LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Nei, jeg aner ikke tittelen på det nylig annonserte Zelda-spillet til Nintendo Wii. Derfor er overskriften som den er.

      Anyway. Jeg er blant de som satt og så på Nintendos pressekonferanse på E3 via streamingsider. Jeg tenkte meg det kom mye møl, noe det gjorde. Vi fikk vite mer om Wii Sports Resort, et random stylingspill til DS, statistikker om Nintendos salg av konsoller og annet uinteressant ræl. Men jeg fikk da noen overraskelser, da. Metroid: Other M, Golden Sun DS og noen Super Mario-spill. Vel og bra, dette. Riktignok var det ikke det jeg venta på. Jeg har aldri helt falt for Metroid-serien, og jeg har prøvd å like RPG-sjangeren uten å lykkes. Mario er kul, men ikke like kul som Link. Og det er han jeg vil snakke litt om i denne bloggen.

      Vi vet nå at etter den offentlige pressekonferansen var noen utvalgte journalister bak en dør. Der var også Shigeru Miyamoto - spillenes Reodor Felgen, bare noen hakk mer kjent. Her viste han fram litt skrot og Mario. Og Zelda. Jeg skal ikke forpeste bloggen med noe som ikke er relatert til Zelda, så jeg går rett på sak (ja, særlig. På fjerde avsnitt...)

      Miyamoto viste fram et eneste bilde fra det nye spillet. Det er et consept art som viser en mer voksen Lnk står rygg mot rygg med... en skapning. Ja. En slags skapning. Etter det jeg leste, skulle ikke dette bilde vises frem til resten av verden før rundt neste år. I dag, tre dager etter den private aftenen er bildet tilgjengelig for omverdenen - og ryktehagla er avfyrt.

      Det er flere teorier om hva denne skapningen er, og den jeg synes er mest interessant er den som sier at figuren skal forestille den originale formen til Master Sword. Miyamoto nevnte følgende:

      (Sitat er hentet fra IGN.com)

      Shigeru Miyamoto: Well, the story setting for this Zelda is, of course, in a completely different era and Link is older than he was previously. More approaching adulthood. There is one hint. Maybe from the art work you can see that he's not holding a sword.

      IGN: Has he lost his Master Sword?

      Shigeru Miyamoto: [Laughing] I just wanted to make sure that you understand we are making it. That's all I'm going to say on that subject.

      Jeg har tatt med et bilde som en random Zelda-fan har laget, og så kan en eventuell diskusjon begynne om hva denne figuren skal forestille, hvorfor Link ikke har sverd og hvorfor Zelda-logoen har en dritkul farge her (ikke med på bildet, da, men).
      • 0
      Hmmm, jeg vet ikke, det kan være som du sier at hvem/hva er Master Sword.
      Den kan også være den nye Midna eller det kan være Zora prinsen var Twilghit Princess.
      You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
      • 0
      Hehe, "Has he lost his master sword?" trur neppe det er så lett og miste et bra sverd akkurat . Men de krystalene på sverdet og den som er omtrent på magen hennes er andeledes farge. men ellers ser masse likt ut ja.
      Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
      • 0
      Jeg reagerer langt mer på at Link holder skjoldet med sin venstre arm enn at han ikke holder et sverd. Såvidt jeg vet, finnes det ikke et eneste Zelda-spill der man starter med Master Sword, og trenger derfor heller ikke være en del av noen form for concept art. Figuren passer bedre som en datter eller evt. reinkarnasjon av Midna fra Twilight Princess.
      Square Enix.
      • 0
      Jeg synes det ligner på hun dronningfeen fra Wind Waker.
      Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
      • 0
      Hmm ... jeg lurer på om uttalelsen fra Miyamoto tyder på at spillet ikke er en fortsettelse fra Twilight Princess (noe jeg egentlig hadde håpet på ). Men gleder meg som to unger uansett
      "People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!