Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er en av de som aldri fullfører et spill. Dette er jo da selvfølgelig siden et spill koster 500 kroner, og når man ikke yter det fullt ut ... er det litt synd.

Jeg spiller ofte et par timer når spillet er nytt, men så setter jeg meg fast, og legger spillet på hylla. Så kjøper jeg meg et nytt spill, og det gamle havner tilbake i boxen igjen når jeg har satt meg fast på det nye. Irriterende,eller hva?

Jeg skulle ønske jeg virkelig kunne sette meg ned med spillet, spille gjennom det, også legge det på hylla med god samvittighet.


Hvordan er dine spill-vaner?
  • 0
Du er ikke alene.

Selv har jeg nå rundt 10 spill på xbox 360, derav ett eller toppen 2 er fullført.
Problemet er ikke at spillet ikke er morsomt, men jeg får aldri tid til å spille igjen.

Jeg har lyst til å spille videre, men jeg greier rett og slett ikke å få meg til å gjøre det!
Det finnes tre typer mennesker. De som kan telle og de som ikke kan telle...
  • 0
Selv spiller jeg en drøss med spill. Noe av grunnen er at jeg har fri tilgang til alle titler gjennom jobben. De fleste spiller jeg meg langt ifra gjennom. Kun de jeg kjøper spilles gjennom 100% (gjelder ikke bilspil og sportsspill).
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Hm, tja, har runda de fleste spillene mine.

Har det vel litt sånn at plages jeg mye og syns det blir drittvanskelig, går jeg lei. Da settes spillet i hylla, og der blir det som regel stående.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg kjøper kun spill om jeg fulgt med på og som jeg har veldig lyst på. Har et par spill jeg ikke har fullført, hva kan jeg si? Det kommer helt ann på situasjonen jeg setter meg fast i.

Når jeg setter jeg meg fast i et spill gjør jeg mye i spillet for å finne ut hva jeg skal gjøre for å komme meg videre. Jeg har gamet gjennom hele livet mitt. Før fantes det ikke Internett, så da måtte jeg bare prøve alt for å komme meg videre. Det henger igjen ennå. Da skal mye til før jeg kjøper et nytt spill, viss jeg ikke har fullført det jeg allerede har kjøpt.

Jeg mener dagens spill egenligt er for lette. Det er for få utfordringer. Det eneste spillet som virkelig vridde hjernene min i 2008 var Braid. De fleste spill stiller du bare på vanskelighetsgraden og den avgjøre bare hvor mye du tåler. Braid var enestående der. Jeg har aldri sett et så intelligent spill før.
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
Jeg pleier å fullføre det jeg har begynt på. Jeg er alltid så spent på hvordan historien slutter!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
har akkurat samme problemet( om det er et problemet?) det er et tegn på at din tid som gamer er over.
  • 0
John Juzi... har du spilt zelda? til wii? det er et par nøtteknekkere der alså ;)
  • 0
Kjøper -> Spiller (runder spillet, skaffer trophies som jeg kan klare å skaffe) -> Selger det på EBgames og får penger (80% av den opprinelige prisen 599 x 80 = 47920 : 100 = 479,2 KR) Så klart så varierer pengene avhengi av tilstanden til spillet og om jeg har cover osv.

Ganske enkelt system Og jeg utnytter det til det fulleste.
My Brain...
  • 0
Trodde denne tråden handlet om noe annet....*host*

Men, ja, du er ikke alene, fulfører sjeldent RPG spill, med mindre spillet er skikkelig bra.
Gjorde også ferdig Bioshock her om dagen
Blue letters goes here
  • 0
Har rundet alle spillene mine på PS3, men på PS2 derimot... Nja... Jeg Husker Mission Impossible: Operation Surma eller hva det nå het og det var virkelig, VIRKELIG impossible
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Runder vel ca. halvparten av spillene jeg kjøper. Kjøper ofte spill bare for å ha dem eller fordi de er billige og da er det ofte at jeg ikke får kommet meg igjennom. Har de siste årene også hatt en tendens til å legge fra meg spill som drøyer så mye lengre enn 10 timer med mindre det er et RPG spill, da greier jeg som oftest å strekke meg til 20-40timer ( ok, jeg har nylig spilt FF12 i 120 timer lol). Eventyr spill ala Zelda, Okami eller FPS spill takler jeg bare ikke å spille så lenge. Alt for lite variasjon til det.
This is great banter, it really is.
  • 0
Nope, aldri spilt Zelda. jeg var voksen...til og med som barn..wo0t, sa jeg det høyt?? Nei da, har hørt mye godt om Zelda. Personlig så er favoritten av alle RPG-spill final Fantasy VII.

Det jeg mener er at spill er blitt for enkle. Ta f.eks. Resident Evil 1. Her var det oppgaver som var vanskelige. I RE 4 kunne du kikke deg rundt i samme rom og finne løsningen. Med andre ord var hintene alt for åpenbare.

Som jeg nevnte tideligere så opplevde jeg en åpenbaring når jeg spilte Braid. Greit nok, dette er et Platform/puzzle spill. Men Gud så gøy det var. Hvor har det blitt av den kreative oppgaveløsningen i Blockbuster spillene? Oppgaver som får IQ'en din til å skrike? Skal det ikke være slik i spill som selger millioner av eksemplarer?
"...easy with the uzi, John Juzi"
  • 0
De få spillene jeg ikke spiller gjennom er fordi jeg ikke liker dem, og da blir fort solgt.
  • 0
Selv fullfører jeg 90% av spillene jeg kjøper meg. Noen gang kan det skjære seg at jeg verken liker historien eller gameplayet i spillet, så derfor gjør jeg kort prosess med å som regel selge eller bytte det. Er også litt nøye med å holde på med kun ett spill av gangen, for å få en slags totalfølelse av spillopplevelsen, ikke sjonglere mellom 2-3 ulike spill.
  • 0
Fullfører alle spillene jeg kjøper.Er for dyrt til å la det ligge. Spesielt når man lever på ukelønn..
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Sånn var jeg før. Forandringen skjedde da jeg en dag tok frem "Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex" eller hva det nå enn het. Jeg hadde bare kommet til 2 bane etter 4-5 år fordi jeg satt fast.
Da jeg startet dette gamle spillet på PS2, kunne jeg ikke kjønne at det hadde vært så himla vanskelig. Tok bossen på 2 forsøk selvom jeg ikke husket noe særlig av knappene. Plutselig hadde jeg kjent hvor godt det føltes å komme videre i et spill, så jeg slutta med å gi opp med en gang.
Kan innrømme at jeg har... vel, brukt en SMULE walkthrough på en bitteliten ting i et spill
En Fuego!
  • 0
Jeg fullfører alle spill, dette er et selvfølge når man kjøper noe nytt. Nå har det blitt litt kaos siden jeg har fått så mange spill til jul, men nå har jeg fullført alle, og da plukker jeg meg ut 1 og 1 spill jeg skal fullføre eller prøve alt på.

Står egentelig ikke fast på spill heller da :/
  • 0
Minner meg sikelig på en venn av meg

Vis jeg står fast så slutter ikke jeg å spille det. Prøver å finne løsningen for å komme videre.

Jeg kjøpte meg ninja gaiden 1 til xbox den 19.01.09 og greide meg videre i spillet selv om jeg satt fast. Den 22.01.09 kjøpte jeg meg burnout paradise. Spilte burnout paradise i en halv time ca. så begynte je å spille ninja gaiden 1. Spiller litt blanet, men når jeg virkelig sitter fast, så saver jeg å slår av spillet, men slutter aldri å spille det. prøver altid å finne løsning å komme videre.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Jeg runder ALLTID spillene mine! Og i de fleste spillene mine gjør jeg alle sidequestene også!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Jeg fullfører alltid spillene mine, og som regel begynner jeg etter første gjennomspilling å ''jakte'' på de realistiske achievementene innenfor spillet.
Far Cry 2 er det eneste tilfelle der jeg ikke har giddet å spille igjennom spillet, men det ble bare så utrolig kjedelig. Tror kanskje jeg skal ta å fullføre det når jeg får det tilbake, bare for å se om det blir noe bedre.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Siden spill ikke akkurat er billige har jeg laget meg en regel. Ikke kjøpe noen nye spill før jeg har rundet det nyeste 1-3 ganger. Slik "sparer" jeg penger, og føler samtidig at jeg må fullføre spillet jeg har startet med.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
For min del har det mang ein gong hendt at eg har lagt spelet på hylla. Det hender også at eg legger spelet på hylla viss eg må gjere baner omigjen...
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg runder de fleste spilla mine. Hvis jeg virkelig setter meg fast et sted sjekker jeg bare på youtube. Det er mye bedre enn å sette seg fast og ikke spille det ferdig
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jeg runder alle spillene mine bortsett fra vanskelige bilspill som motorstorm..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!