Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei alle sammen! Akkurat nå er jeg i stor lykkerus.

For det første så har jeg endelig gjort meg ferdig med NyNorsk Halvdagsprøven. Vi hadde som hovedoppgave å skrive et formellt brev og det gikk faktisk utrolig bra og jeg som trodde at jeg ikke klarte noen ting (vi har ikke fått karakterene enda da).

Og for det andre så har jeg endelig/finally fått meg og kjøpt meg GameReactor Club men bare i 3 måneder. Om jeg skal ha det mer så kjøper jeg 12 måneder når disse 3 månedene er over.

Og for det siste så har jeg nå endelig fått inFAMOUS beta koden på melding her på GR. Så nå skal det feires med inFAMOUS :P

Jeg måtte bare få ut all den lykkerusen jeg har i meg nå. Og snart så kommer også anmeldelsen min demoen både her på GR og på Spillmagasinet.
  • 0
Gratulerer!

Kom med en blogg om førsteinntrykket på hvordan InFameous virker! Skal selv ha fullversjonen!

For andre brukere:

Kode mottas med glede fra min side!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Jepp, jeg skal lage et første inntrykk av betaen
  • 0
Så utrolig bra!

Satan så digg, fant nettopp ut at også jeg har fått en beta-nøkkel til inFAMOUS-betaen Nå blei jeg sinnsykt glad. Har ordnet med 12 mnd medlemskap, og det er noe jeg kommer til å opprettholde heretter, når GR gir ut slike godiser
  • 0
Ble nettopp medlem... håper på en beta-nøkkel!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
haha, jeg er også medlem xD
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Gratulerer så mye fantomena og håper du liker Gamereactor Club
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Forhåpentligvis kommer Beta-nøkkelen i løpet av dagen, vis ikke har jeg blitt snytt xD
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
  • msb
  • msb
du som har fått inFAMOUS beta er det veldig bra? har hørt litt klaging om det på et annet forum
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!