Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er så lykkelig!!!!!!!!!!!!

http://store.steampowered.com/news/2552/

"with items such as a chainsaw, frying pan, axe, baseball bat, and more."

Dæven hvor fett blir ikke det? Jeg gleder meg fantastisk mye allerede, og jeg hoppa passe høyt da jeg leste dette! Herregud.
Jeg har mista total spillinteresse de siste ukene nå, vet ikke helt hvorfor, men tror det har noe med at jeg trenger nye spill. Jeg gleder meg masse til batmanspillet av en ellerannen grunn og nå til L4D2 !
Har også tenkt å gå til anskaffelse av Guitar Hero Metallica så snart jeg har litt penger. Akkurat nå er jeg så fattig at jeg kun har en femtilapp i lommeboken min som skal vare til den 12 juni. Men sånn kan det gå!

Ellers har jeg blitt rødhåret igjen. Etter en liten periode brunette ville jeg ha det flammerødt igjen (noe som jeg har hatt siden jeg var ca 14 år) og jeg trives! Slenger ved et bilde av mitt nye fine hår og ønsker dere alle en fortreffelig aften videre!
Real friends stab you in the front
  • 0
Hah, Left 4 Dead 2? Hva med Left 2 Die?
God blogg.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
JAH! Skal lett kjøpes på steam når det kommer ut
  • 0
left 2 die hadde vært fett
GT: nano nZ Bare og adde den, akkurat fått Xbox 360 =)
  • 0
Ble fornøyd selv når Left 4 Dead 2 ble annonsert. Left 4 Dead var ubeskrivelig gøy når man spillte med 3 kompiser og tror ikke oppfølgeren blir noe mindre underholdende. Sinnsykt gøy å rope og kjefte på hverandre mens man slakter ned horder av zombier samtidig som man prøver å holde seg i live.
God blogg.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Motorsag for faen?!
Da skal dette kjøpes. Ingenting er som å ta ned en haug med zombier ved hjelp av den allmektige motorsaga <3
  • 0
Lol. I feel the same yami kim
  • 0
Dette blir the shiT!!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
nice "blogg". tøft hår forresten!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!