Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har vært Nintendo fæn siden jeg var liten (vi snakker siden jeg var 5) for når jeg var liten pleide fetteren min å spille Super Mario 64 og The Legend of Zelda Ocarina of Time. Dessuten hadde bestevennen min jeg fikk endel år senere (Howletx) Game Cube så siden da maste jeg på mine foreldre om å få Game Cube til jeg fikk en da jeg var 8.

Siden jeg fikk Game cube har jeg vært Nintendo fæn fullt ut og skaffet meg alle de viktigste spillene som har kommet ut, allt fra Wind Waker til Mario party 7. Wii og DS kom også i samlingen min og har skaffet det viktigste der, blant annet løp jeg og P-dude ned for å kjøpe Brawl så fort vi kunne for vi hadde forhånds bestilt uka før og DS fikk jeg dagen den kom ut. I tilleg vil jeg nevne at jeg har rundet vært eneste spill med gode venner og alle de har en Nintendo maskin også

Saken er den at Nintendo har jeg alltid hatt og forrige helg innså jeg at Wii'en hadde mista grepet på meg da jeg innså hvor mange kule spill jeg ikke kunne få fordi jeg ikke hadde X box 360 eller Playsation 3. ( Dette gjelder mest skyte spill, for det er det Wii mangler, Wii begynner rett å slett å bli litt kjedelig ).

Så jeg lurer på hva gjør man unntat å selge Wii'en får den beholder jeg. Game cuben min brant ned sammen med familie hytta vår så jeg trenger råd for om det blir X-box eller Playstation.

Råd er dyre men ikke som maskinene... HJELP hva gjør jeg.

PS... folk må ikke tro at jeg slutter å være Nintendo fæn av den grunn.
With money, You can get a lot, but money doesnt do that you like thegame
  • 0
Kjøp en XboX 360 Elite vis du vil bruke mye penger på en maskin.

Eller kjøp en PS3 med 160GB vis du vil kaste bort mye penger på en maskin.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Noral:
Fanboy eller sarkasme alarm? Hvilken skal jeg skru på?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Du kunne prøve å jobbe for penger for foreldrene dine og være snill gutt?
Sånn tjente jeg nok til Wiien min.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
jeg ville gått for en X360 elite...

Men... det spørs om du liker mer av spillene på en av de.... Så viss du liker spillene til PS3 best... so go for it! Eller omvendt... Viss du liker spillene til X360... (som jeg gjør) Go for that!

Du må se på spillene...
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Jaså, du skal få deg enda en konsoll
Vel, du har vel ingen problemer, du har nettop hatt bursdag, det er snart jul og du får ukelønn.
Vent i et par måneder og du har råd til en ny konsoll. Men jeg aner ikke hva du burde velge, jeg ville i hvertfall valgt PS3
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
dsn:
Jeg er trøtt og sliten og liker ikke Fanboyz.

Jeg har blitt lei av diskusjon "Hvilken maskin skal jeg kjøpe" og det fuckings greiene med "Hva er best av Rock band 2 og GH:WT instrumenter eller spill" FU*K dere, shit. Hvor mange "leserbrev" har GR fått om det tema, kan ingen av n00bsa lese eller lete, og hvorfor driver GR å legger ut disse mld på siden enn andre kanskje ordentlig spørsmål.

Som alle sier: hva er du vokst opp med, hva er det dine venner har, hva føler du for er meget bra spill (sånn finner du ut hva slags maskin du liker)

For min egen del, jeg har alle maskiner "besides" Playstation sine. (Jeg bor sammen med ei som har en PS3 og den er awesome, har ikke testet Home enda)
(Fortsatt kommer det mye bra spill til PS3, LBP og Killzone 2 og det derre.)

Playstation sier de satser skikkelig på Hardcore gamere og har skapt en maskin som har egenskapene til å tilfredstille de, men det som selger på en PS3 er EA, SingStar, Buzz og spill som kommer på alle maskiner.

Men for å være ærlig, mmann burde kjøpe en XboX Elite vis man har 4.5K kr å bruke. Så får du med deg noen spill også.

Vi har diskusjon på jobben om hvor lenge Playstation lever,( sånn ikke med at de slutter å produsere maskiner, men om hvor mye salg de har og hvor mange nyskapende spill de sender ut og som er eksklusive spill til den)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Hyggelig å bli nevnt! Men her har du et lite tips: Tenk langt og lenge og mediter på det, så tar du til fornuften og kjøper en 360(ikke arcade versjonen[den er ikke så bra]). Får å få nok penger atr du en liten jobb etter skolen, snakk med meg personelig hvis du trenger hjelp til å finne en(du vet at din gamle venn howletx stiller opp). Så drar du ræva di ned til Gamestop og kjøper en 360. Så kjøper du Gears of War og dere lever lykkelig i alle sine dager. Eller du velger PS3 eller du velger å ikke kjøpe en ny maskin. Men har du pengeproblemer ikke ta PS3.
Men velg hovedsakelig den maskinen som har de ekslusivene du liker best. Trenger du flere skytespill velg 360! Og foresten GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Remember: it is you desisjon, and your alone, your friends may only guid you.

Lykke til med valget
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Du kan bytte inn noen spill du har blitt lei av , til Gamestop så hvis du har ca. 500 til 1000kr så kan du kanskje kjøpe 360 arcade, fordi den er billigst eller du kan spørre om å få 360 eller PS3 til julegave
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Først finner du god informasjon om begge konsollene, så velger du den som passer DEG best. Smick smack smuck
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
"Remember: it is you desisjon, and your alone, your friends may only guid you."

Så sant, så sant

*Pirke-ALARM*
Skrives Decision
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
takk for alle tipsene og rådene det var sånt jeg ville høre
With money, You can get a lot, but money doesnt do that you like thegame
  • 0
Same problem, same shit. Er nok litt lei Wii, skal selvfølgelig beholde perlen, men det blir nok en 360 i år! Jeg går for en, du bør gå for en. (anbefaler jeg da, det finnes jo delte meninger(rompe)).
En Fuego!
  • 0
Har selv wii og 360, men som en del folk har sagt må du finne hvilke spill som passer for deg og så velge hvilken konsoll du skal kjøpe
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
PERSONLIG ville jeg gått for ps3. grunnen er at den har alt tilleggsutstyr gratis, og begynner å ta igjen x360 på mange punkter online. Dessuten har ps3 mange eksklusive titler, mgs4, LBP for å nevne noen. jeg liker x360 også, og jeg vurderer å kjøpe en, men jeg ville nok ha gått for en ps3, for så å kjøpe x360 når du har penger til overs

DETTE ER MITT VALG! du må finne ut selv
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Det er egentligt ett veldig vanskelig valg, liker vel generelt Ps3 best, men live er MYE bedre enn PSN da.. så om du bryr deg om online delen blir valget enkel.. bryr du deg ikke, så vil eg anbefale ps3 om du har råd til det, visst ikke går du for 360 siden den er enn god del billigere.
Det er faktiskt ikke noge veldig stor forskjell på det om du ikke er nøye på det.. syns nå eg hvertfall
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
vile valgt xbox360 det er en del gode spill på maskinen. må innrøme at wiien har skuffet de fleste nintendo hardcoregamere
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
PS3

Billigere og mer fremtidsrettet.
  • 0
  • Eyvo
  • Eyvo
Hvis du er en sånn action-digger så gå for 360. Der har du Halo3 og Gears of war-serien og en del perler til. Det samme gjelder forsåvidt ps3
...
  • 0
Mitt beste tips er å gå etter magefølelsen . Den du føler du har mest lyst på ville jeg uten tvil gått for. Kanskje du også burde vurdere spillutvalg og behov for Blu-Ray spiller (har du HD tv kan jeg love deg det er rått med Blu-Ray filmer, spesielt hvis du har et hjemmekino anlegg i tillegg. Det er nemlig mye bedre lyd på Blu-Ray filmer enn DVD).

Prisen burde du forresten ikke tenke på. PS3 kan i se dyrest ut ved første øyekast, men skal du ha all funksjonaliteten PS3 har, må du betale mye mer for en 360 enn PS3.

Lykke til med valget og jeg tror du vil bli fornøyd uansett hvilken konsoll du velger
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Ta deg en tur til en spillbutikk som har begge konsollene stående fremme og prøv de. Kanskje det kan hjelpe deg litt på vei, for i mine øyne har begge konsollene sine positive og negative sider ...

Lykke til
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Dette er nok en problemstilling du ikke vil få løst ved å høre på ørten fanboys på et forum. Les masse om begge maskinene, studer hvilke ekslusiver som appelerer til deg som forbruker, og som Bernt Erik sier, prøv de i en spillforetning. Dette er en beslutning som faller til deg alene, da ingen andre her kan vite hva du vil like og setter pris på.

Personlig gikk jeg for en PS3. Dette var hovedsaklig på grunn av ekslusiver som appelerer mer for meg enn de til 360. Blu-Ray var en sterk bidragsyter til min avgjørelse, og jeg syntes at PS3 har flere smarte løsninger enn det 360 kan skryte av. Kvaliteten på en PS3 er jo så godt som udiskuterbar, i motsetning til 360. Jeg likte også designet bedre, men det var ikke akkurat det avgjørende aspektet.

Men en 360 er langt fra et dårlig valg det også, og jeg har lenge vurdert en selv. Den kan jo skryte av en overlegen nettjeneste, og en mer overkommelig pris. Spillutvalget er jo også en god del bredere. Begge konsollene har sine svake og sterke sider. Det gjelder å fastslå hva du ser etter i en konsoll, ved siden av spillutvalget.

Du blir helt sikker fornøyd uansett hvilken konsoll du velger.

Siterer Jonas A D:
Prisen burde du forresten ikke tenke på. PS3 kan i se dyrest ut ved første øyekast, men skal du ha all funksjonaliteten PS3 har, må du betale mye mer for en 360 enn PS3.


Dette er ikke helt sant. Prisforskjellen blir ikke mer enn et par-trehundre kroner uansett. PS3 er noe billigere, men ikke voldsomt, med andre ord. Det er jo i grunn også en fordel å kunne velge hvilke funksjoner du ønsker til konsollen din selv, i stedet for å kjøpe alt, da du trolig ikke vil bruke absolutt alt allikevel.

Siterer Noral:
Playstation sier de satser skikkelig på Hardcore gamere og har skapt en maskin som har egenskapene til å tilfredstille de, men det som selger på en PS3 er EA, SingStar, Buzz og spill som kommer på alle maskiner.


Hva så om spill som er egnet for den mer "casual"-aktige siden av markedet selger godt? Det trenger ikke å bety at det ikke finnes hardcore spill til konsollen, noe det gjør i aller høyeste grad. Og Sony satser uten tvil på hardcore gamere, da de ikke kan noe for at det også kommer spill fra EA til den.

Siterer Noral:
Vi har diskusjon på jobben om hvor lenge Playstation lever,( sånn ikke med at de slutter å produsere maskiner, men om hvor mye salg de har og hvor mange nyskapende spill de sender ut og som er eksklusive spill til den)


Og?

Siterer Noral:
Jeg har blitt lei av diskusjon "Hvilken maskin skal jeg kjøpe" og det fuckings greiene med "Hva er best av Rock band 2 og GH:WT instrumenter eller spill" FU*K dere, shit. Hvor mange "leserbrev" har GR fått om det tema, kan ingen av n00bsa lese eller lete, og hvorfor driver GR å legger ut disse mld på siden enn andre kanskje ordentlig spørsmål.


Kanskje noen faktisk ønsker tips fra personer som jobber med spill og faktisk kan noe om det? Kanskje noen ikke blir fornøyde ved å lese papirfakta, og ønsker spillanmelderes beslutninger? Det er jo også fortsåelig at folk ønsker å tenke seg litt om før de skaffer seg en konsoll, da de ikke er billige akkurat.

Siterer Noral:
Jeg er trøtt og sliten og liker ikke Fanboyz.


Men nyter å fremstå som en?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Så sant som du sa, untatt at maskinvaren i 360 er sterkere en den i PS3.
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Jeg ville gått fir en xbox 360 pro. Billig og du får mer spill til den enn til ps3.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!