Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hey! Vet dere hva? Kom til å tenke på en ting her om dagen.

Jeg satt og så på film på min xbox 360. I grunn ganske underholdende. Film kan være veldig bra, dere burde teste det en gang.

Anyway, mens jeg satt der og så på film kom jeg til å tenke på at denne konsollen også er en strålende spillemaskin.

Da jeg tok en titt i hylla oppdaget jeg spillet Gears of War 2. Og det var da jeg kom til å tenke på en spesiell hendelse.

Så da lurer jeg, husker dere hvilken hendelse jeg snakker om? Jeg tror dere gjør, jeg vant nemlig Gears of War 2 konkurransen før jul! Og ikke nok med det, jeg vant en hel haug med flere spill også!

Gjorde dere? Nei, det var meg, og noen få andre. Men mesteparten av dere, fikk ikke en dritt!

MUHAHAHA! Jeg vant!
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Hehe - det var da litt av en skryteblogg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
nødvendig blogg ja... Men hver sin smak, Men skryteblogger er vell nødvendig
Tungur Knivur
  • 0
Ha ha, ja det er bra du gnir det inn
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Just kill him with your awesome
  • 0
Drittsekk!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Fin-fint verbatim! Nå kan du like så godt selge spillene på Finn.no og bruke pengene du får til en skikkelig utdanning! Du kan jo først starte med å rette de skrivefeilene du har der?
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Enig med The Heretic...
Love is our resistance!
  • 0
Gjett om vi husker, kos for deg da
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Få spennende ting som skjer i livet ditt for tiden?
This is great banter, it really is.
  • 0
lol, taper.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
dette er hva vi kan kalle en dårlig vinner
  • 0
Enten er verbatim en ren drittsekk-type eller så er denne bloggen litt overdrevent sarkastisk..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
HitmansBullet:
Rettet en og/å feil nå, men fortell meg gjerne dersom det var noen flere fæle feil der som jeg overså. Kan ikke skjønne at det skulle være så mange der.

Noral:
Hm... Tror ikke du leste godt nok etter, jeg vant faktisk.

Fanzypanzy:
Nei, faktisk ikke! Livet mitt går strålende for tiden, bare lurte på om noen husket denne fantastiske hendelsen.

Dark Samus Nemesis:
Takk!

The heretic og Evven11:
Nei, dere er.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Siterer verbatim:
Så da lurer jeg, husker dere hvilken hendelse jeg snakker om?

Nope, kan ikke si at jeg husket den. Fikk forsåvidt ikke med meg at du vant i utgangspunktet. Vanskelig å huske noe man aldri har visst.

Menmen. Gratulerer med spillene. Kanskje på tide du begynner å spille dem .
Square Enix.
  • 0
Tror folk er glad på dine vegne, you want to keep it that way wount you?
  • 0
Siterer verbatim:
Nei, faktisk ikke! Livet mitt går strålende for tiden, bare lurte på om noen husket denne fantastiske hendelsen.


Jeg lurte ikke på om livet ditt går strålende, men om det skjer få spennende ting. Ting kan da gå strålende uten at det nødvendigvis er spennende.
This is great banter, it really is.
  • 0
Tja... Om det skjer noe spennende. Det skjer da stadig vekk noe. Kan da vel få lov til å blogge dette her for det?

Denne bloggen passet i grunn ikke noe annet sted enn her. Andre blogger som dere kanskje mener vil kunne antyde et mer spennende liv poster jeg andre steder.

Men for all del, jeg skal ikke prøve å lyve på meg et spennende og fartsfylt liv som jeg faktisk ikke har, men jeg vil anta at det er relativt normalt.

Hvordan er det med livet ditt da? Skjer det noe spennende?
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!