Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har nintendo wii, og jeg er fornøyd med de spillene jeg har. Men de meste spillene som nintendo har laget, er tvers igjennom råtne, de tenker bare på bevegelses følsomheten, og ikke på gameplayet. Jeg synes at nintendo bør lage flere spill som de er kjent for, som f. eks. Super Mario, The Legend Of Zelda, Fire Emblem, Starfox, Kirby og Yoshi serien, og selvfølgelig Donkey Kong serien.
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Er uenig i at de fleste spillene Nintendo har laget fokuserer mer på motion control en gameplay, ja det er noen få, men det er allermest tredjeparts utviklere som misbruker wii-moten.

Ellers er jeg helt og aldeles enig i at Nintendo burde fokusere mer på serier som Starfox, F-Zero, Zelda, Pikmin og Metroid, men det allerbeste ville jo selvfølgelig vært om de kom på nye fantastiske serier, som f.eks No More Heroes.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Nintendo lager bare casual gaming spill eller spill som små barn liker xD
  • 0
Sånne storspel tar lang tid å produsere, vær tålmodig
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Synes de fleste 1st Party spillene på Wii er gode, jeg! 3rd Party er de virkelige synderne, men de ser ut til å skjerpe seg nå til 2009, men man kan ikke være for sikker...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
er enig med Zyrocz og JTB
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
nintendo lager for mange spill til familier å barn og tenker ikke mye på oss hardcore gamere
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg vet , men de bør begynne med i 2009!
Vær så snill
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
snart blir nytt zelda spill annonsert! bare vent å se!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
når?
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Siterer potetmosgutten:
når?


when jupiter aligns with mars
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer torleif:
Sånne storspel tar lang tid å produsere, vær tålmodig

Det er en dårlig unnskyldning. Bare se så mange bra spill som har kommet til 360 og PS3 bare i år, mens Wii har kanskje fem bra spill.
Nintendo BØR ikke skjerpe seg, de MÅ skjerpe seg. Ellers kommer de til å miste sin trofaste fanskare, inkludert meg.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
vel tror at nintendo er de med minst ansatte det er nok derfor de store spillene tar så lang tid
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
var ikke force unleased til wii bra ? det synes i hvertfall jeg .
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
jeg synes force unleashed er bra, men vil ikke kjøpe den
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Nintendo bør skjerpe seg ellers kommer de til å få et stort problem.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
"amen to that brother" enig de bør lage flere spill med Mario, Zelda og ikke minst et nytt Star Fox game. Nintendo er drit rå ,men de begynner å bli litt for barnslige hvorfor kan de #***^ ikke lage et spilll som Gears of war eller som Halo

vi får håpe de finner på no snart ellers så for de problemer
With money, You can get a lot, but money doesnt do that you like thegame
  • 0
  • KlM
  • KlM
Nintendo har jo knapt sluppet ut et orginalt spill til wii. Enten er det crappy wii fit, wii sports, wii retarted eller så er det melkeprodukter i form av oppfølgere eller gamle spill i en ny pakning.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Citerer torleif:
Sånne storspel tar lang tid å produsere, vær tålmodig

Det er en dårlig unnskyldning. Bare se så mange bra spill som har kommet til 360 og PS3 bare i år, mens Wii har kanskje fem bra spill.
Nintendo BØR ikke skjerpe seg, de MÅ skjerpe seg. Ellers kommer de til å miste sin trofaste fanskare, inkludert meg.

Jeg er absolutt enig i det du sier. Hittil synes jeg at det beste spillet til wii er Zelda spillet som kom ved lansering, og det er ikke egentlig et wii spill engang!

Siterer KlM:
Nintendo har jo knapt sluppet ut et orginalt spill til wii. Enten er det crappy wii fit, wii sports, wii retarted eller så er det melkeprodukter i form av oppfølgere eller gamle spill i en ny pakning.

Enig med deg også
:D <3<3<3
  • 0
oi mange kommentarer mot wii her

Lord bowser: Ja, du har rett. Nintendo tenker litt barnslig nå . Er gangske skeptisk at det kommer at de kommer til å lage spill som halo og gear, men jeg vet ikke, for se hva nintendo bringer fram.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!