Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Alle har på ett eller annet tidspunkt hatt en "craving" etter kald pølse eller kald pizza. Bigbite serverer jo kundene sine kald karbonade. Karbonade sandwich er tingen når man går på skole og elsker kald mat. I startet på dette skoleåret gikk jeg vel på bigbite en 2-3 ganger i uka. Hadde jo ingen jobb så pengene forsvant ned et kjent svart hull i lommen min. Det er det samme som skjer når det er pc-spill jeg må bare ha!

En rett som jeg tror at folk elsker er den klassiske men allikevel de fantastiske wok -rettene. Har man nudler oppi Wok -en, ikke first price, men de magiske Mr.Lee nudlene, vil wok retten vil garantert menneskene bli til ulver, ulver som ikke uler etter mer men kaster seg over maten som et par gribber.

Imidlertidig smaker den retten ekstremt godt når den er kald! Ikke til middag, da skal jo retten være varm, men til et lekkert mellommåltid eller til et kveldsmåltid mens du sitter i stuen og skuer opp på en fullmåne eller koser med kjæledyret ditt.

På min meny er det helt klart at kald pizza eller kald karbonade sandwich slår enhver rett som mester cheffene klarer å mestre opp med rørepinnen sin.
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Er kald pizza så godt ?!
The day I stop skating, I'll mentaly die out.
  • 0
Synes ikke pizza er godt, verken varm eller kald...

Jo, jeg er et menneske, belive it or not
O.O
  • 0
kald pizza ftw
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Kald grandiosa er godt
Men varm er best
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Jo..kald pizza går vel an.

Egentlig blir det ofte kald mat på meg. Siden jeg ofte somler med å hente f.eks. bestikk, glass eller noe annet jeg må glemme tusen ganger før jeg får satt meg ned med mat som i utgangspunktet var varm. Jepp, kald eller veeeeldig godt stekt mat på meg. (Altså nesten svart/svidd mat).
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
KALD PIZZA!!! FTW!
[IMG]http://i722.photobucket.com/albums/ww228/emilae/bmxcopy-1.png[/IMG]
  • 0
Kald Grandis er digg! Pleier å rive av en bit før den settes i ovnen. Yum!
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Arda
  • Arda
Siterer Soraki:
Kald Grandis er digg! Pleier å rive av en bit før den settes i ovnen. Yum!



Hmmm hehe
  • 0
Skal selv innrømme at kald pizza faktisk er godt og spiser det selv av og til
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
liker pizza best når den er lunken.
Glasgow smile.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!