Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jau da. i går skjedde det. jeg satt og spillte resident evil 5. Også begynte det plutslig og skje ting.

Etter over 10 timer med spilling, uten noen tekniske problemer av noe slag begynte den og fryse(ikke 10 timer på rad da!)
... "crapp" jeg restartet maksinen og og det samme skjedde igjen etter 2-5 minutter.

" men faen a" jeg teksten en kamerat for og få ut litt frustrasjon. også prøvde jeg igjen... samme skjedde. "men i all... "
Jeg gir den en pause og jeg prøver igjen etter ca 2 timer... nå fryser det i start menyen

NÅ begynner jeg og bli bekymret..

Jeg ga det en pause til i dag morges. og det funket "HURRAY" men etter ca 10 min så fryser det. Det er det samma harabalet som skjedde kvelden før.

ingen ting skjer. jeg har testet 4 spill og 2 dvd'er.. og jeg mener bosktavlig talt. ingen ting skjer. cd inkonet dukker ikke opp på XMB..
jeg mistenker at blu-ray leseren er gåen.

ja ja, jeg får ikke gjort noe i dag. så jeg skal ringe sony imorgen og forhandle litt.

dette var meget frustrende!
  • 0
Jeg synes synd på deg. Trodde at PS-fans (Ikke at jeg tror at du er det), men jeg trodde at PS-fans mobbet Xbox for at konsollen ødelegges så lett, men nå har vi jo et bevis på at du ikke hadde gjort noe, men allikavel så gikk den i stykker. Xbox'en kan ihvartfall fikse seg selv til en viss grad Dessuten sier Xbox'en ifra visst den er ødelagt med røde ringer. Og har den 3 røde ringer så kan du la den stå avslått i et godt utluftet rom i 30 min så skal den funke etterpå

Her har Micorosft gjort noe bra ihvertfall med at den sier ifra og fikser seg selv til en viss grad

Men jeg håper at du får fikset den..
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
Aj, aj, aj... Håper det ordner seg, da! Synd om en så fantastisk konsoll skulle gå hen og dø.
  • 0
Oi, det er kjipt. Du kan trøste deg med at kompisen min hadde samme problemet tre ganger. Nå er problemet heldigvis løst, da han etter den tredje gangen fikk en helt ny konsoll. Er du uheldig kan det også ta litt tid. Til kompisen min så folka i butikken at det skulle ta ca 3-4 uker, men det tok ca. 3 måneder...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Alekplay..

bytt avatar får du kaller noen "fans"

Kaze The Windlord

takk for sympati, ja det ville vært et kolosalt knips på pungen om den ikke blir bra igjen!

Jonas A D

au da.. så lenge. shit. o0
jeg håper den blir fort bra igjen.

men burde jeg ringe sony eller butikken jeg kjøpte den i?

takk for svar.
  • 0
Æsj, så kjipt...

Sitter selv med konstant frykt for at noe lignende skal skje med min PS3. Jeg kjøpte den på Komplett.no, så om min PS3 klikker byr det egentlig på litt problemer for meg...

Uansett, lykke til med PS3en, Håper alt ordner seg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • msb
  • msb
det samme skjedde med meg ti dager etter at jeg hadde kjøpt den hadde ennå kviteringen og hovedpakken til maskin og leverte den tilbake og krevde ny så fikk jeg ny med en gang
  • 0
Så kjipt!
Det var dumt å høre.
Zatzinki her på GR fikk dette problemet i vinterferien og han sende den i vinterferien, og nå har han fått tilbake PS3en
Håper ikke dette skjer med meg, men tror heller ikke det. Men nå har jeg tatt back-up på PS3 og jeg har garanti på den
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
jeg har hatt samme problem selv. Jeg kjøpte PS3 når den kom ut i 2007 og den sluttet å funke i begynnelsen av 2008, det var blu-ray leseren som var gåen. Jeg gikk ned til butikken der jeg kjøpte den og fikk en splitter nye en to måneder etter på, siden jeg måtte vente så lenge fikk jeg en ekstra kontroll. Xbox har red ring mens PS3 har blu-ray vanish. Kjenner et par andre som har hatt samme probleme så alle konsollene har sine problemer.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Det samme skjedde for meg for en halvannen måned tilbake. Har fått den igjen nå da..

Synd med det med Playstation din.. Jeg kondolerer

Btw. så må du nok regne med å få en helt ny konsoll. Jeg, samt mange av vennene mine som har fått laserleseren til konsollen ødelagt har alle bare fått en ny konsoll etter noen drøye uker-måneder med "reparasjon" av konsollen..
De greier som regel ikke å få til å få fikset den dessverre..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Åpne PS3'en og få ut alt støvet inni. Det funka med min PS2 i sin tid...
  • 0
men burde jeg ringe sony eller butikken jeg kjøpte den i?
Tror jeg ville anbefalt å levere den i butikken der du kjøpte den
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Oi..
That sucks...

lykke til hvertfall
Just kill him with your awesome
  • 0
wow, takk for all respons.

og alle tipsene, pluss historiene. fint og vite at jeg ikke er bunkers alene her!

ja jeg skal ringe butikken i morra og få ordnet dette!

Lagt til 2009-03-15 16:38:
noen som vet hvor lang garanti man har på ps3?
  • 0
det er tre års garanti på PS3
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Nei! PS3'n min har også klikka! Samme symptomene!!!! Hjelp! Har nettopp kjøpt KZ2 også ;( Buhu..
  • 0
@Espectro: Det er 5 års garanti på all elektronikk kjøpt i Norge av norsk lov.

Synd dette Rampage, det er alltid feilprosenter på en produksjonsrekke og da har du nok fått en konsoll som før eller siden ville klikke seg, det har nok ingenting med hvor mye du har spilt eller annet, enkelt og greit en feil eller svakhet som lå i konsollen. Siden noe av det første det hoppes på blant kommentarene her er at "PS3 er ikke stort bedre enn 360 nei?" så går det ikke på hvor mye det skal til for at en konsoll går til pises, det handler om hvor høy feilprosenten har vert på produksjonsrekka. Og på 360 var den latterlig høy.


Så nettopp at Alekplay påstår at 360en kan fikse seg selv. Tror du har sett litt for mye Transformers. Elektronikk fikser seg ikke selv. Du kan gi det en hvil og la det kjøle ned, men problemet vil fremdeles være der når konsollen oppnår arbeidstemperaturen sin igjen. Kurene dine høres ut som du snakker om servering av en pai og veldig lite rota i virkeligheten.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Steve Vice: Det står på forsikringen og pakken at det er 3 års garanti, så enten er det feil eller riktig, ikke vet jeg
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Siterer Espectro:
Steve Vice: Det står på forsikringen og pakken at det er 3 års garanti, så enten er det feil eller riktig, ikke vet jeg


Produsenter og butikker prøver ofte å lure deg til å tro at en vare har kortere garanti enn den egentlig har etter Norsk lov. I manualen til PS3 står det vel faktisk at maskinen kun har ett års garanti? Uansett er det ikke så viktig hva det står i manualen eller på pakken. Alle spillmaskiner, TVer o.l. har 5 års reklamasjonsrett/garanti.
This is great banter, it really is.
  • 0
Synd dette her Rampage Jackson. Håper du får fikset opp PS3-en din kjapt og slipper å gå uten maskin så altfor lenge.

Selv opplevde jeg at Xbox 360 sluttet å virke og vet hvordan det er å gå uten
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
En har ikke 5 års garanti, en har 5 års reklamasjonsrett, dette er ikke det samme...
En har 2 års garanti pr lov, reklamasjon er om det er graverende feil

http://www.hardware.no/artikler/juss_paa_nett/21903/4 Garanti

http://www.hardware.no/artikler/juss_paa_nett/21903/12 Reklamasjon
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Rart, min frøys ikke mange ganger før den sluttet å lese plater. Jeg spilte Burnout Paradise da det skjedde med meg, og det var som jeg kjørte inn i en usynling vegg og satt fast der. Jeg kunne ikke engang slå den av med kontrolleren eller knappen foran. Jeg måtte slå av bryteren bak. Etter at jeg restartet kom bare det lille ikonet øverst i høyre hjørne opp. Ingenting skjedde.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Rart, og det var som jeg kjørte inn i en usynling vegg og satt fast der. Jeg kunne ikke engang slå den av med kontrolleren eller knappen foran. Jeg måtte slå av bryteren bak.


ja akkurat det som skjedde med meg. også når jeg slo den på var det ikonet i høyre hjørnet.. jeg tok ut cd'n. tok en pause også spillte jeg igjen i et par minutter før jeg måtte gjenta prossesen!

nå har jeg i allefall sendt den på rep.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!