Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

KOm MGS 2 og 3 til xbox?! W00t?
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
bryr meg egentlig ikkje så mykje om hvilke konsoll det kommer på, da eg har begge. men personlig syntes jeg mgs serien bør holde seg til ps3, de må da ha noen ekslusiver de å
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Denne bloggens kjerne var vel en fail med PH? Spillet er jo ikke eksklusivt...
Just kill him with your awesome
  • 0
Soraki, Cladeus, + mange andre:

Jeg har jo skrevet at spillet ikke lenger er eksklusivt!! Ta dere god tid og les HELE bloggen før dere sier noe. Dette ble skrevet før det ble bekreftet til alle konsoller.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
For det første kan ingen bebreide Kojima for å sette hans eget firma og konami før sony for en gang skyld. MGS4 gav ikke den store kassasukseen det burde gjort, derav kojimas valg av og ikke la spillet være eksklusivt.

Gjør meg ingenting at det er multi, så lenge serien ikke splittes eksklusivt over alle konsollene slik at vi må kjøpe ny konsoll for vært spill!

Rettelser:
- MGS2:substance kom på pc og xbox et par år etter SOL kom på ps2.
- Mgs3 kom aldri til xbox.
  • 0
Hvor står det? Leste hele bloggen...
Just kill him with your awesome
  • 0
Soraki:

... Hey! Jeg kunne sverget på at jeg skrev det! Hmm... Det var da merkelig... Jaja, edita bloggen nå.

Kneipen:

Jeg har da sett MGS3 på Xbox et sted... Jaja.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Jeg har aldri likt MGS, så jeg driter egentlig "fra Oslo til Trondheim" i dette.
Snake er gay, det er en gammel gris som aldri dør. Og jeg har aldri klart å skjønne hvordan man har klart å lage 6 spill av han gutten, og det er alltid så jævlig "annerledes" og så fantastisk mye bedre enn forrige.

Jeg testa`MGS4 ja, det var bare teit og suxa det meste. Hadde ikke peiling på hva som skjedde, hvor det skjedde, og hvordan jeg skulle stoppe det.

Spill heller "Turbo Ultimate Underground Hentai Soccer Remix 4.0v"
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Ja!!
Fanboy krangel er helt unødvendig!
Og, jeg synes det er fint at en ny Metal Gear Solid kommer til Xbox 360.
PS3 hadde jo MGS4!
Hvorfor kan ikke X360 få noe av det gode også?
Jeg blir bare så irritert av Fanboy krangel...

Uansett hvordan konsoll MGS kommer ut på i fremtiden, er Hideo Kojima utrolig uansett!
  • 0
kan ikke hate han får å lage gode spill ? x)
Mathias
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!