Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I skrivende stund tenker jeg på hvor utrolig synd det er at jeg ikke blogger oftere, me blogs owns yer arse lenge siden jeg egentlig har bidratt med en blogg. Og dagens tema er MEGET aktuelt. Ja, nemlig hvordan koselige samtaler kan oppstå mellom to personer som har møtt hverandre på et forum.

Jeg er en tenker. Jeg tenker ofte - og mimrer. Vanligvis pleier jeg å filosofere over sengens form og visuelle uttrykk i sekundene etter jeg våkner. Men idag morges var det ikke i den sektoren tankene strømmet rundt. Idag våknet jeg, og sloknet straks i en slags flashback-sekvens. Det var drittstilig. Litt rart og, ganske spillinspirert. Jeg så først bokstavene "LOADING" foran meg, mens jeg så meg selv i supermanndrakt som fløy rundt og sloss mot supertyver. Men så ble lastingen ferdig, og så så jeg meg selv igjen - men ikke i supermanndrakt. Og ikke flyvende. Bare... meg, helt vanlig. Men ikke i dag heller. For et par år siden.

Synet var trist. En stakkarslig gutt stod og reflekterte hans miserable liv. Og han hadde ingen steder å flykte - ikke et forum å gjemme seg i. En dag var han med moren sin til byen, og på byens jallamusikkbutikk (som også er en av byens eneste), og ved den usle spillhylla lå det et blad. "Geimreaktor, hm. Skummelt. Men også litt kult. Jeg tar det med hjem." Et halvt år etter fant gutten et gjemmested - et sted han kunne flykte fra virkeligheten, innta et anonymt fjes og snakke om ting som spill, som tidligere hadde vært å skrive sin egen mobbedom ved å snakke om i offentligheten.

Ikke bare kunne han snakke om spill her, han kunne skrive blogg om forskjellige ting. Og anmelde spill. Skummelt, men også litt mystisk.. og kult. "Men hva om noen ser dette? At jeg anmelder et spill. Jeg kommer til å bli hudflådd og sett på som en... nerd." Så jeg valgte å ikke opplyse om hvor jeg var fra. Men siden fikk jeg en kompis til å begynne her òg. Han mekka et jallanavn og kødda litt. Men så ville han etterhvert begynne her, på ekte på en måte. Ikke bare tulle. Men han hadde jo et rykte - førsteinntrykket han ga brukerne her var jo ikke strålende, akkurat. Så han lagde en ny bruker. AleksanderN.

Og så begynte jeg å snakke med noen flere folk her. Fikk liksom et par venner innad kåken, eller forumet om du vil. For eksempel ShananaFarCry. Eller Zook, som han i dag heter. Snakka en del med han. Så hadde vi et par "diskusjoner" (som egentlig gikk ut på drittkasting), men holdt liksom kontakten litt. Så husker jeg ikke helt, men mener å huske at jeg snakka litt med RDB òg. Og så selvfølgelig veslegutten Matscoolio. Fyren jeg har snakka mest med her på forumet. Unntatt AleksanderN, selvfølgelig. Og siden har jeg snakka litt med TheSil3nT Azz4s1n TSA. Og Joeminatah. The crazy motherfucker. Alt i alt mange koselige stunder.

Mange koselig samtaler. Og noen mindre koselige. Men de har jeg glemt. Ja, jeg fikk venner. På internett. Som jeg aldri hadde møtt IRL. For alt jeg veit, kunne Zook vært Per på 52, og TSA (ja, han er gutt. Gir seg hvertfall ut for å være det) Trude på seksogtredve. Men jeg stolte på dem. Og vi har snakket masse koselig. <3

Men dessverre, det blir ikke noen følelsesfylt avslutning hvor jeg gråter og spør om en av dem vil gifte seg med meg. For i det siste har jeg faktisk ikke snakka med noen av de! Jeg har faktisk nesten ikke vært på forumet!! Jeg er i ferd med å bli en stakkarslig unge igjen. =(

I <3
GR

Peace out, mamabanger. Plz, diss meg og si "skaff deg et rom". Og gjerne fortell om du har møtt noen superphete folk her du vil gifte deg med. Så skal jeg si "skaff dere et rom" til deg. :D
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Forsåvidt enig med deg. Aldri har vel GR vært så fylt av "kjærleik og varme kjensler" som nå. Det skrives koselige blogger om venner som smelter selv en kald mofo som meg selv. Snufs, blir litt rørt og overveldet av "the power of love"

Hehe..
  • 0
Har snakket en del med folk her på forumet ja, spesielt med Lufteluke som og er fra Bergen. Vi snakker til og med på Msn av og til

Har jo og snakket med flere som eksempel Manfrozen, men mest med Luftis
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Har hatt kontakt med noen folk her på GR, men det er spesielt en jeg snakker med mest. Hver eneste dag. Synes også det er litt skummelt at jeg har funnet en fyr som er prikk lik meg.

Har vært mange slike koseblogger nå i det siste, men din slår dem alle med en tekst uten homsesnakk, krydret med gode skriveferdigheter.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Jeg føleg ikke at jeg snakker veldig mye med en person, men føler at jeg snakker litt med flere personer. Men hvis jeg skal velge EN person, må det være MoSaIk, det er fordi han er fetteren min og vi spiller sammen omtrent hver dag
  • 0
"Men dessverre, det blir ikke noen følelsesfylt avslutning hvor jeg gråter og spør om en av dem vil gifte seg med meg"

Faen rævse! Jeg som håpet på det



Nåvel, takk for at jeg ble nevnt da (A).

P.S. Bloggen var god den også
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Ja, det er mange hyggelige samtaler mellom folk på GR. Og det betyr at det er mange snille folk her på GR, som gjør GR til en kjekk plass å være.

God blogg!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg har snakket med mange på GR, noen mer enn andre. En har jeg til og med møtt
En Fuego!
  • 0
Morsom
Just kill him with your awesome
  • 0
ehe ja, snakker masse me folk fra GR engang prøvde vi også og døgne sammen.... gikk rett til "!#!
  • 0
Jeg var jo trøtt xD
En Fuego!
  • 0
Hmmpf. Ingen som har sagt "skaff deg et rom" eller noe enda. Uansett, takker for kommentarer folkens. GR er et slags sekludert forum hvor man har stor sjanse for å møte folk en kan like, på grunn av at det er et spillforum. En kommer ikke hit uten å vite hva en "konsoll" er.

Og tusen takk for skryt.

Peace and love, my friends. <3 (greit, skal holde opp nå...)
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
NEIDA! IKKE TENK PÅ MEG OG DE GANGENE VI HAR HATT SAMMEN!
:D <3<3<3
  • 0
Sånn, vettu!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Ingen liker meg
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Joda.. Vi gjør det, men ingen tør å innrømme det.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
jeg elsker deg!!! <3 <3
We're all going to Hell, we may as well go out in style!
  • 0
Tror faktisk at jeg elsker deg òg. <3
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg har nok blitt kjent med noen på forumet her, men det er nok èn som virkelig traff meg i hjertet!

Var litt snodig, for da jeg ble kjent med han befant han seg på andre siden av kloden. Nå har vi det fint sammen her i Oslo leiligheten vår. ^w^
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 &#9829; ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!