Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

JEG har ikke noe imot konseptet i det hele tatt, syns bare denne sangen og mediaomtalen har tatt helt av xD
Real friends stab you in the front
  • 0
Jeg klarer ikke trynet til Rybakk. Heller ikke den for**** sangen. Grand Prix er det mest harry som er der ute. Jeg hater all media omtale han har fått.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
ekke hans skyld at han er så populær. Kritiser mediene, ikke Rybak.
  • 0
Hater sangen til Rybak og håper faktisk at vi havner nederst. Det er så mange bra snager med i år og sangen hans er bare veldig plagsom og etter min mening dårlig. Grand Prix er et flott konsept og har alltid mye bra med, men også noe dårlig som Rybak og hun svenske som prøver seg på opera som bare er en pine og høre på. Men Rybak du Rybak hvorfor er du så populær når du ikke kan synge?
Trynet hans er ikke det verste det er sangen som det virker som ganske mange liker, men riktig nok i andre land. Håper vi blir eid og taper hardt.
De beste i år er: Tyskland, Danmark og Finland

PS! En god og flott blogg som skaper diskusjoner om Rybak og sangen Fairytale.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Jeg kjenner Alexander Rybak etter studietid i oslo, og kan trygt si at han ikke er som avisene fremstiller ham. Han er en utrolig hyggelig gutt, som alltid utstråler godt humør. At han er sosial er bare noe VG og andre medier har utnyttet.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Du er ikke alene om å synes dette

Heldigvis har jeg ikke hørt melodien så mye og har ikke gått lei den som mange har gjort. Jeg er likevel spent på hvordan det vil gå med Norge. Skal ikke se på hele MGP - kun på avstemningen og that's it. Jeg og madammen har aldir vært så stor fan av MGP...

At gutten ser hyggelig og omgjenglig ut er det ingen tvil om så det er synd at media skal utnytte en person så mye, men så må man dessverre regne med dette også da når man stiller for Norge i MGP

God blogg igjen wannskrk
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg liker ikke dette arrangementet i det hele tatt. Mest kjip musikk og fryktelige kostymer og dansere. Jeg tipper 3. plass på Alexander Rybak, mest fordi sangen hans er original i forhold til greske boyband osv. Jeg er ikke veldig fan av Rybak sin sang, og jeg synes mediadekningen er latterlig.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • BaM
  • BaM
Så enig så enig. Rybak er jo på alle nettaviser flere ganger om dagen for tiden. glede rmeg så inderlig til allt dette er over og han blir glemt.
I Embrace Darkness and whaits for the sunset
  • 0
  • ES
  • ES
Jævlig enig i brevet ditt. Tenker på det hver dag!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer ZubiMar:
Jeg kjenner Alexander Rybak etter studietid i oslo, og kan trygt si at han ikke er som avisene fremstiller ham. Han er en utrolig hyggelig gutt, som alltid utstråler godt humør. At han er sosial er bare noe VG og andre medier har utnyttet.


Det er absolutt mitt inntrykk og. Jeg tror også vi har den beste sjansen til å vinne på lenge på grunn av ham. At han er mye fremme i media er ikke noe problem for min del, ganske enkelt fordi jeg ikke oppsøker mediene som eksponerer ham, verre er det ikke.
  • 0
Her må jeg si meg enig med Spartakus. Jeg liker musikken til Rybak veldig godt og har god tro på at han vinner. Selv om jeg ikke kommer til å sette meg ned for å se på MGP likevel.
Mulig det har med at jeg selv spiller fiolin og er glad i folkemusikk, men årets norske bidrag er det beste jeg kan huske å ha sett i MGP.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
*denne kommentaren var så awesome at vanlige dødelige ville fordampet ved synet av den*
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Strategist:
Her må jeg si meg enig med Spartakus. Jeg liker musikken til Rybak veldig godt og har god tro på at han vinner. Selv om jeg ikke kommer til å sette meg ned for å se på MGP likevel.
Mulig det har med at jeg selv spiller fiolin og er glad i folkemusikk, men årets norske bidrag er det beste jeg kan huske å ha sett i MGP.


Du må du vel også ha likt Secret Garden?
  • 0
Jeg hadde ikke hørt sangen hans før i går kveld, jeg
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
''Hvorfor måtte du skrive, synge og få produsert en så fantastisk ekkel sang?''

Ikke at jeg er en så stor fan av love-songs, men hva er da etter din mening, en god sang Wannskrk? Screamo?
  • 0
En god sang har bedre tekst, bedre lyd og bedre bruk av instrumenter + en bra melodi. Screamo? Hva faen? Værste jeg vet i sang er skriking og vræling.
Real friends stab you in the front
  • 0
Digger den Alex, selv om jeg er litt sliten av fairytale

Den nye plata er helt genial, det er masse bra sanger på den og den fikk sekser i VG.
"Det er bedre med ti fugler på taket enn du tror"
  • 0
Siterer wannskrk:
En god sang har bedre tekst, bedre lyd og bedre bruk av instrumenter + en bra melodi. Screamo? Hva faen? Værste jeg vet i sang er skriking og vræling.


Nå er det ikke sånn at all rock har så sabla mye bedre tekster, uansett hvor stor fan jeg er av det, er det ikke alt som har så sabla mye bedre tekster.

Lyden i fairytale er helt okay. Om det er kvaliteten du tenker på.

Hva som er en bra melodi er opp til hver person selv å bestemme.
Jeg personlig synes Children of Bodom har geniale melodier, noe mange sikkert ville vært uenige i (selv om det sannsynligvis er fordi de ikke klarer å se forbi growlingen)

Andre liker techno beats, noen liker hip-hop beats (og kaller det melodi) og noen liker klassisk musikk. Alt til hver ens smak.

Om DU ikke liker Rybak's sound, kan du ikke si det som om det er den absolutte sannhet og det eneste riktige. Da må du si at JEG (du) synes det er dårlig. Ikke at det er dårlig sånn generellt.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
wannskrk, vil du gifte deg med meg?

Okei, seriøzt nå lizzom. Ja, du er ikke eneste så er føkka lei av å se Rybak.

Siterer Ikki-kun:
Sangen er fin. Det kan dere ikke nekte for.


At Rybak sangen suger noe forferdelig har jeg ingen tvil om. Jeg har ikke vært så sikker på noe siden jeg har oppdaget at glass cola er faen så digg.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Jeg synes ikke at sangen til Alexander er dårlig. Tvert imot, jeg synes den er veldig fin. Skjønner ikke alle klagene på at Rybak har fått så mye omtale i media. Istedenfor å gå på internett å klage, så bare ignorer media da? Skjønner ikke at det kan være så vanskelig...
"Strike the epic with your fail!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!