Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så lite ja...

Men de to PS3 eksklusivene på toppen er litt bedre daXD
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
jaja...
i stay in dark side... With dark sonic
  • 0
jeg vet om mange som har måtte vente i opptil 5-6 uker og mer enn det også etter en rrod... snakk om lang ferie.
  • 0
HUSK x360 har vært leeenge på markedet enn PS3, spør du meg er dette bare bullshit, spørs jo fra hvilket blad/nettside du tar karakterene fra og, selv om du har tatt den samme, VG ga jo MS 2 terning kast 5, mens GR ga 6 av 10.

x360 har bedre spill ja, men gi Sony og PS3 litt tid så vil nok det bli likt. Ser ingen forskjell på at bioshock er bedre på x360 enn PS3 heller ikke når det gjelder Orange box..
Play hard, go pro^^
  • 0
Siterer Joshua:
HUSK x360 har vært leeenge på markedet enn PS3, spør du meg er dette bare bullshit, spørs jo fra hvilket blad/nettside du tar karakterene fra og, selv om du har tatt den samme, VG ga jo MS 2 terning kast 5, mens GR ga 6 av 10.


Har du i det hele tatt lest bloggen? Det skrev jeg både at jeg tar med i betrakning at Xbox 360 kommer tidligere ved å ekskludere spill som kom før PS3 sin release. I tillegg skrev jeg at jeg har hentet karakterene fra metacritic, noe du tydeligvis ikke vet hva er når du så bastant påstår at jeg henter karakterer fra en eller to sider.

Siterer Joshua:
x360 har bedre spill ja, men gi Sony og PS3 litt tid så vil nok det bli likt. Ser ingen forskjell på at bioshock er bedre på x360 enn PS3 heller ikke når det gjelder Orange box..


BioShock har haltet etter på det grafiske med dårligere detaljer og lavere oppløsning på teksturer enn på Xbox 360 versjonen. The Orange Box ble portet til PS3 av EA er tregere, får framdrops, og er teknisk sett en dårligere og mer ustabil versjon.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Poenget mitt er at du egentlig vet at x360 har bedre spill så langt og dermed lager du en blogg om at x360 har bedre spill så langt. Ingen tvil om du er x360 fan, og nei jeg er ikken ps3 fan, jeg har selv x360, selv om det sier ingenting om at jeg er fan av ps3.

Siterer The Heretic:
Har du i det hele tatt lest bloggen? Det skrev jeg både at jeg tar med i betrakning at Xbox 360 kommer tidligere ved å ekskludere spill som kom før PS3 sin release. I tillegg skrev jeg at jeg har hentet karakterene fra metacritic, noe du tydeligvis ikke vet hva er når du så bastant påstår at jeg henter karakterer fra en eller to sider.


Jo det har jeg, men likavel har x360 bedre spill så langt selv om du har tatt hensyn til at x360 kom ut før ps3. Hva? Du misforstå meg, jeg mente at du har ja tatt karakterene på en side ja, ellers ville det vært dumt hvis ikke, men at hvis du har valgt en annen side/blad ville f. eks ps3 "vunnet" dette..
Play hard, go pro^^
  • 0
Siterer Joshua:
Jo det har jeg, men likavel har x360 bedre spill så langt selv om du har tatt hensyn til at x360 kom ut før ps3. Hva? Du misforstå meg, jeg mente at du har ja tatt karakterene på en side ja, ellers ville det vært dumt hvis ikke, men at hvis du har valgt en annen side/blad ville f. eks ps3 "vunnet" dette..


Det er ikke blitt tatt utgangspunkt i en side. Folk bør seriøst begynne å lese før de svarer. Metacritics som er brukt her lager en gjennomsnittskarakter basert på flere titalls forkjellige nettsteder og blader. Halo 3 karakteren som blir brukt i sammenligningen er f.eks basert på hele 86 anmeldelser.

Jeg ser dog ikke hele den greia med at metacritics liksom er mer "seriøse" enn gamerankings. Ign sin anmeldelse er da ikke noe mer seriøs enn f.eks gamereactor sin, noe som gjør hele systemet ubrukelig. Å jo flere desimaler det er jo mer nøyaktig blir vel regningen.At metecritics også tar seg friheten til å sette en karakter på en anmeldelse som ikke opprinnelig har en karakter ser jeg på som svært lite seriøst. Da er det vel bedre å ikke bruke anmeldelsen.

Uansett vil aldri slike statestikker bli nøyaktige før hver gjennomsnittskarakter baseres på like mange anmeldelser( og helst fra de samme sidene i tilegg). Halo 3 er basert på 86 og GeoW på 73 anmeldelser for å ta et eksempel.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Jeg ser dog ikke hele den greia med at metacritics liksom er mer "seriøse" enn gamerankings. Ign sin anmeldelse er da ikke noe mer seriøs enn f.eks gamereactor sin, noe som gjør hele systemet ubrukelig. Å jo flere desimaler det er jo mer nøyaktig blir vel regningen.At metecritics også tar seg friheten til å sette en karakter på en anmeldelse som ikke opprinnelig har en karakter ser jeg på som svært lite seriøst. Da er det vel bedre å ikke bruke anmeldelsen.


Om jeg ikke tar fullstendig feil så er det egne folk på metacritic som laster opp sider til anmeldelser. På Gamerankings så er det brukerne som gjør det, og det gjør systemet fritt frem til å bli utnyttet til fordel for fanboys. Jeg har i hvertfall dannet meg et bilde av metacritic som en mer stabil og seriøs side i forhold til slike tall. Eler om metacritic i større grad modererer hva slags anmeldelser som skal bli vist.

Men du har fullstendig rett i at det blir feilmarginer når det kan være store forskjeller i antall opplastede anmeldelser. En statistikk blir aldri 100 % korrekt, og det er vel også derfor folk aldri bør ta det 100 % seriøst. Når jeg skriver disse bloggene så er det vel mer for phun.

Siterer Joshua:
Poenget mitt er at du egentlig vet at x360 har bedre spill så langt og dermed lager du en blogg om at x360 har bedre spill så langt. Ingen tvil om du er x360 fan, og nei jeg er ikken ps3 fan, jeg har selv x360, selv om det sier ingenting om at jeg er fan av ps3.


Jeg føler at mange, inkludert du, kommer her og påstår at jeg skriver disse bloggene fordi jeg skal promotere for Xbox 360. Det er helt meningsløst, fordi ingen av dere har beviser på at jeg visste dette på forhånd. Dere dømmer meg fordi jeg er fan av Xbox 360, og jeg regnet ut disse tallene mens jeg skrev bloggen. Vel, neste gang så bør jeg vel skrive en blogg hvor jeg vet at PS3 vinner da, så ikke de følsomme sjelene her inne for oppskaket.

Er det en ting jeg ikke liker, så er det folk som forhåndsdømmer basert på førsteinntrykket.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Har du PS3?
Solberg'
  • 0
Nei.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
topp 10 ecklsive på wii har 88.6 på metacritic! det e mer en ps3 haha
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
God blogg Fikk aldri følelsen av at du er fanboy
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Synes at RROD er en fin mulighet for å nyte naturen for dens goder
Trying to be reasonable
  • 0
men jeg syntes fortsatt at de beste spillene til xbox er mye bedre en ps3 sine
We're all going to Hell, we may as well go out in style!
  • 0
Fryktelig fin form for sakelig diskusjon !
Jeg likte at du greide og holde deg så nøytral, imponert !
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!