Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Høhø, hører på muskk ca. 80% av tiden jeg er våken... En av hovedgrunnene til at jeg står opp om morra'n <3!
O.O
  • 0
Sjansene er at du sannsynligvis ikke har hørt på noe som passer for deg enda.
Skal vedde på at du finner noe du liker bare du leter godt nok.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Personlig får jeg et skikkelig musikalsk kick av 8-bits nintendomusikk.

Hell yeah, men det behøver ikke nødvendigvis være nintendo da. Funker fint med det aller meste egentlig
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg hadde det sånn før jeg begynte å høre på punk i 10-års alderen. Dead Kennedys reddet livet mitt!

Prøv å hør på flere sjangere du ikke har hørt så mye på/aldrig har hørt på før, så kansje finner du en sjanger du virkelig liker, som igjen utvikler seg til musikkinteresse.

Prøv å hør på musikk i bakgrunnen når du sitter på PC eller konsoll, det er ganske fint å høre på noe når du gamer. Kan kansje hjelpe deg.

Håper dette hjelper!

PS: Dark Side of the Moon med Pink Floyd er mange sjangere mikset ihop til en fin blanding, det kan være noe for deg
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Jeg hadde det også sånn før. Men så begynte jeg å høre på musikk på vei til skolen. Det var da musikken erobret meg!
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
Hører på musikk ca. 5 timer hver dag. Bruker shuffle også, da varieres musikken mer og man sitter ikke å hører på det samme. Bruker stort sett musikk som den primære sekundæraktiviteten. Det er ikke så ofte jeg hører på musikk uten å gjøre noe annet ved siden av, ved unntak når jeg sitter på bussen og ikke snakker med noen. Vanligvis så sitter jeg med musikk i bakgrunnen mens jeg spiller eller sitter på PCen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg var akkurat som deg helt til jeg ble 13 år, da spillte jeg mye guitar hero med kompiser. Da fikk jeg mange favoritt låter også hørte jeg mer på de bandene som hadde bra sanger der.
Til slutt skaffet jeg mitt eget guitar hero, da fikk jeg enda flere favoritter.
I dag er de 3 yndlings bandene mine: Metallica,
The Killers, og System Of A Down. Og jeg kan takke GH en god del for det
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Damn Tarkan, du har bra musikksmak!
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Som musikker så må jeg si at jeg... Vet ikke jeg.. Har ikke ord.

Musikk er noe jeg elsker. Spesielt å utføre. Er med i tre forskjellige korps nå

Hører på musikk mye, hver dag. Når jeg kjører. Når jeg sitter på bussen. Når jeg går. Når jeg jobber med lekser. Tja. Nesten hele tiden.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer JTB:
Begynn å lytte på Harry Gregson-Williams sin komponerte musikk, da får du sikkert noe glede.

Se der har vi en med musikk smak
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Høytalerne mine spyr ut musikk fra jeg kommer hjem fra skola og til jeg legger meg sjekk ut Groove Metal! Pantera feks, alle liker Pantera Evt System of a Down, eller Serj Tankians soloprosjekt Elect the Dead
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Synd at du ikke liker musikk da, jeg hører mest på:
Led Zeppelin
AC/DC
Metallica
RHCP(Til tider).
  • 0
Det er håp for deg, BlueDaf! Jeg var selv 15 år gammel da jeg oppdaget gleden ved musikk! Det er fortsatt tid! ^^

Skjønner at du ikke liker pop, kan ikke fordra mesteparten av mølet selv, men klassisk? Du kan vel ikke mene at Pachelbels toner skjærer i ørene?

http://www.youtube.com/watch?v=6wpPk8qk3uQ&feature=channel
_page


De siste tre årene har jeg vært på jakt etter min egen stil, og litt etter litt har jeg funnet den. Nå vet jeg hva jeg liker og hva jeg avskyr, og samtidig har jeg fått meg en platesamling jeg kan være stolt av (ikke at den er så stor, men jeg er stolt av den likevel).
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Jøss. Jeg syntes synd på deg, ettersom musikk er en så stor del av livet mitt.

Som andre sier, er det mer sannsynelig at du ikke har funnet den musikkstilen som du liker

Du er bare 15 år enda så dette kommer seg

Hva har du imot pop og klassisk? Ingen burde ha noe imot pop, skal være enig i at Lady Gaga ikke burde vært klassifisert som pop, men dessverre er det mer poulært enn man aner David gray (pop) syntes jeg er bra As I'm Leaving: http://www.youtube.com/watch?v=AMbKIml0ANk&feature=related

Everytime er også veldig bra http://www.youtube.com/watch?v=y0QM1XHS_yU

Og klassisk? Canon in D minor som Suppeelsker nevnte skal ingen snakke stygt om
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Må være utrolig kjipt å ikke ha musikk-interesse. huffameg. Glad jeg har det.

Siterer HitmansBullet:
"Synes du ikke synd på meg?"

My ass! Interesserer du deg ikke for Metallica kan du bare ha det så godt..


Jeg interesserer meg IKKE for metallica.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Tøysekoppen. Klokt innlegg

Ikki-kun: Skjønte ikke helt, synes du synd på meg eller ikke?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Hm.

Sett på Forsaken av As I Lay Dying eller Drowned and Torn Asunder av Trivium og si at det ikke er bra!

Angående Canon, så er den veldig bra ja. For en litt annen variant kan du prøve Canon Rock. Den er stilig! Søk på "guitar" på youtube, og gå på den øverste.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer BlueDaf:
Tøysekoppen. Klokt innlegg

Ikki-kun: Skjønte ikke helt, synes du synd på meg eller ikke?


Ja, jeg synes litt syndt på deg.

Selv var jeg 15 år da jeg oppdaga hvor mye jeg virkelig brydde meg om musikk. Det var også da jeg begynnte å utvikle min egen smak i stedet for å bare høre på det andre hører på. Starta med Pink Floyd, Scorpions og Guns 'N' Roses og utvikla seg videre opp til In Flames og Children of Bodom-nivå.

For å advertise litt, har jeg selv et eget musikk-prosjekt planlagt. Gått løs på cover-design og alt. Prosjektet heter foreløpig "Chained Ventrilloquist", men når vi får satt i gang med selve spillinga er usikkert, ettersom vi mangler både amps og trommer.
En synthist mangler vi også, selv om vi har et keyboard til over 7 lapper som ligger og støver i kjelleren.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Uff, stakkars deg... Min musikkinteresse ble ikke alvorlig før en musikktime i fjor...
  • 0
Håper det samme skjer med meg
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!