Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Fant ut det var på tide med en liten oversikt over hvordan er tar seg av disse styggmennene kjapt og enkelt, jeg har aldri vært human med de og har ingen planer om å forbedre meg akkurat her.
Jeg gjør dette til en topp 5, det for holde da mye av det jeg har gjort ikke er og anbefale for andre og gjøre...

1 Lat som om de ringer til en drapsscene

Det er ikke lenge siden jeg dro denne. Fyren som ringte var ganske intetanende og anet fred og all fare, noe som var dumt. Før han hadde vunnet og si mere enn navnet sitt var jeg på han, visste han at han ringte en drapsscene, hvordan kjente han offeret? Dette hadde ikke han noe fornuftig svar på så jeg stekte han videre. Hadde han noe kjennskap til offeret, var dette en planlagt telefonsamtale, hvor befant han seg, hvor var han igår mellom 20:00 og 24:00 +++

Den stakkars jævelen ble mere og mere fortvilt og var på gråten når jeg fant ut at jeg ikke hadde mye mere og tyne han med, så jeg dro en siste prank, som var den jeg skulle ha holdt meg unna... Jeg ga han beskjed om å møte opp på det lokale politikammeret så de kunne sjekke alibiet hans og ta ett avhør av han. Dette var ikke særlig glupt da den lokale snuten ringte meg ikke så alt for lenge etterpå, de var alt annet enn fornøyd med min lille spøk

2 Spill tulling

Og skrike det en kan en gang iblandt, lage stønnelyder og div setter de raskt ut av spill. Hyler en som en gris innimellom vil de tilslutt spørre hva faen som foregår, da er det bare og si at det gjør så satans vondt når en trekker ut hårene på innsiden av ballene med tang. En hører ikke mere fra de da

3 Selg de noe

Denne er hystertisk morsom
Den tosken som skulle selge meg Adressa ble forbanna når jeg prøvde og selge han en ventilkakkfordeler, jeg dreiv på 15 - 20 minutter og ga meg faen meg ikke før han slengte på røret, det ble ikke bedre når jeg hadde sett nummeret hans på telefonen min og ringte tilbake. Han skulle kjøpe den ventilkakkfordeleren om det var det siste jeg gjorde. Det ble for 10 minutter ekstra med selging der

4 Fis eller rap i røret

Dette stopper de tvert, de legger bare på og gir faen

5 Sitter på dass trikset

Dette er enkelt og effektivt.
Alt du gjør er og gå mot dassen når de ringer, lag lyd etter en stund så de tror du driter ut en kabel med noe mening i, når du hører de blir satt ut slipper du noe som plasker i dassen og klager over vondt i ræva. De legger garantert på

En kan og spille homo og prøve seg på de, komplimangene taes jaggu ikke imot med takk. De blir rett og slett småsure.
Og kjefte de opp via at du er med ei dame til sengs funker og fjell

Her er det bare fantasien som setter grenser, disse pikkhuene fortjener og må jobbe litt ekstra for føden. Så lenge de lyver til meg og vil selge meg verdiløs dritt anser jeg de som fritt vilt

Fuck this place, it's bullshit. I'm outta here
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Haha! Nummer 1 og 3 var hysterisk morsomme. Må huske på dem nestegang noen ringer hit. God og velskreven blogg som alltid Kengro. Man savner dine utbrudd mellom hver gang.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Bruker å skremme dem. Eller så sier jeg bare "NEI!" kjapt og høyt.
Eller så bestiller man masse tull og sløser tid helt til du bare legger på.
  • 0
"Hvorfor ringer du akkurat i runkepausa mi?"
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Nr 1 minner sterkt om denne pranken Kanskje der du har fått den i fra?
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
LOL Jeg skal prøve dette
Shitting dick nipples
  • 0
LOL Du er gal Kengro

Brøt ut i latterkrampe på den siste der
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Siterer Mikrobølgeovn:
Nr 1 minner sterkt om denne pranken Kanskje der du har fått den i fra?


Var den som ga meg ideen ja, så jeg måtte jo prøve
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Ber de alltid høflig om å vente litt, deretter lagt ned tlf. Så kan de vente til de blir grønne i trynet.

Har funka for meg, aldri blitt oppringt to ganger av samme selger.. .
  • 0
Kengro, du er faen ikke rett på en flekk LOL!!

Den første var rett og slett geniel, men kanskje litt i meste laget hehe
  • 0
Har prøvd følgende noen ganger,
men det kan ta tid alt ettersom hva det er de prøver å selge deg.
Du må svare på alt som om du er skikkelig intressert, hvis du er heldig har de ikke funnet frem addressen din.

Så akkurat idet de spør om addressen din, skifter du om til en av disse
(alle utprøvd)

1. skru på en skikkelig dårlig sang veldig høyt og syng med.
-de legger på.

2. begynn å snakke et språk du kan, som de sannsynligvis ikke kan.
-de legger på.

3. helium er undervurdert og vil definitivt gi selgeren problemer
-de legger på.

4. kombinere utenlandsk språk og helium.
f.eks. tysk er veldig spennende mikke mus style.
-de legger på.

5. si addressen din baklengs.
hvis de spør om du kan gjenta det, svarer du med et skarpt nei.
-de legger på.

Jeg pratet med en som ville selge meg alarm til huset i 37 minutter for så å bruke nr 4.
Han la på

telefonselgere får som regel betalt etter hvor mye de klarer å selge.
jeg tror ikke han fikk solgt så mye den dagen.
  • 0
Der kom bloggen

Du har søren meg noen artige påfunn - ingen tvil om det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer TommyK:
Har prøvd følgende noen ganger,
men det kan ta tid alt ettersom hva det er de prøver å selge deg.
Du må svare på alt som om du er skikkelig intressert, hvis du er heldig har de ikke funnet frem addressen din.

Så akkurat idet de spør om addressen din, skifter du om til en av disse
(alle utprøvd)

1. skru på en skikkelig dårlig sang veldig høyt og syng med.
-de legger på.

2. begynn å snakke et språk du kan, som de sannsynligvis ikke kan.
-de legger på.

3. helium er undervurdert og vil definitivt gi selgeren problemer
-de legger på.

4. kombinere utenlandsk språk og helium.
f.eks. tysk er veldig spennende mikke mus style.
-de legger på.

5. si addressen din baklengs.
hvis de spør om du kan gjenta det, svarer du med et skarpt nei.
-de legger på.

Jeg pratet med en som ville selge meg alarm til huset i 37 minutter for så å bruke nr 4.
Han la på

telefonselgere får som regel betalt etter hvor mye de klarer å selge.
jeg tror ikke han fikk solgt så mye den dagen.


Helium... FFS... Jeg må skaffe det og prøve å spille homo å sjekke opp jækelen mens jeg er på helium
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Mange gode ideer, men hvor mye av tiden sin skal man investere i disse folkene? Personlig får jeg minste én sånn telefon om dagen, og jeg gidder rett og slett ikke å bruke energi på å svare dem.
  • 0
haha , helvettes snut! Nå det ike lov å ha det gøy pr. telefon lenger en gang

Slike enkle morsome påfunn lyser opp dagen!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!