Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Forrige uke kom det Massachusetts-baserte bandet Passion Pit med sin debutskive Manners, og den har stått på repeat i min iPod siden. Jeg har fått dilla, som vi sa da jeg var liten.

Passion Pit er en velprodusert støyende suppe av synth og falsett ispedd en dansbar beat, som gjør at jeg - på vei til jobben en tirsdag morgen - har lyst til kaste alle hemninger og spontandanse det min stive hvite nerdekropp kan bære meg. Det oser både av MGMT og til dels også Casio Kids her, og jeg digger det. Skikkelig.

Manners har noen helt fremragende og sterke spor; Little Secrets er en helt fantastisk låt som absolutt fortjener radiorotasjon, i tillegg til To Kingdom Come, og selvsagt Sleepyhead, som allerede har dukka litt opp her og der, blant i en kul kanadisk PSP-reklame.

Manners-albumet er lyden av min sommer i år. Søk det opp på Spotify.
Carl Thomas Aarum / Gamereactor Norge
  • 0
Haha. Ikke helt etter min musikksmak egentlig. Tok oppfordringen, og de første smakebitene jeg fant likte jeg ikke noe særlig. Men da jeg prøvde de tre du nevnte spesifikt måtte jeg innrømme at det var mulig å høre på. Likte iallefall akkurat de tre låtene - mest Little Secrets. Kommer dog ikke til å bli hektet på dette bandet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Meget diggbart, CT. Selv så likte jeg veldig godt Swimming in The Flood, som hadde en litt mer avslappet tone enn de andre.
Chill hard, man!
  • 0
Hørte Sleepyhead, og det er ikke helt min musikksmak.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Søkte det opp med en gang på Spotify, hørte igjennom de anbefalte sangene, men det var nok ikke helt hva jeg håpte på.

Satser heller et år til med R.E.M som lyden av min sommer.
  • 0
Manners-albumet er lyden av min sommer i år. Søk det opp på Spotify.

Will do
  • 0
Har aldri hørt om dem før jeg
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
  • Zian
  • Zian
De er så fete!
Brian: You're drunk. Stewie: You're sexy.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!