Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Yeah, my friends do...
  • 0
Tror du legger litt mye i det...
Just kill him with your awesome
  • 0
Ordet ble brukt som skjellsord og lignende sent i barneskolen husker jeg, og jeg har hørt tilfeller av det nå også. I samme båt som homo, neger (har aldri hørt nigger, bortsatt fra innenfor venneflokken min, vi liker å tulle med det ) og lignende. Det ille er at skjellsord er basert på ting som personen synes er negativt, og hvis man gjenspeiler det synet med å rope "homo" og "jøde" etter folk ... hvordan går det med synet vårt på homofile og jøder da?
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Jeg bruker "jøde". Men det er ikke det eneste. Bruker også "same", "svenske", "pakkis" osv. På tull, vettu. Jeg er ikke nynazist og samehater osv. fordet.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Synes det er veldig trist at jøde har blitt et skjellsord. Hva har jødene gjort for å fortjene det?

Men det er som jeg sier. Folk flest er rasister...
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Bruker en helt annen måte enn dette uttrykket. Bruker heller sånn som dette ''faen'', ''dø i helvete'' eller ''brenn i helvete''. Har masse mere på lageret men vil ikke fordi jeg skal være snill. Jøde, har jeg aldri brukt på online.
  • 0
Jeg har vell brukt jøde et par ganger. Men det er når jeg er i et sånt "Godt humør" har noen venner hos meg og ikke noen mikrofon koblet i.

Da bare sitter vi å ler av det hvis jeg for. eks kaller kompissen min j***a jøde fordi han camper eller noe sånt . Men det er sant det du sier. Det skal ikke brukes som et skjellsord.

God blogg!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Dead Gamer:
Plutselig slo det meg... kan det ha seg at disse folkene tar alt på South Park 100% seriøst?


Ikke umulig xD

Uansett, ALLE ord som kan oppfattes som diskriminerende, som Jøde, Neger/Nigger, Tater, Homo, Retard/Mongo etc. bør ikke UNDER NOEN OMSTENDIGHETER BRUKES SOM SKJELLSORD, i hvertfall ikke om man ikke faktisk mener det, og ikke da heller, helst. dette er ikke bare fordi folk kan bli såra av det, men også fordi det kan være svært helseskadelig for fyren som slang med leppa om de rette folka er i nærheten...
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
"Jøde" har vært et skjellsord i flere hundre år. Selv synes jeg det er veldig stygt å bruke et slikt ord med negativt fortegn, så jeg bruker det aldri som skjellsord. Det er tullete og smårasistisk, uansett hvor lang historie ordet har som skjellsord.

Siterer _RED_:
Jøde, Neger/Nigger, Tater, Homo, Retard/Mongo etc. bør ikke UNDER NOEN OMSTENDIGHETER BRUKES SOM SKJELLSORD


Jeg er uenig når det gjelder retard, mongo osv. Jeg refererer ikke til hjerneskadde personer eller personer med downs når jeg bruker disse ordene, men rett og slett til en person som oppfører seg idiotisk. Det er forskjell på å si "nigger" og "tard" synes jeg. Bruker du førstnevnte er det ganske sannsynlig at du har lite til overs for mørkhudete personer, men bruker du sistnevnte er det mer som "tulling" eller "idiot" synes jeg.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
HOLD VERDEN FRITT FOR SLIKE UTTRYKK!!! (perkele, det er ikke noen brøle smileys her)
  • 0
det er litt dumt får sånne utrykk blir der bare
som på eks battelfield 2, der du hører jævla russer
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Nigger, Jøde, Homo osv i humoristisk sammenheng er heller smakløst spør du meg, selv om det er ment på tull.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
tror det kommer av south park
cartman er jo sykt jøde rassist
We're all going to Hell, we may as well go out in style!
  • 0
Cartman er en parodi på det amerikanske folket
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Hvorfor har jøder så store neser?
Fordi luften er gratis.

Hva er forskjellen på en jødde og en pizza? pizzaen skriker ikke når du tar den i ovnen x)

We're all going to Hell, we may as well go out in style!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!