Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg tror at Call Of Duty Modern Warfare 2 blir knall bra, men det har gått noen rykter om at det er med alien mode, monkey- perk og jump - perk, det er perk som gjør at du kan klatre i trær og hoppe veldig høyt, og eit perk som du kan late dø.

Og at alle våpnene fra Call Of Duty 4 kommer pluss noen til, men dette er bare rykter som jeg har hørt, jeg vet ikke om det er sant.

Er det noen som vet om dette er sant??
  • 0
Har ikke peiling. Men gratulerer med din første blogg!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
vet ikkje, men alien mode hørtes fett ut
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Har ikke hørt om noe av det du nevner. Vil tippe det meste av det er rykter og ønske-tenking.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Alt av fakta om spillet hittil er ikke noe annet enn rykter, ingenting er sikkert.
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Laveste grense for blogger på GR er 2-3 avsnitt..

Vet ikke om dette er sant, men det høres tragikomisk ut
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Tror ikke det er sant Men som sagt gratulerer med din første blogg
  • 0
Ingenting av det du sier er sant.

btw: spillet du skriver om heter "Modern Warfare 2" ikke noe annet
  • 0
Citerer litestorm:
Laveste grense for blogger på GR er 2-3 avsnitt..

Tror jeg leste en regel om at så lennge det var over 1. avsnitt, så er det greit.

Citerer sirupkaramell:
btw: spillet du skriver om heter "Modern Warfare 2" ikke noe annet

Det er Call of Duty i tittelen. Modern Warfare 2 er bare undertittelen.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Høres lite troverdig ut må jeg si.

nintendodude:
Vet ikke helt om du har sett trailere om spillet, men det heter faktisk Modern Warfare 2.
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
Siterer nintendodude:
Det er Call of Duty i tittelen. Modern Warfare 2 er bare undertittelen.

De har kuttet ut navnet Call Of Duty, så spillet heter bare Modern Warfare 2.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Okey, da så.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
MF2 ikke CoD6
  • 0
Vel, nå har det blitt Call of Duty i tittelen igjen. Så da går det ann å si CoD6.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!