Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Overtro, det mener jeg også. Men det er nok en del som tror på at fredag den 13 faktisk bringer ulykke.

Det jeg tror er at du bare legger vekt på det som skjer fredag den 13, og ikke det som skjer ellers. Hvis du misser bussen den 13. kanskje du tror det er dagen som gjør det, men hadde du missa den en annen dag hadde du ikke tenkt stort over det.

For min del har det ikke skjedd stort. Faktisk har det ikke skjedd noe uheldig med meg i dag, og jeg tror ikke på denne ulykkesdagen.

Bra blogg !
Keep me in your memory, leave out all the rest.
  • 0
Hehe...he...
Jeg sier bare en ting; les bloggen min...
Jeg elsker forresten bildet ditt ^^

Ps:
Alle dere som sier at det er fredag den 13ende neste måned, visste dere at vi faktisk får fredag den 13ende i november også?!
2009 aka Ulykkesåret
Gjerne les bloggen min, http://www.gamereactor.no/blog/vulcan_i/17975/ :)
  • 0
Gledermeg heller ti lneste fredag den 13, da kommer !RESIDENT EVIL 5
"get poor die tryin"
  • 0
I går satt jeg og spilte Saints Row 2... og da fikk jeg plutselig se en billboard i spillet med reklame for Friday 13th. "På kino fredag 13." stod det... På norsk. Det var litt kult.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
BTW, noen som har sett fredag den 13? Er den bra?
Keep me in your memory, leave out all the rest.
  • 0
Jeg har sett den veldig bra film
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Kjenner en fyr som krasjet en lånt bil i to andre biler, som begge var eid av lærere på skolen. I og med at fyren heller ikke hadde lappen ennte dette med en bot på ca. 230 000kr . En kjip fredag med andre ord!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!