Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Guitar Hero I, 80's og II var greie. Men i GH3 kom Slash og Tom Morello med i spillet. De er begge fra USA. Aerosmith er fra USA. I GHIV er det et par kjendiser med som Hendrix, Ted Nugent, Zakk Wylde, Hayley Williams, Billy Corgan og Travis Barker som er fra USA. Sting og Ozzy er fra England.
Metallica...USA. I Høst kommer Van Halen som startet i USA. GH:Hendrix kommer også, som er fra USA.
Det er rykter om Mötley Crüe som er fra USA.

Jeg synes de burde kanskje ta en tur til England, der nåtidens rock stammer fra. For eksempel GH: THE WHO.
- - - - - |
- - - - -|
Rock Band derimot har et AC/DC (Australia) spill og Beatles
  • 0
Tror ikke man tenker sånn, men du fikk meg til å tenke på dette

Det vil nok komme mange tilleggspakker til Guitar Hero uansett versjon og i den forbindelse blir det nok band fra andre verdenshjørner som blir med også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bra blogg ^^ Jeg mener at de som fikk bli med i spillet fortjente det - helt uavhengig av bakgrunn. Utenom Aerosmith, can't stand'em
En Fuego!
  • 0
oioi! Du har nok oppdaget en konspirasjon her. Du får sende en mail til utviklerne og be dem gi ut guitar hero finntroll eller noe slikt. Selger nok bra.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Metallica...USA? Og jeg som trodde de var fra Tyskland..

Men jooo, når du sier det så...det er mye amerikansk inni bildet der, ja..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Siterer skeptisk-heksa:
Metallica...USA? Og jeg som trodde de var fra Tyskland
HÆ?! er du skakk?? Hadde de vært tyske hadde magene vært større enn den ene tromma til Lars Ulrich.
  • 0
Gravkorset: Jo, sant det...hahaha.. (Men "Ulrich" høres unektelig tysk ut da..selv om han er dansk.)

ps: Jeg er da ikke skakk..vel, forutenom når jeg ler.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!