jeg kristen og som troende som leser bibelen så er det fullstendig sannhet det som står skrevet og der forklares alt det vi ser og opplever i verden faktisk selv om mnge tror det er en kjedelig bok for lettlurte idioter hehe
Det kreves en stor porsjon mot og styrke for å tro på Gud og bibelen og vi kan ikke tenke fornuftig som voksne men må se ting som et barn står det for de har full tillit til sine foreldre og vi som tror må ha full tillit til Gud <3
Vi har åndelig kamper rundt oss daglig og hvis vi begynner å legge merke til tankene våre så vil fleste raskt innrømme at vi diskterer med oss selv daglig i tankene,men hvor kommer tankene fra??
De kommer fra flere ulike steder og Alt som er skapt av Gud kan kommunisere så dyr sender tanker og mennesker og åndelige vesen og derfor er det ikke så sprøtt når enkelte føler tankekaos å har problemer med å bestemme seg osv Heller ikke rart at mange hører på sine tanker som til mange oppfordrer oss til å hoppe foran toget/bussen el lign eller hoppe ut fra broen el vinduet osv for verden får det bedre uten meg.... Jeg har selv dd/adhd å har slitt mye i min barn/ungdom men jeg har sett mye i mitt liv og jeg er glad for at jeg fant forklaring på all elendighet og urettferdighet i denne verden og jeg kan ihvertfall hjelpe å forklare det lille jeg vet og forstår til de som ønsker å spørre meg jeg har åpen side på facebook også:line katrine naley.
  • 0
Nei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Linesadhd71:
Jeg er ikke i tvil om at vi har ånder rundt oss til enhver tid,spørsmålet er mer hvilke ånder velger vi å ha kontakt med eller lytte til


Er ikke ånder og spøkelsesskikkelser sendt til jorden av satan, ifølge bibelen? Bare et rykte.

Siterer Linesadhd71:
vi diskterer med oss selv daglig i tankene,men hvor kommer tankene fra??


Hvis du insinurerer at tankene våre kommer fra ånder, hvor kommer tankene til åndene fra? Ville noen tenkt at ånder ikke finnes hvis det er åndene selv som tenker dette også?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hvorfor i helsikke har denne bloggen plutselig fått nye kommentarer?
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer P-Dude:
Hvorfor i helsikke har denne bloggen plutselig fått nye kommentarer?


Rimelig å anta at man kan søke den opp på google
  • 0
Siterer SirThomas:
Rimelig å anta at man kan søke den opp på google


Det kan være rimelig å anta. Det skal kanskje litt til å gå inn på en spillside og søke etter en blogg om ånder og spøkelser, for så å legge igjen en kommentar. Jeg har sett at GR får høye treff på Google, noe som for så vidt er bra.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!