Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sorry for uryddig blogg

Jeg skjønner at små barn like de, men jeg forstår faen meg ikke hvorfor de kaller seg rocke artister
  • 0
Siterer RyoSnake:
Dårlig blogg Men uansett så suger alle artistene der oppe Men disney har jo hatt justin timberlake og christina aqluiriga

Og de er så mye bedre?


Siterer rocker:
Jeg skjønner at små barn like de, men jeg forstår ikke hvorfor de kaller seg rocke artister

Fordi de trur at bare fordi man har gitar med, så er man en rocke-artist.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
sjekk Pop vs. Rock bloggen min
  • 0
Er det bare jeg som syntes at The Jonas Brothers er kjekke? Sexy er de også. Nammenam.

Jeg blir forresten litt irritert når alle skal bestemme hva som er bra musikk eller ei. Lik hva du liker, men la min smak være i fred. Jeg er fornøyd med den.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
Er det bare jeg som syntes at The Jonas Brothers er kjekke? Sexy er de også. Nammenam.

Nei, alle 12-årige jenter i verden synes også det.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer ViaCydonia:
sjekk Pop vs. Rock bloggen min


Hvorfor det? Fordi den er så trangsynt?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Den er ikke det

Hvis du synes at pop er så jævlig bra kan du bare holde deg unna den bloggen. Du skjønte det kanskje ikke når du så The who på profilbildet
  • 0
Siterer rocker:
Den er ikke det

Hvis du synes at pop er så jævlig bra kan du bare holde deg unna den bloggen. Du skjønte det kanskje ikke når du så The who på profilbildet


Joo, den er partisk og trangsynt.

Han bruker Hannah Montana og Boyband som eksempler for pop'en.
Jeg er ingen pop-fan, men når man skal skrive en blogg/ vs. anmeldelse, må man være nøytral, upartisk og faktisk vite noe om BEGGE sjangerene.

Det er som om en Hip-hoper skulle skrevet en blogg om metal ennå han aldri hadde hørt en eneste sang ferdig.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Det var ikke meningen og gjøre folk så jævlig sure.

Jeg skrev bloggen i frustrasjon over at de der Disney "stjernene" tror de er rocke artister.

Blir bare så jævlig pissed når pop artister kaller seg rocke artister

Beklager
  • 0
  • Play
  • Play
The Baseballs!!!........
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!