Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Årlig kommer det ut store hauger med kalkuner og spill som rett og slett flopper fullstendig..
Selv om enkelte av oss mimrer tilbake til "glansdagene" med latterlig dårlige spill som "E.T" på NES og Zelda-spillene på Sega CD, er det sikkert flere tusener av spillutviklere som har utgitt en god del spill med halvgod samvittighet også på 2000-tallet.
..Og noen av disse har jeg tenkt til å snakke om i denne bloggserien her.

Så uten noen videre innledning; Her er noen av de jeg mener er de verste spillene i denne tidsepoken, basert på egne meninger og erfaringer:


Gods And Generals, PC (2003)
For Guds skyld, ikke kjøp dette spillet..

"Gods And Generals" har rett og slett helt grusom grafikk, den kunstige intelligensen er av verste sort, og lite hjelper det også at du i tillegg til å ha måttet betalt for dette makkverket, også må punge ut ekstra for å ha tilgang til flerspillermodusen (Noe som det forresten ikke er noe særlig poeng i, i og med at det ikke er noen som spiller Online).

Coveret ser forresten ut som noe fra en ti år gammel BBC-dokumentar, og i og med at "Activision"-merket er så godt som gjemt på det knallhvite coveret kan det lett forveksles med en og annen dvd.

Ikke funnet noe godt spill fra borgerkrigen ennå? Let videre..


Arthur`s Quest, PC (2002)
Huff og huff.. At jeg betalte så mye som i overkant av 50 kroner for dette spillet angrer jeg bittert på. - Penger jeg kunne ha brukt på noe "nyttigere" som noen flasker Cola eller et helt greit PSX-spill fra PSN.
Noe som sikkert hadde utgjort en god del bedre underholdningsverdi enn denne udugelige unnskyldningen av et action-spill.

Utviklerne skryter stolt på coveret (i og med at det faktisk er 2002 vi snakker om) om at spillet er i 3D og leverer en såkalt action-opplevelse vi aldri har sett maken til. Right..

Legg på forferdelig dårlig grafikk, et mildt sagt ræva plott, og noen av de kjedeligste og mest uinspirerte questene noensinne og du har Arthur`s Quest.

Et pluss burde vel kanskje være at trollmannen Merlin dukker opp, men jeg kan neppe huske noen kortvokste goblins, dverger og Conan-aktige barbarer fra de fortellingene..

Hvis du liker å le av ekstremt dårlige spill så kan du ikke gå feil med "Arthur`s Quest".


Vampire Rain: Altered Species, PS3 (2008)
De skal ha for å ha laget et stilfullt og fristende cover med Solid Snake(?!) i forgrunnen med en masse vampyrer bak seg, men i minuttet du setter deg foran skjermen forstår du bittert at pengene dine er svidd av på kanskje et av 2008`s verste spill.

Vanskelighetsgraden er nådeløs og det går ikke lenge før du forstår at dette er ren voldtakelse av både Splinter Cell og Metal Gear Solid.

Meeen, i motsetning til sistnevnte er snike-elementene her heller dårlige og uinspirerte, og det er vanskelig å finne noen bra taktikk når vampyrene nærmest er udødelige og det kreves ren perfeksjonisme for å komme seg gjennom de linerære nivåene.
Et håpløst spill rett og slett..
Ikke la Playstationen din få tygge på denne seige kalkunen her.


---------------------------
Og der var første del over! Flere deler vil komme ut hver tirsdag i ukene framover om etterspørselen skulle være stor nok, og du kan mer enn gjerne gi meg tips til andre elendige spill jeg kan ta for meg i neste bloggepisode.


Etter noe drøfting og avgjørelse vil de tre mest etterspurte spillene skrives her:
1. Big Rigs
2. Kabuki Warriors
3. ??? (Her gjøres plass til et selvvalgt, eller et helt tilfeldig valgt spill. Hvilket får dere vite på tirsdag)

Merk! Jeg tar bare for meg 3 spill i hver del.

Under: Vampire Rain: Altered Species
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Jeg liker slike blogger

Flott gjort.

Jeg er desverre blank når det gjelder dårlige spill...
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Morsom blogg Kommer ikke på noen Mega drittspill i farten...
Shitting dick nipples
  • 0
Du bør prøve å finne plass til Kabuki Warriors (Xbox) i serien din. Skal følge med videre, kan bli artig
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Kabuki Warriors?
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Stort sett kan man høre på navnet at det ikke er noe topp-spill akkurat..
Just kill him with your awesome
  • 0
Soraki: Tja.. "Gods And Generals" er jo en liten luring da..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Hahaha..

5/100

Det er ekstremt..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Bra skrevet!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
En ga 70 av 100 en annen ga 5 av 100`? Lol.
Du skulle lagt til Big Rigs.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
bra blogg og bra skrevet
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
jeg elsket det coveret ivhertfall he he Bra blog håper du kommer med mange flere
  • 0
Liker bloggen din

Lagt til 2009-06-10 04:32:
Arthurs quest var jo faktisk veldig morsomt da... Ihvertfall på den tiden når jeg var 9-10 år
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Bionicle The Game!
  • 0
Eragon
Rocktober
  • 0
Morsom blogg

Nå er det bare og vente til tirsdag
GT: nano nZ Bare og adde den, akkurat fått Xbox 360 =)
  • 0
Hmm.. Ok. Eragon, Kabuki Warriors, Bionicle og selvfølgelig vår alles favoritt, Big Rigs er notert.

Skulle likt å se noen stemme på samme spill dog..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
shellshock 2: blood trails
GT: nano nZ Bare og adde den, akkurat fått Xbox 360 =)
  • 0
Noe annet enn Big Rigs på 1.plass ville vært en skuffelse
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Definitivt enig i at Big Rigs fortjener en plass.
Nå husker jeg ikke om David Beckham's Soccer kom til Gameboy Advance dette århundret, men det er ganske grusomt.

Morsom blogg!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Dette var en morsom blogg!
Activision er flaue over spillet God and General så de gjorde logoen sitt så minst som mulig.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Haha, morsom blogg.
  • 0
Her er en link med en del spill du kan vurdere å ha med:

http://en.wikipedia.org/wiki/Video_games_notable_for_negative_re
ception


___
Morsom blogg, ser fram til neste del!

PS: Rock Revolution syns jeg personlig burde være på listen, siden spillet solgte MINDRE en 3000 stykker lanseringsmåneden i USA. Da er det ille.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Driver til psp. Kunne vært et (dårlig) gratisspill på nettet!
|You're only as sick as your secrets|
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!