Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter å ha spilt Meta Gear solid 4 Guns of the patriots 12 ganger har jeg begynt å se for meg hvordan det neste Metal Gear Solid ville blitt hvis man fortsatte med Snake i hans siste dager.
Snake blir jo eldre og eldre ganske fort å det er nok ikke så veldig lang tid før han havner på gamlehjemmet. Jeg ser for meg at det neste Metal Gear Solid blir på et gamlehjem der du styrer enten snake til å snike seg inn på personalet for å komme seg vekk eller et sims lignende spill der du mater snake som sitter i stolen sin og etter det trenger å skifte bleier.
Jeg er veldig fan av serien å jeg er trist over at snakes eventyr er over jeg skulle så gjerne sett mer fra han selv om det hadde hvert i et slikt spill som jeg forklarte over her.
Jeg hadde selvfølgeig kjøpt et sikt spill selv om det hadde ødelagt hele serien, men det hadde verdt utrolig gøy med et spil der du snek deg rundt på gamlehjemmet som en senil gammel spillhelt. Det neste Meta Gear spm garantert kommer blir nok en helt annen historien kanskje i en helt annen tid. Jeg håper på noe som er likt det metal gir vi kjenner i dag bare bedre hvis det i det hele tatt er mulig. Jeg kan ikke til denne tiden tenke meg et nytt metal gear uten snake å hvordan det ville vært uten denne legendariske helten. En ting er sikkert at så lenge jeg lever skal jeg være Metal gir fan uansett bortsett fra hvis de fucker opp historien og konseptet da kan jeg ikke være noe fan lenger. Som Kojima sier vil han lage det ultimate sniking game og dette håper jeg på at han klarer og ikke minst vil gjøre. Det neste Metal Gear må for meg ha action, humor, lange filmsekvenser og ikke minst intens sniking. Et Metal Gir suten dette er ikke Metal Gear som jeg ønsker det å jeg håper dette fortsetter i serien som jeg har elsket og æret i alle disse årene. Faktumet er at uansett hva som skjer vil nok serien overleve og kanskje bli sett på som det beste innen spillverden og bli regent som tidenes beste serie om mange år ette vår tid.

Om Metal gear fortsetter å bli en suksess i tiden fremover må tiden bestemme. Er vi klare for et nytt Meta gear? Nå tror jeg ikke vi er klare, men om kanskje 5 år vil vi se mer fra denne fantastiske spil serien og ikke minst mer fra den legendariske og gode Hideo Kojima.
Ja Hideo Kojima japaneren som startet som spildesigner og jobbet seg opp til å bli produsent å til slutt lage et av verdens mest popuære serie. Hideo Kojima har opplevd mye bra i sin karriere spesielt de siste 20 årene som han har holdt på med Metal Gir og Metal Gear solid.
Det meste hideo kojima har satt seg inn i har bitt brakene suksess som har tilknyttet seg spillere fra hele verden og kojima er virkelig en av tidenes beste produsenter,det mener da jeg.
Det gjenstår om alt denne glimrende personen gjør blir til gull, men uansett har jeg troen på han og de han jobber med.

Det neste MG blir nok en god stund til, men det betyr at de har god tid på å tenke ut noe nytt og fanzy som jeg tror at kojima holder på med i all hemmelighet. Kanskje blir det et MGS 5 der Snake er på Gamlehjemmet eller kanskje det bir noe nytt bare tiden vil vise hva som skjuler seg bak neste dør i Kojimas fantastiske verden.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Et nytt Metal Gear Solid-spill vil nok ikke komme med det første, men kommer det et nytt et vil det nok sannsynlig- og forhåpentligvis komme til å utspille seg enten før eller etter hendelsene i fireren.
Vil det komme et Metal Gear (Solid) spill som utspiller seg i fremtiden dog, håper jeg for Guds skyld ikke det utspiller seg rett etter fireren..

Uansett er jeg ikke helt sikker på om Kojima er villig til å lage og pønske ut et helt nytt persongalleri, og hadde de gjort det, ville det sikkert ikke blitt like bra som det er nå og kanskje ødelagt serien litt?
Håper ihvertfall på at de lager noen remakes av de første Metal Gear spillene som var på MSX
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Jeg tror at det aldri vil komme et nytt Metal Gear Solid spill.
Et Metal Gear spill derimot. Det er ikke usansynlig. Det sier Kojima selv i Blu-Ray'en som var med i Special Edition også.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Snake på et gamlehjem som spill hadde eid xD
Men du...du har skrevet Meta Gear isteden for Metal Gear hele 2 ganger i bloggen din
Sorry for at jeg er pirkete
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Skulle ønske metal gear kom på xbox.... Men det vil nok aldri skje...

Et tips til deg som blogger, mer komma og punktum, du må ikke skrive for lange setninger.

Anyway, god blogg!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
det vil ikke komme noen flere mgs spill med solid snake.. ( med mindre prequl, men det er lite trolig)

vi vil få en ny protagonist neste gang.. tror det blir bra.. mgs4 holdt ikke mål på noen ting synes jeg. håer det neste blir bedre.
  • 0
Det kommer sikkert ett nytt mg spill.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Det kommer et nytt spill det har selv Kojima sagt i ulike intervjuer, men det blir nok noe helt nytt. Takk for kommentarer
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Et nytt MG spill vil "I følge" kojima ikke være "MGS", siden dette skulle være det siste spillet i "Solid" serien (om solid snake og hans "familie")

Men mest sannsynlig er det BS

men tviler på at det kommer før PS4
  • 0
Ja det neste Metal Gear blir selvfølgelig noe helt nytt å ikke noe Solid. Som du sier det kommer nok ikke noe nytt før PS4 og det tror jeg deg på. Det er jo bra at de bruker lang tid, da blir jo spillet bedre eller det håper jeg.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Ja

Sier ikke at Kojima sine spill pleier å være rushede, men man ser jo hvor bra de blir etter sin lange produksjonsperiode
  • 0
Ja det er helt korrekt Kojima bruker lang tid på sine spill og det vises virkelig. Jeg håper han tar seg god tid på det neste slik at vi kan kanskje se noe som tar oss med storm. Som regel blir jo spill bedre hvor lenger tid man bruker, men han må ikke brukefor lang tid slik at vi pines eller slik at spillet ikke blir bra. Det hender jo at når man bruker veldig god tid på et spill så blir det dårligere enn det kunne vært, men jeg tror ikke det skjer i dette tilfelle.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Jeg tror flere ting.

1. Neste MG spill kommer til å være hvordan Raiden fikk reddet Sunny og alle hendelsene rundt da han jobbet for EVA

2. Nytt Metal Gear AC!D hadde vært utrolig kult, ettersom jeg elsker den serien også

3. Helt nytt "What-if" spill med Snake (hvilkensomhelst snake egentlig) i hovedrollen
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Ja du har noen gode forslag der og jeg tror faktisk at nr 1 er ganske bra. Det er jo noe vi egentlig ikke får vite så mye om så det hadde vært kult.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Nettopp! Det er mange hull i historien som ennå ikke har blitt helt utfyllt
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Ja. Det er mye jeg gjerne skulle hørt mer om når det kommer til historien. Det kunne vært litt mer om Bigboss og spessielt Raiden.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
For og si det sånn det kommer ikke et spill kalt MGS6, vis det kommer noe nytt så er det DLC. Eller kanskje en helt ny start
  • 0
Hvor fikk du 6 fra?
Men det er nok rett...

Om Kojima har lurt oss, blir det nok bare ett til MG SOLID spill.
Det blir Metal Gear noe annet.
Han har selv sagt at han vil slutte med å lage spill også, men tbh tror jeg han litt der

Han har nok en overraskelse
  • 0
Kojima holder nok på noen år til, men jeg syns han virker så veldig egoistisk og at han ikke venter så lenge med å gi seg. Selvfølgelig som en stor fan av MG og MGS håper jeg han fortsetter.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Det er sikkert en helt annen person det handler om.. En eller annen etterkommer kanskje ??
BUTT SCRATCHER?!?!?!?!?!
  • 0
jeg er også en stor fan av mgs serien mn jeg mener at den blir ikke den samme uten stemmen til david hayter som snake .....så derfor håper jeg at vi får et nytt spil der vi spiller som Jack...Naked Snake (BigBoss)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!