Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja den neste generasjonen har kommet (egentlig for ganske lenge siden!) og GUUUUD, har det fått mye nytt i seg! Bedre grafikk, bedre lyd, større community (XBOX Live, PS3 Network, osv...), ja, listen er langt, og er det noe som også er på listen; så er det Achievements og Trophies. Dette er prestasjoner som spilleren unlocker ved å gjøre forskjellige objektiver som krever ferdigheter og kreativitet. På XBOX 360'en har vi de første formene av prestasjoner, kalt Achievements. Det samme har vi også på PC'en som kommer med de nyeste spillene. På Playstation 3'en har vi de nyeste formene kalt trophies, og er egentlig helt like til XBOX'en og PC'en bare at dette ikke gir poeng (eller Gamerscore som det blir kalt på XBOX'en). Personlig syns jeg dette gir et større syn på selve spillet, og at man får lyst til å spille det mer for å få flere prestasjoner. Det er rett og slett morsomt å få det! Jeg synes at dette får holdbarheten til å bli dobbelt så lang enn i gamle spill, hvor man etter å ha fullført spillet egentlig ikke gjør noe mer enn å gå fritt rundt eller å ta noen morsomme oppdrag på nytt. På de nyeste generasjonene er det ikke sånn. Så klart kan man jo gå fritt rundt og restarte oppdrag, men her er det fortsatt også mer å gjøre (med mindre du har fått alle prestasjonene, noe som ikke skjer med en gang!). Som sagt, syns jeg at Achievements og Trophies gir spill en lengre levetid... Hva tror du?

Please legg til innlegg og beklager så mye for alle skrivefeil, pluss at denne bloggen kan være litt tom, og kjedelig (kan hende jeg legger på mer en eller annen gang!)!...
  • 0
Kan ikke si mer at jeg er helt enig.
God blogg
  • 0
Liker ikke Trophy greia på PS3, mye lettere å sammenligne score på Xbox 360

Bra blogg. (:
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
haha, venta på denne: "jeg eier deg i (insert spill her) martin, åløø" xD
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
jeg er achievement-hunter selv jeg er ening i at de gjør spilla lengre. så god blogg.
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
WOW! takk!...
  • 0
God blogg, og archivements/trophies gjør levetiden på spillet mye lenger. Alltid etter jeg har fullført et spill, går jeg i gang med å skaffe trophies!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
like ps3 sin best
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!