Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hvis du lurer på kandidatene så er de på denne bloggen: http://www.gamereactor.no/blog/howletx/15671/ Husk at dette er mine personelige meninger.

-Beste 360 spill (eksklusiv)
Og vinneren er Gears of War 2. Ideen med at romvesen kommer til jorden og at menneske må gjøre et siste forsøk på å overleve er ikke akkuratt ny. Men den det føles som om det er det første spillet som bruker ideen. Og det fortjener sin plass i industrien. Og alle med en Xbox 360 hjemme gleder seg sikkert til Gears of war 3 i 2010


-Beste Wii spill (eksklusiv)
og vinneren er Super Smash Bros. Brawl Helt siden orginalen kom til N64 har spillserien vært viktig innen industrien og Brawl er intet unntak. Selv har jeg ikke spillt spillet så mye men det virker som om et spill du alderig kan gå lei. Men har du spillet noen av de andre spillene har du spillet dette. Men dette er: "The finest nintendo has to offer, and it is good, fuc--ng good."

-Beste PS3 spill (eksklusiv)
Og vinneren er Metal Gear Solid 4. Jeg vet faktisk ikke mye om dette spillet bare det jeg har sett og mener at grafikken er pen og spillet bra. Og serien fortjener en plass i en vær PS3 eiers sammling.

-Beste online spill
Og vinneren er Gears of War 2. I år går det ikke an å ha det mer morro en å gå online med venner og kjempe mot 50 wawes av locust. Men online kamp moduser har også vært meget morro. Ikke like stort som halo 3, men stort nok til å vinne i år. Jeg forventer å se en hel masse mennesker online helt til Gears 3 kommer ut 2010.


-Beste FPS
Og vinneren er Rainbow Six Vegas 2. I år har det vært mange fine FPS spill. Slik som Resistance 2, Fallout 3, Call of Duty World at War, Brothers in Arms Hells Highway og Far Cry 2. Men inget av dem bærer en bedre FPS opplevelse en Rainbow Six Vegas 2. Som en god gammel "run n gun" er det visse deler av spillet som ikke tilfredstiller mine behov. Det å gå opp levler og få nye våpen ranker klær rustninger er meget spennende. Og drar deg gjennom storyn med et stort hjerte.

-Beste TPS
Og vinneren er Gears of War 2. Spillserien er fantastisk og er trolig den beste TPS serien på gjorden. Andre spill som Metal Gear Sold 4 er like bra men er ikke like bra som en TPS. Våpen utvalget er variert og virker stortsett for alle spillerstiler. Det eneste triste er at det ikke er så mange nye våpen som det kunne. Med muligheten til å bere to store gevær, en pistol og en type granater er det ikke mangel på realisme. Og det har allt du vil trenge for en "full shooting-experience." Om du holder med menneske eller Locust vil du alltid kunne se noen dø. Alltid!!!!

-Beste RPG
Og vineren er Lost Oddesey. Helt fra beggynnelsen av spillet er det lange cutcenes og en gripende historie. Det sies at spillet er 48 timer langt. Selv brukte jeg nærmere 46 timer. Dette er ikke noe action-RPG men mer en taktisk RPG. Historien om de udødelige er veldig gripende. Spillet er bra og trolig et av de beste RPGene som finnes. Magi og våpen er plasert perfekt, men elementene er ikke plasert perfekt. Siden når er luft det beste våpenet mot gjord og gjord det beste mot vann? Men uansett Hironobu Sakaguchi har gjort det igjenn.


-Beste free world
Og vinneren er Grand Theft Auto IV. Jeg er kanskje ikke den som har snakket varmest om GTA IV men det er nok det beste free world spillet som har kommet i år. Alle som har spillt spill i de siste årende har hørt om den legendariske GTA serien. Og GTA IV er inget unntak, når GTA har gått next-gen forandrett hele serien seg. Det er så mye realisme at på et par punkter blir det kjedelig. Det er ikke GTA IV men et helt nytt spill


-Beste tegneserie baserte spill
Og vinneren er Spider-Man: Web of Shadows. Jeg har alltid likt superhelt tegneserier og er Marvel fan, derfor skulle jeg orginalt ha en beste Marvel spill pris men den har blitt droppet. Spillet er litt i korteste laget men er allt en mann trenger i et superhelt spill. Mye står sannt til tegneserien selvom mye er byttet ut. SPillet er spendende og enkelt, men er litt kort og har tekniske problemer.
Here comes your happy game of the year spider-man.


- Beste Wrestling spill
Og vinneren er WWE Smacdown vs Raw 2009. SvR serien har vært med oss lenge nå at jeg ikke kan tenke meg en verden uten. WWE Smacdown vs Raw 2009 har ikke fått den offisielle pragden den fortjenner. Du kommer ikke nærmere Triple H eller Undertaker utan å være med opp i ringen. Spillet har en litt simpel story mode men untatt dette er spillet kjempe bra. Og husk dette om Triple H: "He is The Game and he makes the rules"


- Beste musikk spill
Og vinneren er Rock Band 2. Her i Europa fikk vi ikke orginalen før i år, men fortsatt syntes jeg at toeren er litt bedre. Det å kunne sammle dinne beste venner og å bare spille de sangene du liker, det er en kjempe oplevelse. Angående sangene så er det ikke det beste soundtrakket jeg har støttpå men det er kjempe bra. Sammt at det er utrolig mange downloads.


-GAME OF THE YEAR
Og
vinneren
er
GEARS OF WAR 2.
Dette er trolig det spillet jeg har spillt som har vært mest spennende og morro.
http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/1990/

unnskyld skrivefeil som jeg sikkert ikke klarte å plukke ut! GODT NYTT ÅR
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Kul blogg, men beste PS3 spill vil jeg heller si er Little big planet. Beste multiplayergame synes jeg heller ikke er Gears of war 2. Tregere matchmaking har ikke jeg sett maken til. Hva er det som er så bra med fem vs fem kamper ofte uten noen tegn til lagarbeid? Gøy er det da. Når du tar en slik game of the year blogg liker jeg at du har spillt alle spillene.

Rainbow six vegas 2: Og drar deg gjennom storyn med et stort hjerte.
Re: Storyen førte nesten ingen steder, og jeg må innrømme at jeg sluttet å spille campaignen på siste act. Bra online da, Terrorist hunt FTW!

Gears of war 2: Med muligheten til å bere to store gevær, en pistol og en type granater er det ikke mangel på realisme.
Re: Er det ikke? Nå er ikke akkurat Gears of war 2 bygget på realisme.

Som sagt veldig kul blogg, dette er bare mine meninger.

For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
God blogg
Fint at du har dine egne meninger
Btw, vær klar til å få masse protester på kåringene dine
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Bra blogg, men jeg er litt uenig i noen av valgene dine, men dette er personlige meninger, de skal ikke jeg blande meg oppi.

Men går ikke wrestling spill under figthing sjangern?
I was frozen, today!
  • 0
K_R_I_S: nei ikke for meg! jeg ville ha en som bare var for wrestling.
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
God blogg ! Jeg syntes det er bra at du kommer med dine favoritter av spillene som er kommet i år! Men et spørsmål: Hvor mange av disse spillene har du spilt? Det er veldig mange spill
Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.
  • 0
Jeg har spilt de fleste, ikke spilt igjennom de fleste. Det er bare tre ittler jeg ikke har prøvd. Dette var tittler som normalt ikke forsvant kjappt under minne eliminerings runder. Resistance 2 kom på tredje ved FPS, men det har jeg ikke prøvd. Men jeg har lest ca 2 timer om det. Godt nytt år
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Gears of War er uten tvil et meget heftig og godt spill Gleder meg til jeg får tilbake burken min etter en tur til Tyskland
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Rå blogg hva kan jeg si annent en at GoW er rått jeg vet ikke helt om det er det beste men det er i så fall F**** meg nærme
With money, You can get a lot, but money doesnt do that you like thegame
  • 0
På beste FPS skreiv du ikke Rainbow six vegas 2 på den andre bloggen din: oppvarming til game of the uear 2008
  • 0
det er sant... så der var det en liten lagg i systemet mitt
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!